— Meng Chang, jesteś bardzo wolny? Oczy Shang Junlina zwężały się nieco.
— Ten niewolnik ma wiele do zrobienia. Ten niewolnik odejdzie teraz. Meng Gonggong mógłby to zrozumieć. Jego Wysokość był młody i silny, a Szlachetny Monarcha Shen był jedynym w haremie. Szlachetny Monarcha Shen nie mógł znieść energii cesarza.
Biedny szlachetny monarcha Shen, wiele wycierpiał. Mieli szczęście, że cesarski lekarz Gu był tak uzdolniony w medycynie, w przeciwnym razie musieliby się bardziej martwić o zdrowie Szlachetnego Monarchy Shena.
Shen Yu zmienił ubranie i wyszedł zza ekranu. Meng Gonggong nie był już obecny. Shen Yu rozejrzał się po pokoju i nie widział nikogo innego.-Szukasz czegoś? Shang JunLin podszedł i pomógł Shen Yu włożyć spinkę do włosów.
Shen Yu nie osiągnął wieku, aby zostać koronowanym. Rzadko wiązał włosy, bo nie lubił uciążliwych stylów ubierania się. Zazwyczaj wiązał sobie włosy wstążką.
Dzisiaj, w rzadkiej odmianie od normy, Shen Yu związał włosy jadeitową spinką inkrustowaną rubinami. Sprawiło to, że wyglądał bardziej szlachetnie niż zwykle, jakby cała jego osoba była promienna i lśniąca.-Gdzie jest Meng Gonggong? Czyż nie jest on zawsze u twego boku, aby ci służyć?
Ubrania Shen Yu reprezentowały teraz status szlachetnego monarchy. Wszystko w nim było eleganckie i luksusowe, więc olśniewające nikt nie mógł oderwać oczu.
Shang JunLin patrzył na niego cicho przez chwilę, zanim odpowiedział.— Ten cesarz wysłał go, aby coś zrobił.
— Och. Shen Yu nie prosił o nic więcej.
Poza dniem, w którym wszedł do pałacu, był to pierwszy raz, gdy Shen Yu nosił tak ozdobny i nieporęczny kostium. Po wyprostowaniu rękawów zdecydował, że choć dobrze wygląda, to nieco za bardzo ogranicza jego ruchy.
— Wasza Wysokość, czy dobrze dziś wyglądam? Shen Yu stał blisko Shang JunLina. Jego głos był miękki jak garść wody.
Kiedy Shang JunLin spotkał tę oszałamiającą i niezrównaną twarz, nie można było powiedzieć inaczej.
Shen Yu czekał chwilę, ale Shang JunLin nie odpowiedział. Shen Yu celowo zrobił nieszczęśliwą minę. — Naprawdę jest aż tak źle? Jestem tak brzydki, że Jego Wysokość nie może się zmusić do mówienia.— Nie, szlachetny monarcha jest dziś niezwykle piękny. To nie było tylko dzisiaj. W oczach Shang Junlina Shen Yu był tak piękny, że w każdej chwili kusiło jego serce.
Kiedy zdał sobie sprawę, że jego piękny szlachetny monarcha wkrótce będzie oglądany przez wszystkich dworzan, Shang JunLin zmarszczył brwi. Zafascynował go pomysł zamknięcia Shen Yu w haremie, gdzie nikt inny nie mógł go zobaczyć.
Otrząsnął się z dziwnych myśli, które pojawiły mu się w głowie i powiedział:-Kiedy szlachetny monarcha będzie gotowy, pójdziemy.
Shen Yu nie miał pojęcia, o czym myśli Shang JunLin. Uśmiechnął się, podszedł bliżej i westchnął. — Wasza Wysokość również jest dziś niezwykle przystojny — powiedział cichym głosem.
— Tylko ty ośmielasz się tak opisać tego cesarza. Kiedy spojrzał z bliska na tę oszałamiającą twarz, palce Shang Junlina zwinęły się.
Shen Yu: -Ja tylko mówię prawdę. Wasza Wysokość nie ukarze mnie za to, prawda?
Shang JunLin: -Ten cesarz uważa, że jesteś bardzo odważny. Nie boisz się, że zostaniesz ukarany?
— Wasza Wysokość się myli. Mam tylko trochę odwagi, tylko trochę. Shen Yu podniósł rękę i wskazał krótką odległość między palcem wskazującym a kciukiem. -Ale najbardziej boję się bólu. Wasza Wysokość nie może mnie skrzywdzić w przyszłości.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...