Shen Yu był wstrząśnięty, podobnie jak Mu Xi, która staał za nim. Shen Yu był podobny do swojej matki. Żaden z jego przyrodnich braci w rezydencji markiza Zhenbei nie wyglądał tak jak ta kobieta.Shen Yu nie zamierzał angażować się w waśnie między sługami pałacu, ale kiedy zobaczył twarz kobiety, nie mógł się powstrzymać Niezależnie od tego, czy był to zbieg okoliczności, czy nie, potrzebował odpowiedzi.Robiło się ciemno. Shen Yu po prostu powiedział służbie pałacowej, aby zabrali tych ludzi z powrotem do pałacu Yuzhang.Po drodze Mu Xi przekazała Shen Yu informacje, które zdobyła.Mu Xi:
-Ta kobieta nazywa się Shen Yue. Została sprzedana do pałacu jako dziecko. Ma wycofaną osobowość i nie lubi komunikować się z innymi. Inne pałacowe pokojówki są zazdrosne o jej wybitny wygląd i lubią sprawiać jej kłopoty na różne sposoby. Nie tak dawno temu Shen Yue zmieniła swój zwykły, powściągliwy styl, choć nie jest jasne, dlaczego i w jaki sposób dostała taką szansę. Zaczęła nosić piękne suknie, a jej biżuteria z dnia na dzień stawała się coraz droższa.
Shen Yu: -Czy Shen Yue to jej prawdziwe imię?
Mu Xi: -Ta niewolnica zapytała. Nosi to imię, odkąd weszła do pałacu. Ponadto wydaje się, że jest związana z pewną frakcją na zewnątrz. Piętnastego dnia każdego miesiąca unika ludzi i udaje się do północno-zachodniej bramy narożnej. To bardzo odległe. Zazwyczaj niewielu ludzi tam chodzi.
Mu Xi została specjalnie przeszkolona przez Shen Yu i była utalentowana w zbieraniu informacji. Po tym, jak Shen Yu wszedł do pałacu, nie było wielu ludzi, których mógł użyć, ale Mu Xi był jednym z nich.
Shen Yu: -Czy coś takiego zdarzyło się wcześniej?
Mu Xi: -Tak, można nawet powiedzieć, że to pospolite. Odkąd Jego Wysokość wstąpił na tron, harem nie ma konkubin ani mistrza. Chociaż pałacowi ludzie nie ośmielają się sprowokować Jego Wysokości w twarz, są bardzo. . . aroganccy.
Shen Yu mógłby to zrozumieć. Pałac cesarski Da Huan był ogromny, a poprzedni cesarz był nieobliczalny. Pałac był miejscem zaciekłych walk o władzę. Nic dziwnego, że rzeczy dzieją się po ciemku.
Gdyby nie kaprys Shen Yu, żadna wysoko postawiona osoba nie postawiłaby stopy w tak odosobnionym miejscu. Pałac był tak duży, że miał wiele podobnych miejsc.
Mu Xi kontynuowała: -Mu Xi kontynuował: "Jeśli chodzi o tę pałacową pokojówkę, Shen Yue, ludzie zwykli ją izolować, ale poza tym niewiele jej robili. Nie wiem, co ich tym razem rozgniewało, ale podstępem nakłonili ją do udania się w odległe miejsce i dali jej nauczkę.Kiedy wrócili do pałacu Yuzhang, Shen Yu w zasadzie zrozumiał, co się stało. A skoro już o tym mowa, incydent był również związany z Shang JunLinem.Ogólnie rzecz biorąc, Shang JunLin nie stosował swoich krwawych metod przeciwko personelowi pałacu. Słudzy bali się go, bo wszyscy się bali, ale po dość długim czasie nieuchronnie zaczęli mieć kilka cichych myśli. Z początku wykorzystywali to w niewielkim stopniu, ale kiedy zobaczyli, że nikt nie podejmuje działań, stawali się coraz śmielsi, a teraz odważyli się otwarcie rozsiewać pałacowe plotki na zewnątrz.W poprzednim życiu Shen Yu miał miejsce przerażający, krwawy incydent w pałacu cesarskim, kiedy słudzy rozgniewali cesarza. Połowa pałacowej służby została wymordowana, a krwi było tak dużo, że utworzył się strumień. W tym czasie cały pałac cuchnął zapachem krwi, a stolica przez długi czas była na hakach.Po tym incydencie coraz więcej ludzi zaczęło nazywać Shang JunLina tyranem. W tym czasie Shen Yu powrócił do lenna wraz z królem Yue. Nie znał szczegółów sytuacji w stolicy, ale teraz wydawało się, że za masakrą kryje się jakaś historia.
Shen Yu oparł się na łożu cesarskiej konkubiny w swoim pałacu. Wszyscy słudzy, których przyprowadzili z powrotem, łącznie z kobietą, uklękli w głównej sali. Nikt nie odważył się wydać z siebie dźwięku. Pałac cesarski niedawno powitał nowego pana, który cieszył się wielką przychylnością cesarza. Wszyscy wiedzieli, że szlachetny monarcha jest słabego zdrowia. Zakres jego działalności ograniczał się w zasadzie do pałacu Yuzhang. Poza ludźmi, którzy mu służyli, inni ludzie z pałacu nie wiedzieli zbyt wiele o Shen Yu.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...