Shang JunLin podparł się jedną ręką na miękkiej kanapie i spojrzał w bok na Shen Yu.-Ten cesarz może poczekać, ale szlachetny monarcha nie powinien wymyślać wymówek, by nie spełnić obietnicy, gdy nadejdzie czas.
Shen Yu usiadł z boku kanapy. -Dlaczego Wasza Wysokość jest taki pewny, że przegram? A co jeśli Wasza Wysokość przegra?
-Oczywiście, że cesarz dotrzyma obietnicy.Shang JunLin powoli usiadł.
Kanapa była taka sama jak wcześniej. Shang JunLin spojrzał na odległość między sobą a Shen Yu i powiedział: -Ten cesarz powie komuś, aby zmienił kanapę.
-Dlaczego nagle chcesz to zrobić? Ta jest wygodna.Shen Yu zastanowił się. Kanapa była duża i luksusowo miękka. Czasami lubił leżeć na kolanach Shang JunLina.
Shang JunLin zacisnął usta i nic nie powiedział. To nie poziom komfortu kanapy był problemem. Chciał po prostu mniejszą. Kiedy siedzieli na niej we dwójkę, nie mógł dosięgnąć Shen Yu po drugiej stronie.
-Wasza Wysokość. Shen Yu przysunął się bliżej Shang JunLina.-Co ci się w niej nie podoba?
-Szlachetny monarcha był przed chwilą zbyt daleko od tego cesarza - odpowiedział wymijająco Shang JunLin.
Doktor Shen Yu nie rozumiał, jak te dwie rzeczy są ze sobą powiązane, dopóki coś nie przyszło mu do głowy. Szturchnął ramię Shang JunLina i zapytał kpiąco: -Czy Wasza Wysokość uważa, że kanapa jest za duża?
-Co myśli szlachetny monarcha?Shang JunLin chwycił Shen Yu za talię i wciągnął go w swoje ramiona. Wtedy poczuł się usatysfakcjonowany.
Po potwierdzeniu swojej teorii, Shen Yu był rozbawiony. Zachichotał i oparł się o ramię Shang JunLina. -Wasza Wysokość, jesteś zbyt uroczy.
Shen Yu przypomniał sobie, że kiedy byli poza pałacem, Shang JunLin szczególnie upodobał sobie kanapę w ich rezydencji. Lubił ciągnąć Shen Yu, aby usiadła tam z nim. Nawet gdy zajmował się oficjalnymi sprawami, chciał, aby Shen Yu siedziała obok niego. Dlatego był tak zdeterminowany.
-Jeśli Wasza Wysokość chce, żebym usiadł bliżej, po prostu to powiedz. Po co zawracać sobie głowę zmianą kanapy? Poza tym, jej rozmiar ma swoje zalety. Kiedy znudzi ci się siedzenie, możesz się po prostu położyć. Co myśli Wasza Wysokość?
Shang JunLin nie zamierzał nalegać. -Jeśli szlachetny monarcha nie chce tego zmieniać, to nie należy tego robić.
Shen Yu oparł głowę o Shang JunLina i na wpół zamknął oczy. Prawda była taka, że po utracie zdrowia Shen Yu był ostatnio senny. Po chwili zasnął.
Jego ramiona opadły. Shang JunLin spojrzał na młodego mężczyznę, który opierał się o niego, śpiąc, a światło w jego oczach stawało się coraz łagodniejsze.
Wziął koc i okrył nim młodego mężczyznę. Shang JunLin trzymał Shen Yu w jednej ręce, a drugą pisał. W ciche popołudnie jedynym dźwiękiem był sporadyczny szelest pomników.
Wraz ze zbliżającym się wiosennym egzaminem, studenci przestali wychodzić na zewnątrz. Pozostali w swoich tymczasowych mieszkaniach i skoncentrowali się na przygotowaniach do egzaminu. Im bliżej egzaminu, tym mniej Jiang HuaiQing był w stanie usiedzieć w miejscu. Zapukał do drzwi sąsiedniego pokoju.
-ChengYu Xiong, jesteś zajęty?
Po chwili drzwi się otworzyły i pojawił się w nich mężczyzna w ciemnoniebieskiej szacie. -Wejdź.
Jiang HuaiQing wszedł do środka z książką w ramionach.
-Nie widziałem młodego mistrza Lina i młodego mistrza Yu od kilku dni. Czy nie zamierzają przystąpić do egzaminu? Dlaczego ich nie widziałem?Jiang HuaiQing był zaznajomiony z pokojem i od niechcenia położył swoją książkę obok Hè ChengYu.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...