Markiz Zhenbei zrobił to, co powiedział. Od tego dnia przywileje pani Ru były odbierane jeden po drugim. Pozostałe konkubiny niejasno słyszały plotki i nie śmiały zawracać głowy Shen Yu.W ostatnich dniach pobytu w rezydencji markiza Shen Yu nie narzekał.Jedyna niespodzianka przyszła trzy dni przed planowanym wejściem do haremu.
Jedyna niespodzianka nadeszła trzy dni przed tym, jak miał wejść do haremu. Pałac wydał dekret o uznaniu Shen Yu za szlachetnego monarchę, coś, co nie wydarzyło się w jego poprzednim życiu.Shen Yu spokojnie przyjął dekret wraz z różnymi spojrzeniami pełnymi zachwytu, zawiści, zazdrości i urazy. Eunuch, który przyszedł, aby to ogłosić, celowo mu schlebiał i powiedział wiele pochlebnych rzeczy.
— Lord markiz wychował tak dobrego syna. Więcej błogosławieństw dopiero nadejdzie.
Miłość męsko-męska była powszechna w Da Huan i istniał system tytułów dla mężczyzn, którzy wstępowali do cesarskiego haremu. Poniżej cesarzowej najwyższą rangą był monarcha szlachecki. W oczach opinii publicznej najstarszy syn rodziny markiza Zhenbei wstąpił do nieba jednym krokiem.
Twarz markiza Zhenbei była dumna, ale w jego sercu nie było ani śladu śmiechu. Gdyby tylko wiedział przed incydentem z Madame Ru, że jego najstarszy syn otrzyma taki zaszczyt. Nie wiedział, jak bardzo będzie radosny, ale teraz był w większości niespokojny.
Postawa Shen Yu była po prostu zbyt trudna do przewidzenia.
Wraz z edyktem cesarskim pałac wysyłał różnego rodzaju nagrody. Ponieważ nie było odpowiedniej żony odpowiedzialnej za rezydencję markiza Zhenbei, wszystko zostało skierowane na dziedziniec Shen Yu.
Kiedy Shen Yu wrócił po otrzymaniu dekretu, spojrzał na stos dużych i małych pudełek na dziedzińcu i zemdlał.
Przyszedł młody eunuch z listą.-Jego Królewska Mość powiedział, że wszystko tutaj powinno zostać przekazane Młodemu Mistrzowi Shen.
Shen Yu otworzył pudełko i zobaczył w nim ogromną perłę. Zatrzymał się, po czym otworzył kilka innych pudełek. Bez wyjątku były one wypełnione egzotycznymi skarbami. Kiedy zeskanował listę dostarczoną przez eunucha, Shen Yu nie miał najmniejszego śladu uśmiechu w jego oczach.
Kto by pomyślał, że młody cesarz, który będzie wyśmiewany i pogardzany przez swój lud w przyszłości, był tak zamożnym panem.Shen Yu nie spojrzał na pozostałe pudełka. Rozkazał swoim służącym, aby przenieśli wszystko do małego magazynu i próbował sobie przypomnieć. Czy Shen QingRan otrzymał te same nagrody w swoim poprzednim życiu? Czy to w swoim poprzednim życiu, czy w książce, którą przeczytał po śmierci, Shen Yu nie pamiętał, by coś takiego miało miejsce. Shen QingRan wszedł do pałacu bez tytułu szlachetnego monarchy i dodatkowych darów. Shen Yu nie sądził jednak, że mężczyzna zasiadający na tronie został poruszony tylko dlatego, że był najstarszym synem markiza Zhenbei.
— Młody mistrzu, zdaje się, że Jego Królewska Mość bardzo cię lubi.
Mu Xi poczuła się nieco usatysfakcjonowana, gdy pomogła swemu wątłemu i chorowitemu panu zdjąć płaszcz.Wokół nich słudzy Shen Yu przychodzili i odchodzili. Mu Xi była jedyną z niewielu pozostałych pierwotnych sług. Wiedziała, jak wiele krzywd doznał jej młody pan w rezydencji markiza tylko dlatego, że zajmował stanowisko najstarszego syna. Tym razem egoizm markiza Zhenbei skłonił go do wysłania własnego spadkobiercy, aby służył cesarzowi w haremie jako mężczyzna.Obecny król Da Huan słynął z gwałtownego temperamentu i okrutnych metod. Wśród arystokratycznych rodów cieszył się opinią czarnoskórego. Mu Xi martwiła się, co stanie się z Shen Yu po wejściu do pałacu. Kiedy zobaczyła, że cesarz przywiązuje tak wielką wagę do jej młodego pana, poczuła ulgę. Teraz, gdy sprawa została załatwiona, miała tylko nadzieję, że młody mistrz będzie miał łatwiejszą przyszłość.Shen Yu odpowiedział z roztargnieniem. Jego myśli były ciężkie i dalekie od tak prostych jak myśli Mu Xi, ale działania cesarza rzeczywiście bardzo mu pomogły.Zamiast zgadywać, o czym myślał cesarz, Shen Yu zapytał:
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
Lãng mạnShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...