-Kontynuuj, Wasza Wysokość. Shen Yu nie odpuścił.
-Szlachetny monarcho, martw się o swoje własne sprawy. Ton Shang JunLina był nieco nieprzyjemny. -Sprawy, w które nie powinieneś się mieszać..."
-Rozumiem.Jakby przepełniony posłuszeństwem, Shen Yu zakończył temat.
Atmosfera nagle się uspokoiła. Shang JunLin nie wiedział, dlaczego Shen Yu nie kontynuował, ani dlaczego coś, o co najwyraźniej prosił, sprawiło, że poczuł się jeszcze gorzej.
Zimą tereny pałacu cesarskiego nigdy nie wyglądały na nagie czy ponure, ale posiadały swój charakterystyczny blask. Kwiaty odporne na zimno, jak również rośliny przysłane z południa rosły swobodnie, a niedaleko znajdowały się piękne czerwone kwiaty śliwy w pełnym rozkwicie. Dzięki kolorowym dekoracjom zima w pałacu była wyjątkowo piękna.
Oboje szli naprzód w milczeniu. Oczy Shen Yu były pełne otaczającej go scenerii. Zwykle był zmuszony do pozostania w domu podczas zimy ze względu na swoje zdrowie. Po najmniejszym kontakcie z wiatrem musiał leżeć w łóżku od dziesięciu dni do pół miesiąca. Gdyby nie cesarski lekarz Gu dbający o jego zdrowie tej zimy, Shen Yu nie byłby w stanie wyjść na zewnątrz bez żadnych zmartwień, tak jak dzisiaj.
Poprzedniej nocy spadł lekki śnieg, a miejsca bez odcisków stóp pokryte były idealną, cienką warstwą bieli. Shen Yu rozejrzał się dookoła, nie zauważając, że mężczyzna obok niego patrzy na niego.
-Ten cesarz nie mówi, ponieważ jestem cesarzem. Ten cesarz nie musi wyjaśniać innym moich działań.
Kiedy odezwał się ten obojętny głos, Shen Yu zatrzymał swoje kroki. Zdał sobie sprawę, że Jego Wysokość zdaje się odpowiadać na jego wcześniejsze pytanie.
Shen Yu odwrócił się, by spojrzeć na Shang JunLina. -Ale jeśli Wasza Wysokość nic nie powie, mogą spekulować i źle zrozumieć prawdziwe intencje Waszej Wysokości.
-Szlachetny monarcha wydaje się być bardzo zaniepokojony reputacją tego cesarza. Shang JunLin mówił tak, jakby stwierdzał fakt.
-Jestem teraz jednością z Waszą Wysokością. Wasza Wysokość jest moim mężem. Czy to nie normalne, że troszczę się o reputację mojego męża?
-Naprawdę tak myślisz? Shang JunLin spojrzała na niego niepewnie.
Shen Yu bał się zimna. Za każdym razem, gdy wychodził na zewnątrz, musiał nosić ciężkie warstwy, ale nawet jeśli był ciepło ubrany, nie wyglądał na nadętego i nie mogło to przesłonić jego przejrzystego temperamentu. Oczy młodego mężczyzny były jasne, a twarz otwarta, jakby szczerze mówił to, co miał na myśli.
-Czy Wasza Wysokość sądzi, że mam na myśli coś innego? Shen Yu przechylił głowę. -Cóż... Mam nadzieję, że Wasza Wysokość rozumie, że nie podoba mi się to, co powiedzieli ci ludzie, ale tak naprawdę nie chcę ich śmierci.
Oczy Shen Yu pociemniały. W swoim poprzednim życiu król Yue i inni polegali na konspiracji i intrygach, aby zdobyć to, czego chcieli. Szczerze mówiąc, Shen Yu nie obchodziło, kto ostatecznie zasiądzie na tronie, ale dopóki żył, król Yue nigdy nie dostał tego, czego chciał.
Po długim czasie spędzonym na zewnątrz, twarz Shen Yu była czerwona z zimna. Shang JunLin wyciągnął rękę i lekko dotknął jego twarzy.
-Ten cesarz czuje twoje serce.
Shen Yu: ? ?
Czekaj, jak możesz czuć moje serce?
-Szlachetny monarcha nie musi czuć się zakłopotany. Ten cesarz już wie, co do mnie czujesz...
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
Storie d'amoreShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...