Rozdział 35

30 3 0
                                    

-Wasza Wysokość, myślę, że byłoby lepiej, gdybyś mnie puścił- zaproponował poważnie Shen Yu.

-Ale ten cesarz nie chce puścić szlachetnego monarchy. Bądź dobry i pozwól cesarzowi potrzymać cię przez chwilę.

Pożądanie zabarwiło głos mężczyzny na różne kolory, a Shen Yu poczuł mrowienie w uszach.

Ramię owinięte wokół jego talii było mocne i zdyscyplinowane. Shen Yu pozostał przez chwilę bez ruchu. Kiedy potwierdził, że Shang JunLin naprawdę nie zamierza mu nic zrobić, poczuł ulgę.

Nie odważył się więcej prowokować Shang JunLina. Czasami mężczyźni nie znosili być drażnieni. Ale po chwili oczekiwania sytuacja nie tylko nie ustąpiła, ale stawała się coraz poważniejsza. Shen Yu nie mógł dłużej pozostać na swoim miejscu.

Oboje byli bardzo blisko siebie, prawie skóra do skóry, oddzieleni tylko cienką warstwą ubrania. Cienka warstwa była nasączona gorącą wodą i nie miała prawie żadnego efektu. Pieczenie rozprzestrzeniało się od zewnątrz do wewnątrz, aż Shen Yu poczuł się tak gorąco, że nie był już w ogóle senny.

Gdyby w jakiś sposób był w stanie zasnąć w takim momencie, byłoby to naprawdę zbyt wiele. Shen Yu nie mógł zignorować sytuacji, bez względu na to, jak bardzo czuł się senny.

-Wasza Wysokość, dlaczego mnie nie puścisz?. Łatwiej byłoby się uspokoić, gdyby byli sami, niż tak jak teraz.

Shang JunLin schował głowę w ramieniu Shen Yu i nie wydał z siebie żadnego dźwięku.

Shen Yu poruszył się, a jego talia została zaciśnięta w jednej chwili. Shen Yu nie rozumiał, dlaczego Shang JunLin wolał cierpieć, niż pozwolić mu odejść.

W pokoju panowała cisza i nawet dźwięk rozpryskiwanej wody zniknął. Ciało Shen Yu stawało się coraz gorętsze. Nie wiedział, czy został poparzony przez wodę, czy przez...

"! ! !"

-Wasza Wysokość! Wykrzyknął Shen Yu. Poczuł, że mężczyzna za nim lekko się poruszył.

Na ten gorący dotyk skóra głowy Shen Yu zdrętwiała.

Nie mógł tak dłużej zostać!

Musiał odejść od Shang JunLina!!!

Głośny alarm zabrzmiał w jego głowie i poczuł nagłe poczucie kryzysu. Shen Yu nie dbał o nic innego. Uwolnił się od ramienia w talii i próbował odejść.

-Gdzie idzie szlachetny monarcha?Zanim Shen Yu zdążył się odsunąć, Shang JunLin zaczepił rąbek ubrania Shen Yu i przyciągnął go z powrotem silnym pociągnięciem. Shen Yu obrócił się w wodzie i wpadł w ramiona Shang JunLina, twarzą w twarz.

Ta pozycja była jeszcze bardziej niebezpieczna niż przed chwilą!

Shen Yu doskonale zdawał sobie z tego sprawę. Usztywnił swoje postanowienie i powiedział: 

-Wasza Wysokość powiedział, że mnie nie dotkniesz.

-... Shang JunLin milczał przez chwilę, po czym powiedział zachrypniętym głosem: -Ten cesarz nie zrobi tego do końca.

Włosy Shen Yu stanęły dęba. Po dziwnej pomyłce z maścią, poprosił Shang JunLina o kilka książek informacyjnych i wiedział, co mężczyźni i kobiety robią razem.

Ale to nie znaczyło, że mógł spokojnie stawić czoła takiej sytuacji!

Samo bycie mocno trzymanym wywołało tak przerażającą aurę - czy to możliwe, że wszedłby do środka?!

-Ten cesarz źle się czuje.Shang JunLin przesunął rękę Shen Yu w dół.-Szlachetny monarcha powinien mi pomóc.

Ton mężczyzny był pełen niekontrolowanego pragnienia. Jego głos był niższy, bardziej chrapliwy i kuszący niż zwykle.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz