B. 35❤️‍🔥

558 75 58
                                    

Adam evliyim, kızım var diyor bu hala ama ama yolarım yelloz seni sen kimin kocasına sarkıyorsun?

"Anmişim... Sarkmıyor yanıyoymuş söndürdüm ohhh misss. "

Hadi yavrum muhattap olma böylesi ile.

Bu akşam sorucam ben bunu sana.

Ben ne yaptım gülüm?

Bu kadar seksi olma adam! Yürü düş önüme.
_______________________________________

Keyifli geçen günü  sonunda Aslının ikna çabaları başlamıştı.

"Noluysun annecim bayışmamızı kutlamak için kalmam şart dimi lovocuğum? "

Levent: Evet Toprak abim şart yani. Batı daha bize kendini affettirecek miniğimle.

Batı: Top niye her defasında bana geliyor.

"Çünküm hala şuyam azcık acıyor akıllım. Hem levo dayım öyle yap şirin olursun sana hayır diyemezler dedi sus kayışma. "

Levom... Ne güzel fikirler öğretiyorsun yeğenine abisinin canı. Dua et hamilesin, dua et!

"Babacım hem ben olmayınca sen annemi seversin miss gibi fikir. "

Hepinize son uyarım! Kızımın önünde ne konuştuğunuza dikkat ediceksiniz!

Emredersiniz komutanım!

Levent: Emredersiniz komutanım!

Batı: Emredersiniz komutanım!

Zevzekler! İyi kal bakalım cadım.

Vallaha mı?

Sana da gün doğdu komutanım, he vallaha.

Gülüşerek arabalarına doğru ilerlediler. Toprak levent'in arabasındaki bebek koltuğuna kızını oturtup saçlarını yüzünü her yerini öpüp sarıldı.

Polat veda ederken içinden çok şanslı olduğunu kendine hatırlattı. Aşkı bulmuş ondan şahane bir çocuk yapmıştı.

Mükemmel ailesi kardeşi eşi ve çocuğu ile dahada büyüyordu. Daha ne isterdi? Kocasını isterdi.

Eve gidelim mi yavrum? Tüm gece seni gönlümden geçtiği gibi öpüp severim. Sende o güzel sesini bana bahşedersin hımm.

Hızlı sür, çakarları aç hatta komutan fena halde canım kocamı istiyor.

Asker çakarları aç hızlı ol, İstikamet ev!

Er: Emredersiniz komutanım!
.
.
.
Kapıdan girer girmez Toprağı kapı ile arasına sıkıştırdı Polat. Dudaklarını sakince öpüyor ufak ufak sertleşen kocasınının tahammülünü zorluyordu.

Öpsene adam niye işkence ediyorsun?

Şşşttt itaat zamanı yavrum. Bugün niye bu kadar gerginsin sen önce onu konuşucaz.

Şimdi mi? Surası mı kocacım.

Polat eşinin gözlerinden gelen bulutu görüyordu. Dudağını aynı yumaşaklıkla öpüp elinden tutup koltuğa oturdu. Toprakta kucağıba oturup göğsüne sığındı.

Anlat sevgilim ne oldu?

Kafasını kaldırıp dudaklarını büzdü hüzünle.

Nasıl anladın aşkım?

O kızı parçalamadın gülüm. Aslı vardı deme sakın, o bile olsa gözün döndüğünde ki halini bilirim ben.

Birincisi çok çok çok kıskandım aşkım. Kızım hakkından geldi yosmanın oh olsun.

Cadı kocamın cadı kızı!

Sıkıntı mı var cicim?

Toprak hadi güzelim konuyu kaynatma da anlat.

Ben doktora gittim.

Ve eeee... Kötü bişi mi var yavrum? Niye haber vermedin! Hastada değildin off güzelim ya.

Dudaklarını susturmak için, birazda içindeki hüznü dağıtmak için sömürdü Toprak.

Bebek istiyordum ben. Kontrole gittim işte süpriz yaparım  belkide hamile kalıp diye düşündüm.

Sen bir çocuk dağa mı istiyorsun gülüm. Hiç bahsetmesin ima bile etmedin sevgilim.

İstedim ama olmazmış. Bazı testler yaptı işte kadınlardaki gibi menopoz benzeri bişiler işte.

Toprak, Toprağım bunları niye kendi başına sırtlanıyorsun güzelim. Çok isterdim bir çocuk daha valla. Ama kızımız var sen varsın bebeğim.

Üzülmezmisin ilerde pişman...

O nasıl laf be kocam? Kızıyorum artık ha. Çok şükür Aslı var olmasaydıda ben üzülmezdim. Çok aşığım sana çünkü.

Toprak ağlayarak sarıldı kocasına. Polat eşinin sakinleşmesini bekleyip onu kucakladığı gibi odalarına götürdü.

İyi yanından bak güzelim içine istediğim gibi boşala bilirim artık.

Pislik!

Sadece senin pisliğin. Ver bir alt dudak kocana.

Şaka ile başlayan öpücükler bir süre sonra yerini tutuklu bir kavuşmaya bırakmıştı.

❤️‍🔥Smut

Dudaklarını ayıran Polat emin misin dedi gözleri ile cevabı yeni bir öpüşle verdi Toprak.

Kucağımda zıplarken sesini duymak istiyorum.

Soyun ve içime gir kocam.

Üzerlerinde ne varsa çıkartıp yere fırlattıklarında Toprak gülüyordu. Polat yeniden kucağına aldığı adamın dudaklarını emip boynuna doğru ıslak bir yol çizeriyordu.

Çekmecede aldığı kayganlaştırıcıcı parmaklarına sürüp göğüslerini sömürürken içine girip çıkıan parmaklarla deli gibi inliyordu Toprak.

Polat... Seni seviyorum.

Ben daha çok bebeğim. Şimdi ters otur ve beni içine al yavrum.

Çok daralmışım ımmm acıyor sevgilim.

Yarın odamda tekrar ederiz hiç daralmazsın böylece.

Sertleşmiş erkekliğini kalın parmakları ile kavrayıp çekmeye başlamıştı. Toprakta kucağında dizlerine ayaklarının üzerinde dikilip Polat'ın sert vuruşlarını en derinlerinde hissetmekle meşguldü.

Yarın bir ömür çıkma ahhhhh... Geliyorum aşkım.

Birlikte bebeğim, birlikte.

Kısa sürede ikiside sona ulaşmıştı.

❤️‍🔥Bitti

.
.
.
"Levom en çok beni sevmeye devam etsen olmaz mı? "

Levent: zaten en çok seni seviyorum prensesim.

"Batı'yı seviyon kandırıkçı biliyorum ki ben. Kardeşimi de seviyorum ama "

Batı: Sen doğduğunda seni o kadar çok sevdim ki. Sonra levent sayın beni biraz ihmal etti. Hep seninle ilgilendi.

"Hihhh sevmedin mi o zaman beni Batıcım? "

Levent: Atma hiç öyle olmadı.

Batı: Aslında sayın haklı hiç öyle olmadı. Ben kendi kendime acaba beni daha mı az sever diye düşüne düşüne kendimi üzdüm.

"Anladım Amcacık kendimi artık hiç üzmiycem çünkü ben kardeşimin ablasıyım ve onu çok seviyorum. "

Levent: Akıllı bıdığım benim. İlk göz ağrım.

Batı: Seni çok seviyoruz cadım.

Bölüm Sonu...

Yeni bölümde görüşmek üzere 👋

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin