Rozdział 47

27 3 0
                                    

Shen Yu oparł się o ramię Shang JunLina i spojrzał na niego uważnie.-Czego jeszcze chce Wasza Wysokość?

-Zamieszkaj z tym cesarzem.

- Ale czy nie mieszkamy już razem? Shen Yu był zdziwiony. -Pałac Yuzhang i komnaty cesarza znajdują się w pałacu cesarskim. Co za różnica, gdzie mieszkamy?

Shang JunLin spojrzała na niego wyczekująco.

W jakiś sposób przypominało to wielkiego psa, który próbuje zachęcić swojego właściciela.

Shen Yu zakaszlał lekko, otrząsnął się z dziwnego obrazu w swoim umyśle i owinął ramiona wokół szyi mężczyzny.-Wasza Wysokość wie, że osoba, która spodziewa się dziecka, nie może po prostu przenieść się do nieznanego miejsca, prawda?

Shang JunLin najwyraźniej nie spodziewał się takiej odpowiedzi, a jego oczy rozszerzyły się.

-Hahaha.Shen Yu nie mógł powstrzymać się od śmiechu.

Shang JunLin nie był w stanie wymyślić odpowiedzi. Shen Yu musiał powiedzieć to celowo.

-Dlaczego nie chcesz się wprowadzić?Shang JunLin pochylił się do przodu, a czubek jego nosa delikatnie musnął policzek Shen Yu.

Shen Yu lekko odwrócił głowę.-Pałac Yuzhang jest wygodny.

Shang JunLin był bezradny. Nawet cesarz nie mógł zmienić zdania Shen Yu. Czasami nie mógł przestać się zastanawiać, co sprawiło, że Shen Yu w ogóle zgodził się wejść do pałacu.

Shen Yu, którego znał, nie był typem osoby zdanej na łaskę innych.

Shang JunLin postanowił pominąć ten temat i wrócić do pomnika. Powiedział Shen Yu, co znalazła Straż Ukrytego Smoka.

-Młoda dama Fang jest jedynym dzieckiem ministra Fanga, a jej temperament jest podobny do jego. Król Yue był jej pierwszym romansem, ale wciąż był na wczesnym etapie.

Shen Yu:-Na szczęście dowiedziała się o tym na czas. Mam nadzieję, że te kobiety nie były w nim głęboko zakochane, bo inaczej byłaby to jeszcze większa zbrodnia.

Shang JunLin:-Kiedy wrócimy do domu, wkrótce poznamy prawdziwe oblicze króla Yue.

Shen Yu: -Co Wasza Wysokość zamierza z nim zrobić?

To pytanie było głównym powodem petycji ministra Fanga. Najpierw skrytykował zachowanie króla Yue w najostrzejszych słowach. Następnie zakończył z słusznym oburzeniem: Król Yue musi zostać surowo ukarany!

Shen Yu zgodził się z nim.

-Ten cesarz zamierza pozostawić tę sprawę całkowicie ministrowi Fangowi - odpowiedział obojętnie Shang JunLin.

Shen Yu nie mógł się powstrzymać od poklepania Shang JunLina po ramieniu i pochwalenia go. -Dobry pomysł, Wasza Wysokość.

Od czasu napisania petycji, minister Fang chodził po dziedzińcu. Wiedział, że Jego Wysokość raczej nie zatuszuje błędów Króla Yue, ale martwił się, że Jego Wysokość zawaha się i postanowi potraktować sprawę łagodnie ze względu na dziedzictwo poprzedniego cesarza.

Młoda Lady Fang była znudzona i bawiła się wachlarzem, który trzymała. -Naprawdę, ojcze, możesz przestać chodzić w kółko? Przez ciebie kręci mi się w głowie.

Minister Fang zatrzymał się jak zła ryba rozdymka.-Nie wiesz, o kogo się martwię?

-Ta córka wie, że ojciec martwi się o mnie. Młoda Lady Fang szybko wygładziła jego skórę.-Czy ojciec nie powiedział, że Jego Wysokość nie odpuści królowi Yue?

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz