Słowo, które wypowiedział Shen Yu, to "telefon komórkowy", które przypadkowo usłyszał z ust Shen Qingran w swoim poprzednim życiu. Mówiono, że jest to niezbędne urządzenie komunikacyjne dla każdego w swojej epoce. Shen Yu planował najpierw przetestować Shen Yue, ale nie spodziewał się, że druga strona zrobi to z łatwością. Stopy odsłonięte.Zaoszczędziło mu to wiele wysiłku.
– Ty też pochodzisz z czasów współczesnych? – zapytała zdziwiona Shen Yue.
„Nowoczesność" i „transmigracja" są dokładnie takie same, jak początki Shen Qingran!Shen Yu był uszczęśliwiony, martwił się, że nie będzie mógł znaleźć sposobu, aby zrozumieć pochodzenie Shen Qingrana, więc Shen Yue sama dostarczyła to pod drzwi, a zdobycie tego naprawdę nie wymagało wiele wysiłku. Shen Yueneng bez wahania przyznała się do pierwotnego ciała, myśląc, że nie zależy jej na oryginalnym ciele, twierdząc, że jest głupia i do tej pory nie ujawniła swojego prawdziwego pochodzenia.
-Kiedy ty... Shen Yue była oszołomiona, gdy dowiedziała się, że oprócz niej w tym świecie są inni transmigranci.
- Ciii... — Shen Yu przyłożył palec do ust, przerywając słowa Shen Yue.
Shen Yue pospiesznie zakryła usta. Widząc, że nie ma nikogo ani lewego, ani prawego, puściła trochę, podeszła chwiejnym krokiem do Shen Yu i powiedziała z zapałem: "Skoro wszyscy stamtąd pochodzimy, powinniśmy być po tej samej stronie, a ty powinieneś mnie uratować. Nie chcę ani przez chwilę przebywać w tym miejscu duchów, jest jeszcze straszniejsze niż więzienie.
Więzienie.
Nowe słowo, ponure oczy, zgodnie z występem Shen Yue, można z grubsza odgadnąć, gdzie to jest.Shen Yu nie miał zbyt wiele czasu i cicho zaczął mówić:
-Jak się tu znalazłaś?
— Nie wiem. Byłem na przerwie obiadowej w warsztacie. Kiedy otworzyłem oczy, byłem tutaj.
Shen Yue myślała tylko o jednym: szybko opuścić to piekielne miejsce. Nie zawracała sobie głowy zastanawianiem się nad głębszym znaczeniem słów Shen Yu zadał jeszcze kilka pytań, a Shen Yue odpowiedział na każde pytanie i nie minęło dużo czasu, zanim Shen Yue z grubsza zrozumiał, w jakiej epoce żył Shen Yue.
Ustalił on teraz kilka punktów: 1. Podróże w czasie nie są pod kontrolą ludzi, a przyczyna podróży w czasie jest obecnie nieznana
2. Era Shen Yue, Shen Qingran i innych podróżników powinna nastąpić tysiące lat później.
Równość, brak rodziny królewskiej i technologia są o wiele bardziej zaawansowane niż Da Huan.Co więcej, Shen Yue nie potrafił powiedzieć dlaczego, obawiając się, że druga strona będzie podejrzliwa, Shen Yu nie odważył się zapytać o zbyt wiele.Shen Yu był bardzo zainteresowany technologią późniejszych pokoleń, ale niestety Shen Yue wiedziała bardzo mało, więc musiała się poddać.Z tyłu dobiegały kroki i Shen Yu zrozumiał, że przypomina mu to, że czas dobiegł końca.
- Skończyłeś rozmawiać?
Z tyłu dobiegł cichy głos, Shen Yu odwrócił się i rzeczywiście Shang Junlin w czarnym ubraniu wychodził z ciemności.Słysząc głos Shang Junlina, Shen Yue potrząsnęła swoim ciałem, ponieważ pierwotna właścicielka była pokojówką pałacową, a ona również została zabrana, aby obserwować masakrę. Jak to możliwe, że ktoś, kto dorastał w czasach pokoju i nigdy wcześniej nie zabił kurczaka? Przyzwyczaić się do tak krwawej sceny?Po raz pierwszy Shen Yue tak dogłębnie zrozumiała, w jakich okrutnych starożytnych czasach żyła. Dla niektórych starożytnych ludzi zabijanie ludzi było tak powszechne jak jedzenie i picie.Od tamtej nocy ostatnie fantazje o cesarzu w jej sercu również zostały wymazane. Teraz, gdy widzi cesarza, chce tylko znaleźć lukę, w której mogłaby się ukryć.Na szczęście Shang Junlin nie zwracał na nią zbytniej uwagi, a widząc zrelaksowaną postawę Shen Yu w stosunku do Shang Junlina, podziw Shen Yue dla tego "rodaka" wzrósł o kilka kroków.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...