Rozdział 44

34 5 0
                                    

-Pfft.Shen Yu nie mógł powstrzymać się od głośnego śmiechu. Zakrył usta, nie chcąc przerywać tak wielkiego przedstawienia.

Shen Yu podszedł do Shang JunLina i usiadł obok niego. Niskim głosem powiedział: -Jestem zaskoczony, że król Yue sprowokował tak elokwentnych ludzi. Otworzyć warsztat farbiarski? Hahaha. Musi umierać ze złości....

Shen Yu śmiał się tak mocno, że prawie się przewrócił. Shang JunLin nie miał innego wyjścia, jak tylko przytrzymać go za ramiona, by nie upadł.

-Co to za dziewczyna? Taka utalentowana.

Shang JunLin owinął ramiona wokół młodego mężczyzny, który upadł na niego, śmiejąc się. -To jedyna córka ministra Fanga - odpowiedział.

-Pochodzi z rodziny ministra Fanga. Minister Fang naprawdę dobrze nauczył swoją córkę - pochwalił Shen Yu.

Ale dramat po tamtej stronie jeszcze się nie skończył, głównie dlatego, że dziewczyna w różu nie chciała się poddać.

Król Yue był zirytowany. Chciał tylko spotkać się z Shen QingRan na osobności. Nie spodziewał się spotkać tych wszystkich ludzi w tym samym czasie.

Ostatnio na dworze panował chaos, co uniemożliwiało zbliżenie się do ministrów. Gdyby nie to, nie musiałby szukać innego sposobu i robić podchodów do dzieci urzędników.

Ludzie są zawsze bezbronni wobec swoich rodzin, a król Yue zdobył w ten sposób wiele przydatnych informacji. Po zasmakowaniu sukcesu, Król Yue wykorzystał swoje zwykłe sztuczki i zaprzyjaźnił się z dziećmi kilku ważnych osób.

Shang JunLin powiedział Shen Yu, czego dowiedziała do tej pory Straż Ukrytego Smoka.

Shen Yu skinął na kelnera, aby przyniósł małe danie z pestkami melona. Podczas gryzienia powiedział:-Król Yue naprawdę nie szczędził wysiłków.

Mężczyzna nie zawahał się osobiście stanąć do walki, aby uwieść ludzi.

Kiedy usłyszał słowa Shen Yu, kąciki ust Shang JunLina lekko się uniosły.

-Ah Lin też powinieneś zjeść.Shen Yu chwycił garść pestek melona i podał je Shang JunLinowi.

Kontynuował jedzenie, ciesząc się pokazem.

Na szczęście znajdowali się w małym pokoju na piętrze i nie było tam zbyt wielu innych gości. Większość ludzi stojących wokół Króla Yue otrzymała od niego listy.

Żaden z nich nie miał pojęcia, że natkną się na taką scenę, gdy tu przyjdą. 

-Nie chcę słuchać twoich wymówek. Powiem to tu i teraz. Musisz dać nam wyjaśnienie! - powiedziała bez ogródek kobieta w różu.

Pozostałe kobiety zgodnie przytaknęły.

Wszystkie były rozpieszczonymi młodymi damami. Kiedy kiedykolwiek doznały takiego upokorzenia? Jeśli Król Yue nie udzieliłby im satysfakcjonującej odpowiedzi, nie pozwoliłyby tak po prostu porzucić tej sprawy.

Ból głowy króla Yue nasilał się. Kiedy kontaktował się z córką ministra Fanga, lubił jej bezczelną osobowość, ale nie było to tak zabawne, gdy była skierowana przeciwko niemu.

Gdy tylko przekroczył drzwi prywatnego pokoju i zobaczył kobietę w różu, wiedział, że nie będzie dobrze. I miał rację. Zanim zdążył powiedzieć słowo, kobieta zbombardowała go pytaniami, które sprawiły, że zaniemówił.

Gdyby to była tylko kobieta w różu, mógłby znaleźć sposób, aby ją uspokoić. Jak się jednak okazało, w pokoju było jeszcze kilka innych osób.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz