Rozdział 30

32 3 0
                                    

Kiedy Shang JunLin usłyszał, co powiedział mężczyzna, jego twarz spochmurniała. Ale kiedy Shen Yu odwrócił się, by na niego spojrzeć, wrócił już do swojego pozbawionego wyrazu wyglądu.

Mimo to Shen Yu wyczuł niezadowolenie Shang JunLina.

Im bardziej tego nie okazywał, tym bardziej ujawniało to głębię jego gniewu.

Na początku Shen Yu poczuł się urażony, ale kiedy usłyszał następną rzecz, którą powiedział mężczyzna, pomyślał, że to zabawne. Wyobraź sobie, że był ktoś, kto pożądał piękna tak bardzo, że pędził na własną śmierć.

Rzadko się zdarzało, by Jego Wysokość był tak zły.

Shen Yu zbliżył się do Shang JunLina, szturchnął go w ramię i zapytał niskim głosem: -Ah Lin, jakie to uczucie być okradzionym na ulicy po raz pierwszy?

-Ah Yu nie wydaje się być wcale zły? Shang JunLin również zniżył głos.

-Oczywiście, że jestem zły, ale wiem, że Ah Lin wymierzy mi sprawiedliwość. Poza tym nie sądzę, by warto było denerwować się słowami klauna. Czy Wasza Wysokość jest niezadowolony?

Najwyraźniej Shang JunLin był niezadowolony, ale nie z powodu, o którym myślał Shen Yu. Był zły, ponieważ Shen Yu był pożądany przez kogoś innego. Jak śmiał myśleć o jego szlachetnym monarsze!

Mężczyzna naprzeciwko nich najwyraźniej nie miał pojęcia, kogo sprowokował. Kiedy zobaczył szepczącą dwójkę, pomyślał, że są kuszeni jego propozycją i podwoił swoje wysiłki.

-Widzisz, jest tu zbyt wielu ludzi. Nawet jeśli się pospieszysz, możesz nie znaleźć dobrego miejsca do obejrzenia pokazu, a kiedy nadejdzie czas, wszyscy ci ludzie mogą cię przepychać. Jeśli pójdziesz ze mną, unikniesz tych nieprzyjemności. Obiecuję, że moje miejsce nie jest zatłoczone. Co więcej, mam najlepszy widok.

Odezwał się służący. -Jak mówi nasz młody pan, powinieneś docenić to zaproszenie. Masz szczęście, że nasz młody mistrz raczył cię zaprosić.

Shen Yu był coraz bardziej ciekawy tożsamości tego młodego mężczyzny w eleganckim ubraniu. W cesarskiej stolicy było wiele potężnych osobistości. Ktoś bez żadnych wpływów nie mógłby powiedzieć czegoś takiego.

-Czy Ah Lin wie, kim jest ta osoba?

-Nie wiem.

Shen Yu również go nie rozpoznał. W swoim poprzednim życiu miał do czynienia z wieloma dygnitarzami króla Yue, ale nigdy nie spotkał takiej osoby. Może to tylko jego rodzina była potężna, a sam młody człowiek nie miał żadnych osiągnięć.

-Nawet cię nie znamy. Nie powinieneś się przedstawić, zanim nas gdzieś zaprosisz?

-To niedopatrzenie z mojej strony. No dalej, powiedz im kim jestem.

-Nasz młody mistrz to Qian MingFu, syn di rodziny Qian. W przyszłości siostra di naszego młodego pana wejdzie do pałacu i zostanie cesarzową. Na twarzy młodego sługi pojawiła się duma.

Co za zbieg okoliczności. Rodzina Qian była matczyną rodziną młodej kobiety, o którą król Li tak bardzo walczył, aby wysłać ją do haremu Shang JunLina.

-Ah Lin, jak myślisz, co się dzieje z rodziną Qian? Dlaczego młody władca i ta młoda dama są tak gorliwi...?

-Rodzina Qian ma niezły apetyt - przerwał Shang JunLin. 

-Co na to Ah Yu, tak czy nie?

Shen Yu wiedział o rodzinie Qian. Kiedy poprzedni cesarz był u władzy, byli oni tylko pomniejszą rodziną w stolicy. Później córka rodziny Qian poślubiła króla Li jako konkubina. Król Li poparł prawą stronę, gdy Shang JunLin wstąpił na tron. Łódź rodziny Qian uniosła się wraz z przypływem, a z pomocą króla Li z czasem stawała się coraz potężniejsza.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz