Rozdział 26

41 3 0
                                    

Siła na podbródku Shen Yu wciąż rosła. Wykrzywił usta. -Czy Wasza Wysokość jest zły?

Oczy Shang JunLina zwęziły się lekko. -Ten cesarz tylko przypomina szlachetnemu monarsze. Nie zapomnij o swojej tożsamości.

-Więc... Shen Yu urwał. -Wasza Wysokość, powiedz mi jaka jest moja tożsamość.

-Szlachetny monarcha nie powinien pytać o rzeczy, które już wiesz.

-Mówiłem tylko od niechcenia. Skąd Wasza Wysokość się o tym dowiedział? Shen Yu przewrócił oczami. -Czy Wasza Wysokość naprawdę tak bardzo się o mnie troszczy?

-W pałacu cesarskim zawsze nie można było ukryć tajemnic. Ten cesarz nie może powiedzieć, ile osób słuchało twojej rozmowy z królem Yue.Shang JunLin stwierdził fakty.

-Więc nic dziwnego, że król Li groził mi tym.Gdy Shen Yu się nad tym zastanawiał, położył dłoń na plecach Shang JunLina. -Jeśli Wasza Wysokość chce wiedzieć o moim doświadczeniu poza pałacem, możesz zapytać mnie bezpośrednio. Nie ma potrzeby słyszeć tego od innych.

Oczy Shang JunLina pogłębiły się. -W takim razie szlachetny monarcha może równie dobrze powiedzieć cesarzowi, ilu dobrych młodych mistrzów masz poza pałacem, hmm?

W ten sposób rozmowa powróciła do pierwotnego tematu.

-Czy Wasza Wysokość wierzy w to, co powiedziałem, by oszukać króla Yue? Poza Waszą Wysokością nie mam żadnych dobrych młodych mistrzów. Czy Wasza Wysokość nie ma co do tego wątpliwości?Shen Yu wiedział, że Shang JunLin musiał sprawdzić, co się stało, zanim wszedł do pałacu.

Shang JunLin nie zaprzeczył. -To, co mówi szlachetny monarcha jest prawdą.Rozluźnił dłoń trzymającą podbródek Shen Yu i zmarszczył brwi. -Jak możesz być taki delikatny?

Shang JunLin celowo użył niewielkiej ilości siły, ale niespodziewanie wciąż pozostawił czerwony ślad na podbródku Shen Yu.

-Meng Chang, przynieś lekarstwo.

-Tak.Meng Gonggong szybko przyniósł lekarstwo do usuwania siniaków.

Shen Yu potarł podbródek, ale nic nie poczuł.-Wasza Wysokość, nie martw się o to. Za jakiś czas samo zniknie.

Shang JunLin nie słuchał. Otworzył butelkę z lekarstwem. Jedną ręką przytrzymał szczękę Shen Yu, podczas gdy palce drugiej ręki zanurzyły się w maści i ostrożnie nałożyły ją na czerwone ślady.

Na jego podbródku pojawiło się uczucie chłodu. Opuszki palców mężczyzny stopniowo wcierały maść, a chłód stopniowo zamieniał się w ciepło. Shen Yu znalazł się między Shang JunLinem a ścianą. Gorzka, zimna aura i ciepło pochodzące z ciała mężczyzny nieustannie walczyły ze sobą, sprawiając, że w głowie mu się kręciło.

Shen Yu zamknął lekko oczy, a jego zdezorientowane myśli stopniowo się uspokoiły.

-W porządku.

Tuż przed tym, jak jego świadomość osunęła się w otchłań, usłyszał głos mężczyzny. Shen Yu otworzył oczy i odkrył, że jest teraz jeszcze bliżej Shang JunLina.

Dzieliła ich tylko długość ramienia, tak blisko, że mógł wyraźnie zobaczyć długie, wywinięte rzęsy Shang JunLina. Ich oddechy zmieniały się, a uszy Shen Yu stały się gorące.

-Szlachetny monarcha ma tutaj pieprzyk - powiedział Shang JunLin niskim głosem.

Poniżej jego płatka ucha znajdował się bardzo jasny pieprzyk. Shang JunLin nie mógł się powstrzymać przed pogłaskaniem go swoimi palcami.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz