Z boku szyi Shen Yu pojawiło się uczucie skubania. Po ostatnim doświadczeniu, Shang JunLin nie odważył się użyć zbyt wiele siły. Czubkiem zębów przygryzł mały kawałek skóry, lekko go pocierając.
Uczucie było bez wątpienia bardziej nieznośne niż ból.
Mężczyzna zawczasu zacisnął ramiona wokół Shen Yu. Nie mogąc się ruszyć, mógł tylko pozwolić mu robić to, co chciał.
-Czy Wasza Wysokość się na to nie zgodził? Shen Yu zapytał niepewnym głosem.
Zanim Shen Yu spotkał się sam na sam z Gu Huai, wspomniał Shang JunLinowi, że może do tego dojść. Uważał jednak, że bardziej prawdopodobne jest, że Gu Huai porozmawia bezpośrednio z Shang JunLinem. W końcu Gu Huai, którego pamiętał, zawsze był bezwzględną i zdecydowaną osobą. Aby osiągnąć swoje cele, odkładał wszystko inne na bok.
Możliwe było również, że ponieważ cesarski lekarz Gu wciąż był obecny w jego życiu, szalony wilk dobrowolnie przykuł się łańcuchami.
-O czym myśli szlachetny monarcha?Świadomy rozproszenia Shen Yu, Shang JunLin zwiększył swoją siłę, jakby chciał go ukarać.
W jednej chwili Shen Yu nie miał już nawet czasu dla nikogo innego.
-Myślę, że Wasza Wysokość po prostu znajduje przypadkowe powody, by mnie ugryźć - mruknął Shen Yu.
-Jak szlachetny monarcha może tak myśleć? Gdyby szlachetny monarcha chciał przejąć inicjatywę, cesarz nie musiałby sam do ciebie przychodzić.
Wilgotne uczucie powędrowało wzdłuż szyi Shen Yu, wędrując w górę, mijając wykwintną linię szczęki i delikatny podbródek, w końcu opadając na kącik jego ust.
Shang JunLin wpatrywał się w miękkie usta, które były tak blisko, a jego oczy były ciemne jak otchłań. Pocałował te usta, gdy młody mężczyzna był nieprzytomny. Pomimo goryczy lekarstwa, nie mógł zapomnieć, jakie to było uczucie, gdy ich dotknął.
Takie miękkie.
Ciepło ciała młodego mężczyzny sprawiało, że samo dotknięcie go wywoływało nieopisane drżenie.
W tamtym czasie spieszył się, by nakarmić młodzieńca lekarstwem i zmusił się do zignorowania wszystkiego innego. Dopiero gdy przypomniał sobie to później, uczucia, które odepchnął na bok, wyłoniły się z głębi jego pamięci.
Głęboko zakorzenione w jego umyśle.
Czując oddech mężczyzny coraz bliżej swoich ust, Shen Yu przechylił głowę, a pocałunek, który miał spaść na jego wargi, wylądował w kąciku jego ust.
Siła ruchów mężczyzny zmniejszyła się nieco po tym wycofaniu. Shen Yu uparcie odwrócił wzrok i nie pozwolił, by usta Shang JunLina spotkały się z jego. „Dlaczego Ah Yu nie chce?" Shang JunLin nie zmuszał go do tego. Kontynuował skubanie i dziobanie twarzy Shen Yu, pozostawiając uczucie mrowienia.
Sam Shen Yu nie potrafił powiedzieć dlaczego. Jednocześnie nie mógł powstrzymać uczucia żalu. -Puść mnie.
Shang JunLin poszedł na kompromis.
Pocałował Shen Yu uspokajająco w czoło i puścił go.
Shen Yu zsunął się z kolan Shang JunLina i usiadł z boku z nieco oszołomionym wyrazem twarzy.
-Dlaczego czujesz się taki pokrzywdzony?Shang JunLin wstał i przykucnął przed Shen Yu. -Ah Yu, ty i ja jesteśmy mężami. To normalne, że robimy takie intymne rzeczy. Wiem, że na razie możesz nie być do tego przyzwyczajona. Poczekam, aż sam to zaakceptujesz.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...