Rozdział 52

23 5 0
                                    

Po podaniu leku usta Shen Yu wyglądały na nieco bardziej czerwone w porównaniu do jego bladej twarzy. Sprawiało to, że był jeszcze bardziej atrakcyjny, jak pole białego śniegu naznaczone plamą cynobru.

Shang JunLin wciąż pamiętał dotyk tych ust.

Gorycz lekarstwa nie mogła ukryć słodyczy tego uczucia.

Czubek czerwonego języka wyłonił się z ust Shen Yu i przesunął po jego rumianych wargach. Oczy Shang JunLin pociemniały.

Shang JunLin odłożył rzeczy trzymane w rękach i wyciągnął rękę, dotykając czoła Shen Yu, by sprawdzić temperaturę jego ciała. Nie czuł już takiego zimna jak wcześniej.

Shang JunLin stopniowo się rozluźnił.

Cesarski lekarz Gu powiedział, że dopóki Shen Yu się obudzi, nie będzie żadnych poważnych obrażeń.

Shen Yu był zdezorientowany działaniami Shang JunLina. -Wasza Wysokość, czy coś się stało?

-Wszystko jest w porządku.

-Czy Wasza Wysokość coś przede mną ukrywa?Shen Yu zmrużył oczy. Mężczyzna w szarości najwyraźniej zrobił coś, by wywołać tę nagłą chorobę.

Shang JunLin wiedział, że Shen Yu nie łatwo oszukać. Niechętnie powiedział mu, co wydarzyło się na górze Cangqi. -Cesarz wysłał Straż Ukrytego Smoka i gwardię cesarską, aby znaleźli tę osobę. Wkrótce będą wyniki.

Shen Yu leżał w łóżku przez większość dnia i zaczynał czuć się niekomfortowo, zwłaszcza w ustach, które miały nieuniknioną gorycz. Smak nie pasował do żadnego leku, który pamiętał.

Spróbował usiąść na łóżku. Kiedy Shang JunLin to zobaczył, pomógł Shen Yu usiąść i podłożył mu poduszkę za plecami. -Jak się teraz czuje szlachetny monarcha?

-Dobrze, ale moje usta smakują wyjątkowo gorzko. Shen Yu zmarszczył brwi, narzekając: „Jakiego rodzaju lekarstwa użyli tym razem? Smakuje okropnie.

Shang JunLin wstał i przyniósł mu kubek wody. -Wypij trochę.

Shen Yu tak bardzo chciał pozbyć się goryczy w ustach, że wziął duży łyk z kubka.

Co?

To było słodkie. Zacisnął usta i wziął kolejny łyk.

Kiedy Shang JunLin zobaczył, że jego twarz się rozluźnia, powiedział: -Cesarski lekarz Gu przygotował nową receptę. Aby zmaksymalizować efekt, nie dodał niczego, co poprawiłoby smak.

-Nie dziwię się, że smakowało mi nawet podczas snu." Shen Yu zrozumiał. -Czy to woda miodowa? Smakuje słodko.

-Tak.Shang JunLin skinął głową. -Ten cesarz martwił się, że obudzisz się z gorzkim smakiem w ustach i przygotował ją z wyprzedzeniem.

Po wypiciu całej szklanki, Shen Yu poinstruował Shang JunLin, aby przyniósł mu trochę przetworów owocowych. Po zjedzeniu słodkich potraw przez jakiś czas, gorycz w jego ustach została w końcu przezwyciężona.

Do tej pory Shen Yu był wystarczająco ciekawy, aby zagłębić się w inne kwestie, takie jak...

-Wasza Wysokość, jak udało mi się wypić tak gorzkie lekarstwo?Shen Yu wiedział dokładnie, jak bardzo był uparty, jeśli chodzi o ten temat. Jeśli nikt mu nie pobłażał, to było w porządku, ale w przeciwnym razie niemożliwe było nakłonienie go do wypicia czegoś o tak podłym smaku, zwłaszcza gdy był nieprzytomny.

W swoim poprzednim życiu wielokrotnie zapadał w śpiączkę z powodu choroby. Za każdym razem jego podwładni i lekarze nie byli w stanie nic zrobić. Mógł jedynie przyjmować leki po przebudzeniu.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz