Było kilka rzeczy, o których Shen Yu nie wiedział, dopóki nie umarł.
Na przykład tego, że był tylko zastępcą.
Po śmierci Shen Yu natknął się na tekst. W tym czasie był uwięziony w szarym, pozbawionym funkcji świecie. Znudzony, zaczął przeglądać jedyną rzecz, która istniała w tej przestrzeni poza nim samym.
Była to książka, a w wielu jej fragmentach brakowało liter. Mimo że Shen Yu musiał odgadnąć niektóre z ich znaczeń, po przeczytaniu całego tekstu w jego umyśle pojawiło się tysiąc przekleństw.
W scenariuszu był złośliwym złoczyńcą, który robił wszelkiego rodzaju złe rzeczy i próbował ingerować w związek między dwoma bohaterami. Bohaterem shou był jego brat shu, Shen QingRan, który pierwotnie wstąpił do haremu tyrana, a bohaterem gong był Shang JunYue, król Yue.
Shen QingRan był transmigratorem, który posiadał wiedzę późniejszych pokoleń. Zanim miał szansę pokazać swoje umiejętności, został wysłany do haremu tyrana przez złoczyńcę Shen Yu. Shen QingRan, który został rozdzielony ze swoim kochankiem i dręczony przez tyrana, przeszedł dramatyczną zmianę osobowości. Później, po przejściu przez różne rzeczy, w końcu udało mu się uciec z pałacu i połączyć się ze swoim kochankiem, ale znalazł kogoś innego stojącego u boku króla Yue - swojego starego wroga, Shen Yu. W przeddzień wstąpienia króla na tron, Shen QingRan po cichu oddzieliła Shen Yu od króla Yue i przekonała króla, by zakończył swoje życie. Następnie przeżyli razem resztę swojego pięknego życia.
Oczywiście tak było tylko w książce. W poprzednim życiu Shen Yu to on zabił króla Yue.
Książka została opowiedziana z punktu widzenia Shen QingRan i wiele z tego różniło się od tego, co pamiętał Shen Yu. Na przykład, aby pomóc królowi Yue przejąć władzę, Shen Yu umoczył ręce we krwi, a król Yue traktował go jak substytut swojego prawdziwego kochanka. Ale Shen Yu nie miał pojęcia, kiedy stał się substytutem.
Kiedy pomyślał, że Shang JunYue patrzy na niego jak na substytut swojego przyrodniego brata, Shen Yu poczuł obrzydzenie, a ostatnie uczucia, jakie żywił do Króla Yue, zniknęły.
Widząc ponownie Króla Yue, Shen Yu stracił spokój tylko na chwilę. Zamrugał oczami i udawał niezadowolonego.
-Nawet jeśli ci powiem, niczego to nie zmieni. Poza tym, jeśli ja nie pójdę, Shen QingRan będzie musiała. Może wymyślisz sposób, by wysłać mojego drogiego brata zamiast mnie?.
Po tych słowach Shen Yu spojrzała na króla Yue z żywym zainteresowaniem.
Jeśli historia opowiedziana w tej książce była prawdziwa, do tej pory król Yue spotkał Shen QingRan i pojawiły się pierwsze oznaki miłości między nimi. Shen Yu chciał sprawdzić, czy to prawda.
Król Yue milczał przez chwilę. Następnie rozpieszczonym, nieco bezradnym tonem powiedział:
-Gdybym miał sposób, nigdy nie pozwoliłbym ci wejść do pałacu.
Uniknął sugestii Shen Yu.
Shen Yu nie spodziewała się, że coś wymyśli. Gdyby król Yue naprawdę miał takie zdolności, Shen Yu nie musiałby poświęcać tyle krwi, potu i łez, aby pchnąć go na tron w swoim poprzednim życiu i nie skończyłby w ślepym zaułku pomimo wszystkich swoich wysiłków.
Nawet gdyby król Yue nie wbił mu noża w plecy w poprzednim życiu, Shen Yu nie pożyłby długo.
-Skoro nie możesz nic z tym zrobić, dlaczego miałbym cię szukać?
Shen Yu przechylił głowę i wyglądał na zdziwionego.
Król Yue odnosił wrażenie, że Shen Yu miał dziś ostry język. Pomyślał, że drugi mężczyzna jest w złym nastroju i delikatnie go pocieszył:
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...