Ponieważ siedział, Shen Yu znajdował się nieco wyżej niż Shang JunLin. Kiedy opuścił głowę, był w stanie spotkać oczy mężczyzny, który na niego patrzył.
W tych oczach nie było gniewu ani niezadowolenia. Tylko lekkie zakłopotanie i tyle pobłażania, że można by w nim kogoś utopić.
Shen Yu całkowicie zapomniał, co chciał powiedzieć.
-Wasza Wysokość, proszę wstać
Nikt nie uwierzyłby, że osoba kucająca przed nim to cesarz Da Huan, człowiek słynący z bezwzględności i brutalności.
-Czy Ah Yu nadal jest zły na tego cesarza?Shang JunLin nie poruszył się. -Ten cesarz nie jest dobry w dogadywaniu się z ludźmi. Jeśli zrobiłem coś, co sprawiło, że jesteś niezadowolona, Ah Yu, musisz mi powiedzieć.
Nawet jeśli Shen Yu był zły, to nie było możliwości, aby był już zły. Nie wspominając już o tym, że nie był aż tak zły. Chciał tylko wykorzystać okazję, by zdystansować się od Shang JunLina.
-Szczerze mówiąc, nie jestem aż tak zły. Shen Yu spojrzał w ciemne oczy mężczyzny. -Ale mam nadzieję, że Wasza Wysokość postrzega mnie w pierwszej kolejności jako osobę Shen Yu, a w drugiej jako Szlachetnego Monarchę Shen.
Pierwsze oznaczało, że Shen Yu należał tylko do siebie. Drugie oznaczało, że był własnością Shang JunLina.
-Jeśli to pierwsze, to co zrobi szlachetny monarcha? A co z tym drugim? zapytał Shang JunLin.
-Jeśli jestem tym pierwszym, Wasza Wysokość może od czasu do czasu cierpieć z powodu mojego gniewu. Jeśli będę tym drugim, Wasza Wysokość będzie miał właściwego szlachetnego monarchę. Ale nic ponad to.
Shang JunLin zrozumiał jego znaczenie. -Ten cesarz zwróci na to uwagę w przyszłości. W oczach tego cesarza Ah Yu zawsze będzie tylko Ah Yu.
Shang JunLin wybrał bez wahania, a Shen Yu nie wiedział jak się czuć. Gdyby Shang JunLin wybrał to drugie, mógłby natychmiast wyznaczyć granicę między nimi. Ale Shang JunLin wybrał to pierwsze.
Automatycznie i bez zastanowienia.
To była jego natychmiastowa odpowiedź. Co oznaczało, że Shang JunLin zawsze myślał w ten sposób.
Shang JunLin dokonał wyboru. A co z nim?
Shen Yu w milczeniu prześledził w myślach rysy Shang JunLina. Po raz kolejny poczuł pulsowanie w klatce piersiowej, to samo, które poczuł za pierwszym razem, gdy spotkał Shang JunLina. Jak potoczą się losy tej dwójki w tym życiu?
Shen Yu powoli opuścił oczy, a jego głos był lekki jak piórko:-Rozumiem.
-A co z tym cesarzem? Shang JunLin delikatnie ujął podbródek Shen Yu. -Czym jest ten cesarz w sercu Ah Yu?
Shen Yu odwrócił wzrok. -Wasza Wysokość to Wasza Wysokość.
Jego Wysokość, który był wyjątkowy i niezrównany, różnił się od wszystkich innych.
-Czy Wasza Wysokość wstanie teraz? Shen Yu przesunął się na bok miękkiej kanapy i zrobił miejsce dla Shang JunLin.
Shang JunLin płynnie usiadł obok Shen Yu. Zaczął rozmawiać z Shen Yu o postępach w rozmowach z królem Huaiyu.
-Król Huaiyu był chętny do współpracy. Z listy, którą podał, wynika, że większość książąt nie pochodzi od poprzedniego cesarza. Pozostało jeszcze kilku, których pochodzenie nie zostało ustalone.
Gdy mówił o tym, że jego biologiczny ojciec został zmuszony do noszenia zielonego kapelusza, głos Shang JunLina nie wahał się. Nie żywił braterskich uczuć do innych dzieci pozostawionych przez poprzedniego cesarza.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...