Rozdział 40

34 3 0
                                    

-Podoba ci się?Shen Yu szybko pochylił się do przodu i pocałował Shang JunLina w twarz. Zanim Shang JunLin zdążył zareagować, wrócił do swojej poprzedniej pozycji.

Teraz przyszła kolej na Shang JunLina, który był oszołomiony. Mówił tylko od niechcenia i tak naprawdę nie spodziewał się, że Shen Yu mógłby coś zrobić. Shen Yu odrzucił go osiem lub dziewięć razy na dziesięć i był prawie do tego przyzwyczajony.

Pocałunek zakończył się natychmiast. Skończył się zanim Shang JunLin zdążył zareagować.

Twarz Shang JunLina zesztywniała i spojrzał na młodego mężczyznę obok niego.

Shen Yu był ubrany w jasne ubrania. Ponieważ przebywał w pomieszczeniu, nie miał na sobie płaszcza z futrzanym wykończeniem. Jego twarz wielkości dłoni wydawała się świecić w słońcu, ale w jego oczach był chytry błysk.

-Ty...Shang JunLin poczuł się bezradny. Jak mógł nie zrozumieć, że Shen Yu zrobił to celowo?

Shen Yu wiedział, że miał na myśli coś innego - pocałunek, którego chciał, był czymś więcej niż lekkim dotknięciem policzka. Ale powiedział „pocałunek", a Shen Yu mu go dał, co oznaczało, że mógł powiedzieć, że zrobił to, o co prosił Shang JunLin. To sprawiło, że Shang JunLin poczuł się trochę rozczarowany.

Shen Yu zamrugał oczami z niewinnym wyrazem twarzy. -Zrobiłem wszystko, o co prosił Wasza Wysokość. Wasza Wysokość nie może mi później sprawiać trudności z tego powodu.

Shang JunLin uniósł lekko brwi. -Kiedy ten cesarz kiedykolwiek sprawiał ci trudności?

-Ostatnim razem wyraźnie powiedziałem, że koniec z tym, ale ty nadal nie odpuściłeś.Shen Yu miał powody, dla których nie zgodził się na prośbę Shang JunLina - Shang JunLin za długo zwlekał i nie chciał przestać, gdy Shen Yu krzyknął, by przestał. Po tym czasie w wannie, Shang JunLin czasami chciał zrobić więcej, ale Shen Yu nie zgodził się, ponieważ pamiętał, co stało się ostatnim razem.

Shang JunLin sugestywnie ścisnął palce Shen Yu. -Jak długo szlachetny monarcha będzie żywił taką urazę?

To było tak, jakby rozpalił ogień. Opuszki palców Shen Yu zaczęły płonąć. W milczeniu cofnął palce.

W momencie, gdy jego palce nieco się rozluźniły, mężczyzna złapał go mocniej. Shen Yu podniósł wzrok i zobaczył, że twarz mężczyzny jest poważna. Jedynie atramentowo-czarny kolor jego oczu zdradzał nieco jego prawdziwe myśli.

Jeśli będą to kontynuować, może się to powtórzyć. Jakby był poparzony, Shen Yu wstał z kanapy. -Nagle przypomniałem sobie, że poprosiłem małą kuchnię o przygotowanie nowych przekąsek. Pójdę się dowiedzieć, dlaczego jeszcze ich nie przynieśli.

Shen Yu był lekko speszony. Shang JunLin obserwował jego odwrót i zaśmiał się cicho.

Spojrzenie mężczyzny wydawało się czymś fizycznym. Shen Yu nie mógł go zignorować, nawet gdyby chciał. Uczucie to zniknęło dopiero, gdy wyszedł z pokoju.

Meng Gonggong czekał przed drzwiami. Kiedy zobaczył wychodzącego Shen Yu, był zaskoczony. -Czy szlachetny monarcha czegoś potrzebuje?

Wiele razy, aby być sam na sam z Shen Yu, Shang JunLin nie pozwalał pałacowej służbie czekać w pokoju. Shen Yu nie był przyzwyczajony do bycia otoczonym przez służbę przez cały czas i zgodził się z podejściem Shang JunLina. Bez względu na to, jak bardzo był poruszony w środku, twarz Shen Yu tego nie pokazywała. -Przyszedłem sprawdzić, czy mała kuchnia jest gotowa do serwowania nowych deserów.

-Czy szlachetny monarcha ma na myśli nowe style opracowane przez małą kuchnię? Są gotowe. Nie jest to jeszcze ustalony czas, a ten niewolnik bał się przeszkadzać szlachetnemu monarsze i Jego Wysokości, więc poprosiłem ich, aby trochę poczekali.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz