Rozdział 46

30 3 0
                                    

Z łoskotem pałeczki Jiang HuaiQing spadły na stół.

Usta młodego mężczyzny rozchyliły się i wypowiedział bezsensowną sylabę.

Ręka Shang JunLina również się zatrzymała.

Tylko Hè ChengYu, który już domyślił się relacji między nimi, pozostał jak zwykle.

Shen Yu spojrzał na Jiang HuaiQing, który był najwyraźniej zszokowany do głębi. 

-Dlaczego, jesteś zaskoczony?

-Nie bardzo. Jiang HuaiQing uśmiechnął się niezręcznie. -To po prostu trochę nieoczekiwane.

Podczas krótkiego czasu, który spędzili razem, zaborczość mężczyzny wobec Shen Yu była nie do ukrycia, a Shen Yu wyraźnie pobłażał każdemu jego ruchowi. Jiang HuaiQing widział, że ich związek nie był zwyczajny. To, czego się nie spodziewał, to...

-Więc jesteś już żonaty.

Shen Yu zamrugał.-Nie było innego wyjścia. Nasze rodziny nalegały.

Jiang HuaiQing wciąż był oszołomiony. -Wy dwoje nie wyglądacie na ludzi, którzy byliby zdani na łaskę waszych rodzin....

Shen Yu uśmiechnął się, ale nic nie powiedział.

Podczas drugiej połowy posiłku, Jiang HuaiQing zjadł swoje jedzenie nie delektując się nim.

Gdy skończyli, Jiang HuaiQing wstał i wyszedł z Hè ChengYu. Wciąż próbował przetrawić to, co usłyszał.

Shen Yu nie próbował go zatrzymać. Nie było żadnego pośpiechu w ich znajomości.

Shang JunLin wziął chusteczkę i powoli wytarł ręce.-Ah Yu wydaje się mieć dobre wrażenie o tym młodym mistrzu Jiang.

-Czy to takie oczywiste?

-Nie byłeś taki dla nikogo innego.Shang JunLin delikatnie podkreślił prawdę.

-Wasza Wysokość nie lubi, gdy spotykam się z nim...Shen Yu celowo zrobił pauzę. Widząc, że ciało Shang JunLina stopniowo się napina, wypowiedział ostatnie dwa słowa: -Młody mistrzu? 

-Wystarczy, że szlachetny monarcha ma tego cesarza.Shang JunLin zakończył kontrprzykładem: -Nie byłoby dobrze zamienić się w króla Yue.

-Hahaha.Shen Yu roześmiał się.-Dlaczego Ah Lin porównuje mnie do Króla Yue? Myślisz, że będę taka jak on i zbiorę po jednym z każdego koloru?

-Nie miałem tego na myśli.Z jakiegoś powodu nie chciał widzieć Shen Yu w towarzystwie młodego mistrza Jianga i młodego mistrza Hè.

-Wiem. Shen Yu otarł łzy z kącików oczu. -Ah Lin może być spokojna. Nie mam żadnego interesu w otwieraniu warsztatu farbiarskiego.

Mówiąc o warsztatach farbiarskich, Shen Yu przypomniał sobie kobietę ubraną na różowo, która zbeształa króla Yue tak mocno, że nie był w stanie odpowiedzieć.

-Czy Wasza Wysokość wie coś o tej młodej damie z rodziny Fang?

Shang JunLin był czujny. -Co masz na myśli?

-Co myśli Wasza Wysokość?Shen Yu był rozbawiony.-Myślę tylko, że to wstyd, że nie jest w stanie wnieść wkładu dla Da Huan.

-Ale ona jest kobietą. Shang JunLin zmarszczył brwi. Chociaż Da Huan był bardziej otwarty niż inne dynastie i miał mniej ograniczeń dla kobiet, nie było precedensu, by kobieta została urzędnikiem.

-Czy nie wystarczyłoby tylko słowo od Waszej Wysokości?Shen Yu zastanowił się przez chwilę. -Oczywiście najpierw musielibyśmy zapytać młodą damę Fang o jej zdanie.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz