Rozdział 45

48 5 3
                                    

Kobieta w różu mówiła z takim obrzydzeniem, że wielu obecnych nie mogło powstrzymać się od śmiechu.

-Gdy się nad tym zastanowić, to prawda, że Jego Wysokość nie wybrał ani jednej wysoko urodzonej damy. Król Yue jest naprawdę dobry - osobiście poszedł na bitwę i wybrał je dla siebie.

-Kluczem nie jest to, że je wybrał, ale to, że ukrył swoją tożsamość i oszukał niewinne kobiety. To naprawdę bezwstydne.

Niektórzy z nich mieli dobre zdanie o królu Yue i próbowali usprawiedliwić to, co zrobił.

-Czy ta kobieta powiedziała to celowo? Musi mieć urazę do króla Yue i chce go oczernić.

-Król Yue wciąż jest księciem, bez względu na to, jakie kobiety lubi. Nie ma sensu, by ukrywał swoją tożsamość i spotykał się z córkami tak wielu znamienitych rodzin ze stolicy, prawda?

-Nie rozumiesz. Są tu też mężczyźni.

-Kiedy tak to ujmujesz, król Yue naprawdę nie może się równać z Jego Wysokością.

-To naturalne. W przeciwnym razie, dlaczego wciąż byłby Królem Yue?

Fakt, że Shang JunLin chciał tylko jedną osobę, Shen Yu, w swoim haremie, pozostawił wielu dworzan niezadowolonych, ale zyskał szczególnie dobrą reakcję ze strony zwykłych ludzi. Ich cesarz był czuły i oddany i nie wahał się stawić czoła swoim ministrom w imię miłości, co natychmiast sprawiło, że wszyscy mieli o nim bardziej ludzkie zdanie.

W przeszłości wszyscy słyszeli o cesarzu tylko to, jaki był okrutny i ilu ludzi zabił. Słuchanie tego było przerażające, ale to było coś innego. Po usłyszeniu o tym, ludzie poczuli, że cesarz miał serce. Walczył o swojego ukochanego jak zwykły człowiek. Jak każdy miał siedem emocji i sześć pragnień, nie tylko żądzę krwi.

Podczas tego wszystkiego Shen QingRan ukrył się w kącie i nie odważył się pokazać swojej twarzy. Kiedy poznał prawdziwą tożsamość Króla Yue, był zaskoczony, ale tylko przez chwilę. Nie miał innego wyjścia, jak tylko dalej obserwować tę żenującą sytuację przed sobą.

W tym samym czasie jego zazdrość o Shen Yu osiągnęła szczyt. Dlaczego Shen Yu spotkał kogoś, kto był oddany wyłącznie jemu, podczas gdy mężczyzna, którego spotkał, był mistrzem hodowli ryb?

Nieważne, staw rybny Króla Yue wywrócił się, a on mógł winić tylko siebie.

Shen QingRan przeszukał swoje wspomnienia, próbując zrozumieć, jak wszystko poszło tak źle. Król Yue nie byłby tak głupi, aby poprosić wszystkich o spotkanie w tym miejscu.

Szkoda, że bez względu na to, ile o tym myślał, nigdy nie znalazł odpowiedzi.

Twarz króla Yue zrobiła się czerwona, a potem biała, gdy przysłuchiwał się rozmowie tłumu. Najbardziej nieznośną rzeczą było bycie porównywanym do Shang JunLina, zwłaszcza gdy on sam był negatywnym przykładem!

Jego oczy powędrowały do każdego z otaczających go ludzi, widząc jak ich usta otwierają się i zamykają, wypowiadając słowa, których najmniej chciał usłyszeć. Chciał, aby ci ludzie się zamknęli, ale kiedy próbował mówić, czuł się tak, jakby stracił głos. Co miał powiedzieć?!

Co mógł powiedzieć?!

W środku swojej paniki nagle pomyślał o czymś i spojrzał w kierunku kobiety, która właśnie ujawniła jego prawdziwą tożsamość.

Miała na sobie długą, jasnoniebieską suknię i pasującą do niej cynobrową spinkę do włosów. Jej drobna twarz była blada i żałosna.

Pomyłka!

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz