Rozdział 43

30 3 1
                                    

Shang JunLin nie mógł przestać myśleć o tym wydarzeniu. Próbował stłumić unoszące się kąciki ust.-To z pewnością przyprawi króla Yue o ból głowy.

 W jego głosie wciąż słychać było ślad uśmiechu.

Shen Yu zasugerował spojrzeniem. -Wasza Wysokość?

Shang JunLin: - Czy szlachetny monarcha nie ma jeszcze żetonu Ukrytej Smoczej Straży? Po prostu rozkaż im to zrobić.

Shen Yu zawahał się. -Czy byłoby niewłaściwe prosić Ukrytą Smoczą Straż Waszej Wysokości o zrobienie czegoś takiego?

Shang JunLin nie przejął się tym. -To tylko przekazanie kilku listów. To nie jest trudne zadanie.

Po ustaleniu czasu i miejsca spotkania króla Yue i Shen QingRan, Shen Yu powiedział Ukrytej Smoczej Straży, aby dostarczyła wiadomości.

Szczerze mówiąc, Shen Yu nie planował niczego szczególnego. Chciał po prostu sprawić tej parze trochę przykrości.

Był pewien, że zgadnie, co Shen QingRan napisał w liście do króla Yue. Byłoby to to samo, co w jego poprzednim życiu. Dzięki swojej wiedzy o przyszłych pokoleniach, Shen QingRan był w stanie oszukać wielu ludzi. W tej książce było napisane, że Shen QingRan był faworyzowany przez Króla Yue ze względu na jego wyjątkową osobowość i nieskończony wachlarz oryginalnych pomysłów.

Shen Yu oparła się o miękką kanapę i szturchnęła nogę Shang JunLin.-Czy Wasza Wysokość nie jest ciekawa, co Shen QingRan napisał do Króla Yue?

Mężczyzna, który zatwierdzał pomniki, zatrzymał się na chwilę, po czym napiął mięśnie nóg. Odłożył pióro i chwycił nieuporządkowaną dłoń Shen Yu. 

-Tego cesarza interesuje tylko to, co pisze szlachetny monarcha.

Shen Yu spojrzał na Shang JunLina, a kąciki jego ust wykrzywiły się. 

-Czy Wasza Wysokość sugeruje, że powinienem pisać do ciebie listy?

Shang JunLin po prostu odłożył raport i wziął Shen Yu w ramiona. -Ten cesarz uważa, że szlachetny monarcha równie dobrze może pomóc mi przez chwilę czytać memoriały.

Shen Yu skrzywiła się delikatnie i stanowczo odmówił.-Wasza Wysokość musi nauczyć się robić rzeczy samodzielnie. To ty powinieneś przycisnąć tych ministrów, a nie ja.

-Szlachetny monarcho, nie ruszaj się.

Głos Shang JunLina nagle stał się niski i ochrypły. Ciało Shen Yu zesztywniało, przyciśnięte nagłą, gorącą obecnością. Nie odważył się już stymulować Shang JunLina.

Po chwili siedzenia ciepło w ogóle nie zniknęło. Shen Yu nie mógł tego znieść. -Wasza Wysokość, puść. Wyszeptał.

Naprawdę ciężko jest być ciągle szturchanym.

Shang JunLin nie zamierzał nic zrobić. Poklepał Shen Yu po plecach i rozluźnił ramiona. Shen Yu pospiesznie wstał. Przeszedł na drugą stronę miękkiej kanapy i spojrzał uważnie na Shang JunLina. -Wasza Wysokość, może wyjdę na chwilę na zewnątrz?

-Nie ma potrzeby.

Shen Yu podniósł książkę i usiadł po drugiej stronie kanapy, przeglądając ją w roztargnieniu.

Kwadrans później Shen Yu podniósł głowę znad książki i spojrzał na mężczyznę siedzącego idealnie prosto po drugiej stronie.

Szaty cesarza były ciężkie. Shen Yu nie mógł stwierdzić, czy Shang JunLin ugasił ogień.

Shen Yu przewrócił jeszcze kilka stron książki, po czym ponownie spojrzał na Shang JunLina. 

-Wasza Wysokość?

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz