Araştırdıkça bu itin vatanı satan bir kansız olduğunu öğrenmek şaşırtmamıştı onu. Başına gelenin fazlasını hak ediyordu.
💥bitti
Osman yakındaki lavaboya girip kapıyı kilitledi. Oğlu ve daha nicelerine yapmadığı pislik kalmamıştı o itin. Ellerini yıkarken çalan telefonuna tebessümle baktı.
Vedat: Hayatım bittiyse işin seni bekliyorum çayın hazır ve... Hak etti!
Osman: Hak etti hayatım.
_______________________________________
Günler sonra ilikinin izinleri bitmiş iki gün içinde göreve dönmeleri gerekiyordu. Toprak çok gergindi Polatla düzelen aralarının yeniden bozucak bir ortamada bulunmalarını istemiyordu.
Geniş salıncaklı hamaklarında düşüncelerine öyle dalmıştıki, kuxağına yatıp karnına konulan öpücüklerle irkilmişti.
Şşşttt çok mu dalmış anne güzel bebeğim.
Korktum sevgilim öyle dalmışım işte. Hem niye hemen şikayet ediyorsun miniğimize beni küserim.
Birde tehtit var komutanım!
Yaaa offff öpme benim karnım o! Doğunca öp bebeğimizi.
Kızgınken bile çoğul ekler kullanan bir minnoşu nasıl öpmeden bırakırım?
Bal bal bu bal!
Diye devam etti eşini sevmeye. Sonunda kıkrtısını duyunca rahat bir nefes almıştı Polat. Yine bebeğini ne dönüp onu muhatap aldı.
Miniğim anne korktu galiba hımmm. Bencede aynen miniğim.
Ne ne dedi ki?
Kucağına çektiği büyük bebeğini öptükten sonra,
Dedi ki verdiğin sözleri tutamıycak gibi annem. Mızıkçılık yapıcaksa oynamayalım babacım dedi.
Hiç hiçte bile ben tutarım asker sözü verdik asker! Korkuyorum seni kırarsam ve gidersen..... Upsss.
Toprak güzel meleğim, bu muydu iki gündür derdin?
Kızma aşkım elimde değil uyuyamıyorum bile çaktırmıyorum sanıyırdum hain bebişim sattı annesini.
Kızma miniğimize ben anlamıştım sen gelip söyle istedim. Hiç tasalanma biz çözdük yavrum sorun etmiyorum. Kurallara uyuduğu sürece.
Kurallar kurallar puffftttt....
Dil çıkartırken Polat tarafından kapılan ve iştahla emilen dili ile ne öfke nede kaygı kalmıştı.
Kucağına ata biner şekilde oturup mırıltılar çıkartarak aşık olduğu dudakların tadına varıyordu.
Kuralları ilk barıştıkları gece karşılıklı masada oturarak karar vermişlerdi.
1- Tüm askeriye evli olduklarını bilecekti.
2- Hamilelik saklanmıycak, Toprak Polatın sağlık için verdiği her karara koşulsuz uyucaktı.
3- Terfisi önümüzdeki ay gelicek olan Polat yer değişimi talep edemezdi. Sevdiğinin yanında kalmak zorundaydı.
4- Koşmak, sinirlenmek yasktı. Tabiki hamilelik süresince.
5- Toprağın canı kocasını çektiği her an ve koşulda Polat bunu ona temin etmeye mecburdu bu değiştirmesi teklif bile edilemeyecek tek kuraldı.
6- Yine Toprak eşine temas etmek isyerse ki hakkıydı, Komutanların tank hariç serbestti dokunurdu.
7- Yine Toprak Polatı nedenli nedensiz kıskana bilir, eşi olarak odada özel olarak özür dilemesi zorunluydu. Tek koşul affetmesi de mecburiydi.
Toprak en çok bu şart'ta zorlandı ama kabul etti mecburen. İkilinin ağır geçen gece mesai sonrası biraz dolaşmak için merkeze indiklerinde Toprağın henüz hazır hissetmediği olay gerçekleşti.
Kışladan emirlerinde ki 10 kişilik asker gurubu çarşı izine çıkmıştı. Ve şuan karşılarında el ele dikilen komutanlarına topluca selam veriyorlardı.
Toprağın dili tutulmuş konuşamıyordu. Polat hemen duruma el attı.
Rahat asker rahat. Eee nereye böyle, yada nereden?
Asker: Şurda soğuk limonatası ve pastası meşhur bir yer var komutanım oraya gidicez, buyrun sizde komutanım.
Hihhh aşkım ımmm limonata dedi içelim mi? Pastada yeriz offf canım çok çekti.
Polat gülmemek için zor duruyordu. Eşi çoktan askerleri unutmuş yeni durum olan iştahına odaklanmıştı.
Yeriz yavrum sen ve miniğim istemiş. Rahatsız etmeksek keyifle eşlik ederiz size.
Askerlee duydukları hitapla şaşkınlardı hemen onaylayıp birlikte pastanenin yolunu tuttular.
Rezil ettim bizi dimi aşkım. Çenem kopsun çenem.
Şşştt... Muahh yerim o çeneyi. Çok güzel oldu ohhh. Ön gösterim say işte. Evliyiz biz yavrum sıkıntı yapıcağımız hiç bişi yok.
Kapıdan girdiklerinde tam olarak ordu gibilerdi. Ama komutanları yanlarında olduğu için gayet nizami hareket ediyorlardı.
Garson: Ooo az olmuşsunuz kardeş tüm orduyu getirseydiniz! Bahçeye alsak sizi sorun olur mu?
Asker: Uygun mu komutanım?
Uygun tabi...neresi uygunsa sıkıntı yok esiyor.
Garson şaşırsada hemen toparlanmıştı. Bahçede armutlardan oluşan bölümü işaret ederek menü getirmeye gitti.
Polatım ben gidip baksam olur mu?
Askerlerden biride tıpkı Toprak gibi yalanıyordu. Tatlıya zaafı vardı endişesi istediği tatlının olmamasıydı.
Asker: Bende geliyim mi komutanım kalmamıştır mazallah.
Hihh allah korusun! Gel gel biz garantiye alalım. Hem ben hamileyim gerekirse yemiyceksiniz!
Yemezler yavrum sen git ne ıstıyorsan al. Bu yanındaki bodur canavarca haram makam eder size öncelik.
Asker: Levent adım komutanım ve garanti veremem hihihiii.
İkili ayrıldığında Polat boğazını temizleyip dikkatleri üzerine çekti.
Evet beyler Toprak komutanızla evliyiz ve bir bebek bekliyoruz.
Hayırlı olsun komutanım dedi hepsi.
Eyvallah gençler, hesap bende dilediğinizi yiyin için kutlama sayalım. Birde komutanız ne istiyorsa öncelik onun hormonlar çok tehlikeli!
Asker: Allah kolaylık versin komutanım.
Amin.. Amin...
Neye amin dedin sevgilim?
Kucağında ekler, donut ve çilekli pasta olan tepsiyi tutuyordu.
Ver yavrum masaya koyalım. Bebeğimiz için dediler hayırlı olsun diye amin dedim.
Heee sağolun, aşkım bir tepsi daha söyledim az az tadına bakarım kızma zaten kusuyorum.
Afiyet bal olsun bebeğim. Yakarım askerliğinizi sizin sıpalar gülmeyin lan! Hiç mi aşık komutan görmediniz? hahahaha....
Hep birlikte gülüyorlardı.
Bölüm Sonu.....
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...