Shang JunLin: ...
-Szlachetny monarcha zawsze mówi najbardziej zdumiewające rzeczy.
Tak właśnie powiedział, ale myśli Shang JunLin nie mogły nie podążać ścieżką opisaną przez Shen Yu. Jeśli Shen Yu naprawdę miał dziecko w brzuchu...
Shen Yu powiedział to tylko od niechcenia i nie miał pojęcia, jak wiele fal ta przypadkowa uwaga wywołała w umyśle Shang JunLina. Shen Yu potarł lekko spuchnięty brzuch i kontynuował spacer.
Pogoda stopniowo się ocieplała. Ludzie, którzy przez całą zimę siedzieli w domach, zaczęli wychodzić i odwiedzać swoich przyjaciół. Nie dotyczyło to tylko zwykłych ludzi, ale także rodzin arystokratycznych.
Król Li w końcu zakończył przekazywanie władzy królewskiej. W piękne, wietrzne popołudnie odwiedził pałac cesarski.
Po przekazaniu żetonów swojej książęcej rangi, całe ciało króla Li rozluźniło się. Stojąc naprzeciwko Shang JunLina, w końcu miał ochotę porozmawiać o rodzinnych sprawach z przeszłości.
-Ostatnio ten sługa zastanawiał się nad rzeczami, które zrobiłem. Przez lata sprawiał Waszej Wysokości wiele kłopotów. Teraz, gdy ten sługa porzucił kajdany bycia królem Li, czuję, że wróciłem do siebie. To prawdziwe błogosławieństwo dla mnie i mojej żony.
Władza jest i zawsze była mieczem obosiecznym. Za wszystko, co zyskujesz, również coś tracisz. Być może niektórzy ludzie są w stanie zachować swoje pierwotne ja pomimo zniekształceń władzy, ale o wiele częściej zdarza się, że tracą siebie.
Kiedy Król Li podsumował swój majątek, zdał sobie sprawę, jak wiele błędów popełnił przez lata. Rzeczy, które rzekomo robił dla dobra Shang JunLina, w rzeczywistości służyły jedynie zaspokojeniu jego własnych egoistycznych pragnień.
-Ten sługa myślał, że Wasza Wysokość potrzebuje ukochanej do towarzystwa. Ze względu na moją żonę, ten sługa pomyślał, że córka rodziny Qian będzie dobrym wyborem dla Waszej Wysokości. Ten sługa pomyślał, że jeśli wyślę córkę rodziny Qian do Waszej Królewskiej Mości, Wasza Królewska Mość będzie jak ten sługa: ....
Początkowo powodem, dla którego król Li chciał oddać swoją siostrzenicę Shang JunLin nie było podniesienie statusu rodziny Qian. Po prostu chciał, by Shang JunLin miał kogoś, kto mógłby go wspierać. Później jego czyste intencje stawały się coraz bardziej zepsute przez samolubne myśli.
-Bez względu na to, jak dobra jest córka rodziny Qian, ten cesarz jej nie lubi.Shang JunLin spokojnie przedstawił fakty.
-Ten sługa wie. Ten sługa cieszy się, że Szlachetny Monarcha Shen, który został losowo wybrany do pałacu, jest w stanie stanąć u boku Waszej Wysokości. Uczucia nie są czymś, co ludzie mogą kontrolować. Ten sługa był zdezorientowany zbyt długo. Dopiero teraz to rozumiem. Każdy ma swój los i ani ten sługa, ani rodzina Qian nie mogą go narzucić.
Król Li westchnął głęboko. -Ten sługa wysłał ludzi do zbadania spraw rodziny Qian i przekaże wyniki. Sposób postępowania z nimi zależy wyłącznie od Waszej Wysokości. Wasza Wysokość nie musi być dla nich miłosierny poza prawem ze względu na tego sługę. Ostatecznie powinni otrzymać to, na co zasługuje ich sytuacja. Nic z tego nie może być oddzielone od ślepej pobłażliwości tego sługi.
Gdyby nie jego wsparcie, rodzina Qian nigdy nie stałaby się tak zuchwała. Na szczęście opamiętał się w porę, zanim rodzina Qian popełniła nieodwracalny błąd. W tym procesie mogli złamać rękę, ale mieli szansę zachować życie.
-Król Li nie boi się, że księżniczka Consort Li będzie cię obwiniać?Shang JunLin wiedział, że tych dwoje łączyły bliskie relacje. To dlatego król Li opiekował się rodziną Qian i błagał o litość dla nich. Byli rodziną księżniczki Consort Li ze strony jej matki.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomansaShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...