Rozdział 33

29 3 0
                                    

Ciało tak blisko niego było gorące i potężne. Nawet przez kilka warstw ubrań mógł poczuć jego potężną siłę.

To nie był pierwszy raz, kiedy Shen Yu i Shang JunLin mieli tak intymny kontakt, ale nigdy nie był on tak męczący i trudny.

Agresywna aura mężczyzny była niezwykle silna, naciskając na niego energicznie. Shen Yu nie miał wątpliwości, że ten człowiek naprawdę może go pożreć.

-Jak Wasza Wysokość może porównywać się do innych? Niewielu ludzi na świecie może równać się z Waszą Wysokością, nie mówiąc już o samym Królu Yue.

-Ha. Shang JunLin wydał z siebie zduszony śmiech. Ten cesarz nie wiedział, że mam tak wielkie znaczenie w sercu szlachetnego monarchy.

-Wasza Wysokość jest oczywiście najważniejszą osobą w moim sercu- powiedział Shen Yu.

-Czy szlachetny monarcha posmarował swoje usta miodem? Pozwól cesarzowi spróbować. Dlaczego twoje słowa są takie słodkie?

Shang JunLin zaczął opuszczać głowę, a Shen Yu pospiesznie wyciągnął rękę, by go zablokować. 

-Wasza Wysokość, jak możesz się mylić? To jasne, że moje słowa pochodzą z mojego serca.

Shang JunLin również nie naciskał. Wycofał się nieco. -Szlachetny monarcha nauczył się tak dobrze. Z iloma osobami ćwiczyłeś?

Shen Yu nie chciał okazać słabości. -W takim razie powinienem również zapytać Waszą Wysokość, skąd wiedziałeś, do czego służy ta maść.

-Szlachetny monarcha jest naprawdę... Shang JunLin roześmiał się wbrew sobie. -Czy ciotki nie nauczyły o tym szlachetnego monarchy przed twoim wejściem do pałacu?

Wiedząc, że Shang JunLin zamierza poślubić syna markiza Zhenbei, ciotki w pałacu wysłały Shang JunLinowi broszurę o tym, jak mężczyźni robią takie rzeczy. Była w niej maść stworzona dla rodziny cesarskiej.

Po wejściu Shen Yu do pałacu, cesarski szpital wysyłał kolejne butelki jedna po drugiej. Za każdym razem, gdy cesarski lekarz Gu informował o stanie Shen Yu, wielokrotnie powtarzał Shang JunLinowi, aby nie był zbyt zaciekły, ponieważ ciało Shen Yu nie było na razie w stanie tego znieść.

Kiedy Shang JunLin nakazał Shen Yu wejść do haremu, początkowo nie miał żadnych innych myśli. Był zmęczony niekończącymi się kłótniami swoich ministrów i przypadkowo się zgodził. Gdyby to był ktokolwiek inny niż Shen Yu, który wszedłby do pałacu, skończyłby umieszczony w losowej sali, aby samemu sobie radzić.

-Ludzie wysłani przez markiza Zhenbei gadali zbyt wiele bzdur. Nie chciało mi się ich słuchać, więc ich wypędziłem. Ludzie od Waszej Wysokości nie mówili zbyt wiele. Po prostu służyli w ciszy.... Shen Yu opisał sytuację.

To naprawdę nie była jego wina. W tamtym czasie dopiero się odrodził. Kilka dni zajęło mu przetrawienie faktu odrodzenia, nie wspominając o tym, że musiał zadać wiele pytań, aby odświeżyć swoją pamięć o tym, co wydarzyło się do tego momentu.

W końcu wiele rzeczy mogło się wydarzyć w ciągu dziesięciu lat. Istniała ogromna luka informacyjna między Shen Yu, który miał prawie trzydzieści lat, a Shen Yu, który miał mniej niż dwadzieścia.

Nie tylko to, musiał poradzić sobie z Shen QingRan i jego matką. Wszystkie rodzaje spraw spiętrzyły się razem, a Shen Yu po prostu zignorował te mniej ważne.

W poprzednim życiu zdrowie Shen Yu było znacznie gorsze niż teraz. Nigdy nie miał szczególnie bliskiego kontaktu z królem Yue. Ze względu na swój stan zdrowia nie był w ogóle zainteresowany tego typu rzeczami, co doprowadziło do jego żenującej pomyłki w sprawie maści.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz