Rozdział 32

31 3 0
                                    

-O co chodzi? Wyczuwając różnicę w nastroju Shang JunLin, Shen Yu poczuł się zdziwiony.

Po chwili ciszy Shang JunLin zapytał: -Czy szlachetny monarcha wie, do czego służy to lekarstwo?

-Czy nie jest on przeznaczony do poprawy krążenia krwi i usuwania zastoju krwi? Shen Yu był jeszcze bardziej zdumiony. -To nie tylko to. Szpital cesarski przysłał wiele podobnych leków.

Shen Yu wskazał na małą szafkę u wezgłowia łóżka. Shang JunLin zwykle nie zaglądał do tej szafki, gdy używał lekarstw. Nie wiedział, co jest tam przechowywane.

Shang JunLin wziął głęboki oddech. To naprawdę było dobre lekarstwo na pobudzenie krążenia krwi i usunięcie zastoju krwi, ale było używane w innym miejscu. Odłożył butelkę z lekiem. 

-Ten cesarz rzuci na to okiem.

Shen Yu podążył za Shang JunLinem do łóżka i patrzył, jak ten otwiera małą drewnianą przegródkę. Wyjął kilka małych butelek i słoików.

Były tam długie i smukłe butelki, małe zaokrąglone butelki i kwadratowe kanciaste butelki. Shang JunLin wybrał kilka mniejszych na chybił trafił i otworzył je jedna po drugiej.

Tylko dwie z dziesięciu małych buteleczek zawierały normalną maść. Reszta służyła do smarowania.

-Czy kiedykolwiek używałeś tych leków?

Shen Yu zastanowił się przez chwilę i potrząsnął głową.-Nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek ich używał.

Nie doświadczył wielu urazów od czasu wejścia do pałacu. Kilka razy Shang JunLin przypadkowo go posiniaczył, ale gdyby Shang JunLin nie nalegał, Shen Yu nie zawracałby sobie głowy używaniem lekarstw.

Shen Yu nie rozumiał, dlaczego Shang JunLin reaguje tak nienormalnie. -Wasza Wysokość, czy jest jakiś problem z tym lekarstwem?

-Nie ma problemu, ale lepiej, żeby szlachetny monarcha ich nie używał. Shang JunLin wskazał na buteleczki z lekarstwem wysłane przez cesarskiego lekarza Gu. -Zwłaszcza te.

-Ale cesarski lekarz Gu powiedział, że są dobre dla mojego zdrowia. Shen Yu czuł się coraz bardziej zaciekawiony. Był pewien, że cesarski lekarz Gu nie okłamałby go w takiej sprawie.

-Czy szlachetny monarcha wierzy temu cesarzowi, czy ty wierzysz cesarskiemu lekarzowi Gu?Shang JunLin zmarszczył lekko brwi. W jego głosie słychać było ślad niezadowolenia.

-Oczywiście, że wierzę Waszej Wysokości - powiedział bez wahania Shen Yu.

Nastrój Shang JunLina poprawił się. -Powiedz Mu Xi, aby przechowała te leki w innym miejscu.

Shen Yu zbliżył się do mężczyzny i szturchnął go w ramię. 

-Wasza Wysokość naprawdę nie chce mi powiedzieć, do czego służą te leki?

 Shang JunLin spojrzał na niego przenikliwie. -Naprawdę jesteś taki ciekawy?

Shen Yu skinął głową.

-To dla mężczyzn do stosowania podczas uprawiania miłości. Głos Shang JunLina był spokojny, ale koniuszki jego uszu były lekko zaczerwienione.

Shen Yu zatrzymał się. Butelka z lekiem w jego dłoni nagle stała się jak gorący ziemniak. Nie mógł jej utrzymać ani odłożyć. Kiedy pomyślał o tym, co właśnie powiedział, chciał znaleźć coś, pod czym mógłby się ukryć.

-Ah... Naprawdę nie wiedziałem. Cesarski lekarz Gu nic nie powiedział, kiedy mi to dał. Shen Yu pospiesznie odłożył butelkę z lekarstwem na stół. -Powiem Mu Xi, żeby je odłożyła.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz