-Wasza Wysokość jest moim mężem. Jak mógłbym nie lubić Waszej Wysokości? Cieszę się, że Wasza Wysokość mnie nie nie lubi. Głos Shen Yu był niezwykle miękki, gdy odwrócił wzrok.
Wśród dźwięków instrumentów, słowa Shen Yu wyraźnie dotarły do uszu Shang JunLina.
Shang JunLin lekko wykrzywił usta. -Szlachetny monarcha chyba żartuje. Mąż i mąż są jednym - a ten cesarz nigdy by cię nie znielubił.
Jego dłoń była duża i gorąca i całkowicie objęła dłoń Shen Yu. Tam, gdzie ich skóra była w kontakcie, panowało ciągłe ciepło.
Ścianka kubka była zimna przy dłoni Shen Yu, ale grzbiet jego dłoni był gorący od temperatury ciała mężczyzny. Dziwne uczucie rozprzestrzeniło się z dłoni do serca.
Shen Yu poruszył palcami, chcąc, by Shang JunLin go uwolnił. Ale cesarz nie tylko nie puścił, ale zwiększył siłę swojego uścisku.
Po utrzymaniu tej pozy przez chwilę, Shen Yu zobaczył, że Shang JunLin nie ma zamiaru go puścić i odezwał się, aby mu przypomnieć. -Wasza Wysokość, nadszedł czas, aby puścić moją rękę.
Jakby budząc się ze snu, Shang JunLin rozluźnił uścisk, a Shen Yu natychmiast opuścił rękę. Ale teraz, gdy jego palce były puste, jego serce również wydawało się puste.
Ciepło mężczyzny pozostało na grzbiecie jego dłoni. Shen Yu wciągnął dłonie w szerokie rękawy i nieświadomie zwinął palce.
Shen Yu nie był zbyt wielkim niejadkiem. Po niewielkiej ilości jedzenia był już najedzony, ale wpatrywał się w jadeitowy dzban z winem na małym stoliku i oblizał wargi.
Pałacowe wino było warzone przez długi czas i miało długotrwały, łagodny aromat. Zapach był prawie jak haczyk, który przykuł jego uwagę.
Ludzie zawsze tacy są - im bardziej nie mogą czegoś mieć, tym bardziej pragną tego dotknąć.
W swoim poprzednim życiu Shen Yu miał obsesję na punkcie wina, nie dlatego, że był chciwy na alkohol, ale dlatego, że ciągły chłód w jego ciele mógł być złagodzony tylko przez picie. To był jedyny czas, kiedy nie czuł się, jakby mieszkał w lodowej piwnicy.
W tym życiu jego stan fizyczny nie był tak ciężki, a Shang JunLin wydał rozkazy, aby wino nie pojawiało się w zasięgu wzroku Shen Yu, ale nie mógł powstrzymać tęsknoty za nim. Dziś aromat wina wzbudził w nim nagłe pragnienie. Nie mógł powstrzymać chęci skosztowania go coraz bardziej.
-Wasza Wysokość. Shen Yu pociągnął cesarza za rękaw. -Daj mi łyka. Obiecuję, że tylko posmakuję.
-Dlaczego ten cesarz nie wiedział, że szlachetny monarcha jest tak chciwy na wino?Shang JunLin uniósł brwi na młodego mężczyznę. Pamiętał, że w raporcie Ukrytej Smoczej Straży Shen Yu prawie nigdy nie dotykał alkoholu.
Shen Yu sprawiał doskonałe wrażenie kogoś, kto był nierozsądnie samowolny. -Chcę tylko spróbować. Kto sprawił, że wino pachnie tak dobrze?
-Oczywiście jesteś po prostu chciwy, ale winisz za to wino.Shang JunLin uśmiechnął się i potrząsnął głową. -To nie jest tak, że cesarz ci nie pozwala. Cesarski lekarz Gu powiedział, że picie nie jest dobre dla zdrowia.
-Piłem, kiedy po raz pierwszy wszedłem do pałacu.... Pod głębokim spojrzeniem Shang JunLin, głos Shen Yu stawał się coraz cichszy.
-Dlaczego nie kontynuujesz? A może szlachetny monarcha pamięta, co wydarzyło się tamtej nocy?.
Shen Yu przypomniał sobie. To był pierwszy atak choroby od czasu jego odrodzenia. Myślał, że to tylko zbieg okoliczności. Czy był jakiś inny powód?
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...