To nie był pierwszy raz, kiedy Mu Xi została przerwana przez cesarza podczas rozmowy z Shen Yu. W porównaniu z jej początkowym strachem, teraz czuła się znacznie spokojniejsza.
Meng Gonggong, który wszedł za Shang JunLinem, rozkazał służbie pałacowej odłożyć oficjalne raporty, po czym wycofał się. Pozostali służący podążyli za nim jeden po drugim.
W mgnieniu oka w pokoju pozostali tylko Shen Yu i Shang JunLin.
Shen Yu spojrzał na pusty pokój, podszedł do cesarza i przechylił głowę, by na niego spojrzeć.
-Czy Wasza Wysokość mi powie?
Shang JunLin spojrzał na niego spokojnie. -Jeśli szlachetny monarcha zapyta, ten cesarz odpowie.
-Wasza Wysokość naprawdę wie. Shen Yu był zaskoczony. Myślał, że Shang JunLin pyta retorycznie. Cesarski lekarz Gu był tylko lekarzem. Jeśli Shang JunLin zadał sobie trud zbadania go, oznaczało to, że musi być zaangażowany w sprawę cesarskiego cenzora Zhanga.
W poprzednim życiu Shen Yu, Cesarski Lekarz Gu doświadczył tragicznych konsekwencji. Czy to dlatego, że był w jakiś sposób związany z cesarskim cenzorem Zhangiem? Ale jeśli to prawda, dlaczego wciąż żył i miał się dobrze w tym życiu?
Wątpliwości w oczach Shen Yu były zbyt oczywiste. Shang JunLin zmarszczył brwi. -O czym myśli szlachetny monarcha?
-Zastanawiam się, dlaczego Wasza Wysokość poświęca tyle uwagi cesarskiemu lekarzowi Gu... wymamrotał Shen Yu. Po tym jak to powiedział, zdał sobie sprawę, że zabrzmiało to źle, więc szybko dodał: -Chodzi mi o to, że jestem ciekawy, dlaczego Wasza Wysokość tak dużo o nim wie....
Im więcej mówił, tym głos Shen Yu stawał się cichszy.
Shang JunLin był na tyle zły, że zaczął się śmiać. Niewytłumaczalne emocje, które jeszcze przed chwilą przepełniały jego serce, zniknęły. -Więc dlaczego szlachetny monarcha myśli, że cesarz zwróci "szczególną" uwagę na cesarskiego lekarza Gu?
Położył szczególny nacisk na słowo "szczególną".
-Bez względu na to, dlaczego Wasza Wysokość zwraca na niego uwagę, jeśli istnieje jeden konkretny powód, Wasza Wysokość powinna przestać o tym myśleć.Shen Yu wpatrywał się w Shang JunLina płonącymi oczami.
Jaki to był powód? W momencie, gdy Shang JunLin miał zapytać, Shen Yu kontynuował.
-Wasza Wysokość obiecała mi, że żadne nowe osoby nie wejdą do haremu.
Shang JunLin zakłopotał się. -Skąd pomysł, że cesarz ma takie myśli?
-Dlaczego inaczej Wasza Wysokość miałby zwracać uwagę na cesarskiego lekarza Gu?Shen Yu cicho odrzucił to pytanie.
-Dlaczego jeszcze? Oczywiście z powodu ciebie....Shang JunLin odpowiedział gwałtownie. Pogładził Shen Yu po szyi, ściskając go dość mocno. -Szlachetny Monarcha Shen jest z pewnością odważny, by rzucać we mnie słowami tego cesarza.
Shen Yu nie uchylił się ani nie cofnął, ale lekko spuścił wzrok. -Po prostu trochę się martwię. W końcu na tym świecie mam tylko Waszą Wysokość.
-Shen Yu.Shang JunLin potarł skórę szyi Shen Yu. Następnie uszczypnął podbródek Shen Yu i zmusił go do podniesienia głowy.-Nie baw się w drobne gierki z tym cesarzem.
-Dlaczego Wasza Wysokość miałby tak myśleć? Shen Yu nagle się uśmiechnął. Jego oczy i brwi wygięły się, a oczy wydawały się pełne światła. -Należę teraz do Waszej Wysokości. Czy to nie normalne, że martwię się, że Wasza Wysokość ma kogoś innego?
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
DragosteShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...