Rozdział 34

35 3 0
                                    

Shen Yu zastanowił się nad tym. Cela w ciemnym więzieniu nie była szczególnie czysta. Gdyby nie wykąpał się przed snem, z pewnością nie spałby dobrze.

-Muszę też zmienić ubranie - skomentował Shen Yu.

-Po umyciu się, cesarz przebierze szlachetnego monarchę w czyste ubrania.

Po rozmowie z Shen Yu, Shang JunLin odwrócił się i powiedział:-Mu Xi, przynieś zestaw czystych, wygodnych ubrań i cięższy płaszcz.

-Tak.

Meng Gonggong otrzymał rozkaz z wyprzedzeniem i już poszedł przygotować miejsce do kąpieli. Wrócił zanim Shang JunLin skończył ubierać Shen Yu.

-Wasza Wysokość, gotowe.

Shang JunLin podniósł Shen Yu, który był na wpół śpiący. 

-Czy ogrzewanie podłogowe również jest gotowe? Szlachetny monarcha nie znosi zimna. Czy w pokoju jest ciepło?

-Nie martw się, Wasza Wysokość. Obiecuję nie narażać szlachetnego monarchy na najmniejszy chłód.

-Wasza Wysokość, czy nie będę się tutaj kąpać? Shen Yu usłyszał rozkazy Shang JunLina. Nie brzmiało to tak, jakby planował zostać w sypialni.

-Ten cesarz zabierze szlachetnego monarchę w inne miejsce. Zaniosę cię tam. Jeśli jesteś senny, możesz się zdrzemnąć - powiedział Shang JunLin niskim, kojącym głosem.

W pałacu cesarskim, niedaleko pałacu Yuzhang, znajdowała się specjalna łaźnia, w której z góry przygotowywano gorącą wodę. Stopnie były wykonane z białego jadeitu, a powietrze było gęste od wilgotnego, okazałego gorąca.

Shen Yu był niesiony w ramionach mężczyzny i tylko część jego umysłu zwracała uwagę na to, co działo się wokół niego.

-Wasza Wysokość, gdzie jesteśmy?Shen Yu zapytał cichym głosem, patrząc na zupełnie nieznaną mu scenerię.

Shang JunLin był dziś niezwykle cierpliwy i odpowiedział na każde pytanie. -To miejsce do kąpieli.

-Wasza Wysokość wprowadziła mnie w błąd. To nie jest miejsce, w którym normalnie się kąpię - poskarżył się Shen Yu.

Shang JunLin chwycił go w ramiona, aby nie pozwolić, by dotknął go mroźny wiatr. 

-Ten cesarz nie wprowadził cię w błąd. Mroczne więzienie jest ponure i zimne. Ten cesarz zabrał cię do miejsca, gdzie możesz zanurzyć się w gorącej wodzie.

Shen Yu był podejrzliwy. -Naprawdę? 

-Dlaczego jesteś taki nieufny? Proszę wyjaśnij, szlachetny monarcho, dlaczego ten cesarz miałby cię okłamywać?Shang JunLin uniósł brwi.

W tej chwili Shen Yu był oszołomiony i szczególnie łatwo było mu dokuczać.

Shen Yu zastanawiał się nad tym z zamglonym umysłem i nie znalazł odpowiedzi. -Nie wiem....

-Jesteśmy prawie na miejscu. Nie zasypiaj jeszcze.

 W tej chwili wszystkie negatywne emocje były daleko od Shang JunLina. W jego oczach i sercu pozostał tylko mężczyzna, którego trzymał w ramionach.

Odległość z sypialni do łaźni nie była duża. Spacer zajął mniej niż kwadrans.

Meng Gonggong poszedł przed nimi i otworzył drzwi. Z otworu wyleciało gorące powietrze.

-Wasza Wysokość, czy chcesz, aby ktoś tu został i ci służył?

-Nie ma potrzeby. 

Shang JunLin przeszedł przez drzwi z Shen Yu w ramionach, a nadchodzące ciepło spotkało się z jego twarzą.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz