-Czy to możliwe, by szlachetny monarcha miał kochanka innego niż ja? Shang JunLin objął młodego mężczyznę ramieniem i pochylił się bliżej.
-Oczywiście, że nie. Shen Yu odwrócił wzrok. -Kto na świecie mógłby się równać z Waszą Wysokością?
Nagle przypominając sobie tajny raport, który został przygotowany przez Ukrytą Straż Smoka przed wejściem Shen Yu do pałacu, zimne oczy Shang JunLina pociemniały jeszcze bardziej.
-Szlachetny monarcha powinien uważać, by nie okłamywać cesarza.
-Wasza Wysokość powinien mieć zaufanie do siebie. Albo zaufanie do mojego wzroku. Dlaczego miałbym wybrać rybie oko zamiast smoczej perły, jak Wasza Wysokość? Usta Shen Yu wygięły się w uśmiechu. -Mam dobry wzrok.
-Szlachetny monarcha naprawdę ma dobry wzrok. Możesz nawet zobaczyć, kiedy ktoś zamierza włamać się do więzienia. Ton Shang JunLina był spokojny, jakby mówił od niechcenia.
Shen Yu nie był na tyle głupi, by myśleć, że Shang JunLin go chwali. Wiedział, że nie może udzielić lekceważącej odpowiedzi.
Przez jego umysł przelatywały przeróżne myśli, ale na jego twarzy nie pojawiła się żadna aluzja. Jakby nie usłyszał sugerowanego znaczenia Shang JunLina, Shen Yu przechylił głowę.
-Ci ludzie byli podejrzliwi. Na pierwszy rzut oka było oczywiste, że coś planują. Gdyby to Wasza Wysokość ich odkrył, od razu wiedziałby, że nie knują nic dobrego.
Shang JunLin rzucił Shen Yu znaczące spojrzenie. W jego oczach pojawił się słaby uśmiech.
-To, co mówi szlachetny monarcha, jest rozsądne.
-Wasza Wysokość, czy znaleźliście sprawcę, który zaplanował ucieczkę z więzienia? To był temat, który interesował Shen Yu.
Odpowiedzialność za włamanie do więzienia została publicznie zrzucona na starszego członka rodziny Zhang, a cały klan Zhang został skazany i ścięty lub wygnany. Wraz z upadkiem Zhangów, sprawa cesarskiego cenzora Zhanga również dobiegła końca.
Ale Shen Yu wiedział, że celem włamania do więzienia był Młody Mistrz He, a nie Cesarski Cenzor Zhang. Oczywiście rodzina Zhang nie stała za tym. Istniało duże prawdopodobieństwo, że Król Yue był mózgiem, ale Shen Yu nie wiedział, czy Shang JunLin już to odkrył.
-Szlachetny monarcha jest taki sprytny. Dlaczego nie zgadniesz, kto próbował włamać się do więzienia?.
-Jeśli Wasza Wysokość nie da mi nawet wskazówki, jak mogę zgadywać? poskarżył się Shen Yu.
-Czy szlachetny monarcha wie, kogo chcieli uwolnić? zapytał Shang JunLin.
-Nie wiem. Shen Yu potrząsnął głową. Nawet jeśli wiedział, nie mógł się do tego przyznać.
-Cel nazywał się He JinYuan.Mówiąc to, Shang JunLin przyglądał się twarzy Shen Yu.
Wciąż myślał, że to zbyt duży zbieg okoliczności, co oznaczało, że to wcale nie był zbieg okoliczności. Ale nie wiedział, jaką rolę odegrał Shen Yu.
Kiedy spojrzał w jasne oczy młodego mężczyzny, Shang JunLin miał nadzieję, że naprawdę nie miał z tym nic wspólnego. Shen Yu pozwolił Shang JunLinowi go zbadać, a jego twarz w ogóle się nie zmieniła. Wiedział o Młodym Mistrzu He ze swojego poprzedniego życia i nie bał się śledztwa Shang JunLina. Bez względu na to, jak potężna była Straż Ukrytego Smoka, niemożliwe było, aby znaleźli coś, co się nie wydarzyło.
Shen Yu zmarszczył lekko brwi.
-He JinYuan? To miało coś wspólnego z rodziną He?
-Tak.Shang JunLin nie wykrył niczego niezwykłego w Shen Yu. Odwrócił wzrok i skinął głową.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...