b. 2

1.6K 156 83
                                    

VPN de zaten zor girip aynı bölümü iki kere yazdığım oluyor. Lütfen sınır dolmadan bölüm istemeyin

Teşekkürler🙏

Oy:70
Yorum:100

______________________________________

Bu bir sorun mu?

Hiç değil, asla değil yani.

Sevindim eee cimri biri misin Polat?

Hayır kusura bakma ne içersin?

Sıcak bir sahlep iyi giderdi sanki.

Buralar yanıyor yiğidim!

Hahaha çok tatlısın gerçekten.

Siktir dışımdan demiş olamam ya hayır....!!!!!

_______________________________________

Anlaşılan peş peşe indirdiğim çamlar  tatlı komutanımın hoşuna gitmişti. Komik bulmuştu vede dediğine göre içten.

Tekrar görüşmek isterim dedi sende istersen. Allah diye nara atmamak için zor tuttum kendimi. Tutum mu tuttum bitti gitti.

Karşılıklı numaralarımızı verip yarın için onu evinden alıp yemeğe çıkmak için sözleştik.

Buz gibi Ankara ayazında ona arabasına kadar eşlik ediyordum ki o aklımdaki okuduğunu bana resmen ispat etti.

Hadi sor niye çekiniyorsun?

Neyi sorucam?

Neden rütbesi benden düşük biri ile evlenmek için bir adım attığımı tabiki.

Ohaa falcımısın nesin?

Öyle bir gülüyor ki içim gidiyor. Gülme vicdansız aklım bulanıyor.

Neden ben  o zaman sordum işte.

Arabanın kapısını açmışken hafifçe bana yaklaştı. Boyu benden 5 cm kısa başını kaldırdı nefesi dudağımın üstünden akıp geçiyor. Lan ergen gibi diktim çavuşu Allah'tan kaban uzun.

İstedim ki beni ben olduğum için kabul edebilicek öz saygısı olsun. İstedim ki altında inliyceğim adama hayır demek için nizamizede güç elimde olsun. Yatakta itaat edeceğim adama bari gündüz direnecek gücüm olsun istedim.

Boşaldım aq....

Boşaltırım dokunmadan da. Birde dokunduğumu düşün.

Düşündüm...

O imzayı atana kadar ancak düşünürsün haberin olsun Polatım.

Kendime gelmem onun arabasına binip uzaklaşmasının üzerinden tahmini 10 dakika sonra ya denk geliyordu.

Acil gusül almam lazım. Ben bunu alırım evire çevire... Hop oğlum az sakin.
.
.
.
Vedat: Eee oğlum anlat hadi. Üşüdüm dedin banyo yapıyım dedin, açım dedin yeter anlat artık!

Osman: Can yoldaşım neyini anlanadın? Bu saf oğlun çarpılıp gelmiş hadi hazırlıklara başla sen ufaktan.

Nerden anladın baba ya offf çarpıldım ben. Bittim bu beni oyuncak eder annem elinde.

Vedat bey bastı kahkahayı. Duydukları çok hoşuma gitmiş mest olmuştu.

Vedat: Korkma oğlum bişicik olmaz. Evlenince geçer ben gidip Hikmet'e müjdeyi vereyim.

Anne dur az dur anne.... Baba gitti hiç dinlemiyor senin kocan beni.

Osman: Benide bir nizamiye de dinliyordu o işte bitti.

Baba sen yandın diye beni niye yaktın ya.

Osman: Tek başıma çok sıkıldım sende gel beraber yanalım dedim aslan oğlum.

İşte bizimkiler de bir cins koskoca Tümgeneralin yaptığı zevzekliğe bak ya.
.
.
.
Aynı gün Topraktan

Ben Toprak bugün yıllardır yolunu gizli gizli gözlediğim için için yanıp kavrulduğum adamla buluşmaya gidiyorum.

Annelerimiz harp Akademisinden beri arkadaşlar. Babalarda eş vasıtası ile yakın dost olmuşlardı. Benim babam aile şirketinin başındaydı.

Polatın beni hatırlamıyor oluşu bu sebepten. Ben Ankara'da babamla büyümüştüm. Küçükken ara sıra annemin yanına giderdim onunda gönlüme düşüşü ortaokul yıllarıma denk gelir.

Askeri liseye gideceği öğrendiğimden beri babamla annemi ikna edip bende asker olmaya karar verdim.

Zaten orta okul sonrası sadece haberleri ve fotoğrafları ile avundum. Bir yaş farkımızdan dolayı ben daha önce atıldım mesleğe. Azmim hırsım sayesinde yükseldim.

Hormon testlerimin eşit çıkışıda yükselmemin önündeki engeli aşmamı sağladı.

Zaten görünüş olarakta diğerlerinden daha baskın bir duruşum geçen yıla kadar hangi yönde olduğumun önündeki en büyük engeldi.

İçin için doğurgan olmayı diliyordum sevdiğime kavuşa bilmemin tek yolu buydu. Çünkü o baskın çıkmıştı. Ve teslim istediğim gibi sonuç verdiğinde içimde daha fazla tutamadım ve annemle paylaştım bu durumu.

Şimdi ise sevdiğim adamla evlenmek maksadı ile bir görüşmede bulunmak için bu kafenin önündeyim.

Yapa bilirsin Toprak hadi sadece başını döndür ve onu bizim yap.

Kafeden içeri adım attığım anda bizim kaderimizin artık bir yazıldığını biliyordum. Ona doğru emin adımlarla yürüdüm.

Polat...

Polat Karahan emredin komutanım!

Şapşik ama benim şapşiğim.

Bölüm Sonu....

Yaaa ilk kim aşık olmuş gördük mü🤭

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin