b. 13

678 83 110
                                    

Osman: Hayatımda olduğun, bana şahane bir evlat verip onu yetiştirdiğin ve en önemlisi... Beni bırakmadığın içindi canımın içi.

Vedat: Romantik komutanım benim. Bu odadadaki herkes ilk önce sen iyikimsiniz.

Polat bunlar çok tatlı ağlıycam ben.

Bir ömür böyle olalım tek dileğim bu yavrum.

Amin....

______________________________________

Annem hastaneden çıkmış, Toprağın ve benim tüm ısrarlarımıza rağmen Hikmet anne onunla ilgilenmişti bu süreçte.

Binbaşının ziyareti neyseki eşi ile gelişi ile bir krize dönüşmeden sonlanmıştı.

Hissettiğim kadarı ile bu adamın zamanında anneme ilgisi vardı ve babam bunun farkındaydı.

Denetim yarındı ve ben çok gergindim. Veli şerefsizi babamın yüksek bir rütbesi olduğunu biliyordu bilmesine ama kim olduğunu bulamamıştı.

Babam çok akıllı adamdır ha hava atmak gibi olmasın. Niye olmasın olsun aslan babam. Torpil söylentileri ve benim belkide doğurgan çıkmam olasılığınıda düşünüp.

Ne mi var bunda bişi yok tabi. Ama sırf babam için bana yanaşıcak o kadar kanı bozuk varki şaşarsın.

Soy adım bu yüzden anneciğimin kızlık soy adı. Babam Kahramandır... Yok lan harbiden kahraman o ayrı. Adamın soy ismi bu napayım.

Bizde asker olunmaz koçum, doğulur!

Aşkım seslendim seslendim duymadın. Nerelere daldın söyle bakalım.

Yarınki denetime takıldı aklım.

Herşey yolunda çok güzel geçicek ben eminim. Hem bak bütün ailemiz bir arada.

Çok şükür güzelim. Hadi geç oldu yatalım sabah erkenden gidicez malum.

Tamam sevgili eşim ne dersen o.

Sevgi ile yataklarına gittiklerinde yarının bunca kaosu birden getireceğinden haberleri yoktu.
.
.
.
Askeriye sabah 5:45 suları....

Polat henüz askerlerin iştima için uyanmalarına varken son kez etrafı kontrol ediyordu. En son babasının hep ücra noktaları denetlediğini bildiğinden nizamiye nin dışında kalan tuvaletlere bakmaya gitti.

İçerden inlemeye benzer sesler geliyordu. Durup dinlediğinde duyduğu isimlerle kanı çekildi.

-Immm Velî daha sert sik! Kocam böyle sikemez ahhhh...

-Toprak yavrum yakında daracık deliğin sadece benim olucak!

Polat adım bile atamıyordu. Hayır emin olduğu tek şey Bebeği onu asla aldatmazdı. Bu Veli denilen adamın hastalıklı, sapkın bir düşünce yapısı vardı.

Kısa süre sonra tuvaletten önden erlerden biri arkasından Veli çıktı sırıtarak.

Er: Bu komutan fantazisi sıktı bir daha yapmam.

Veli: Yakında gerçeğini sikicem! Sana ne ihtiyaç var defol.

Lan! Siz denetim gününümü buldunuz uçkur çözücek! Utanmıyorsun bizim nizamiye de üstelik benim komutanımla ilgili!

Veli: Bırak lan yakamı sanane lan yakında o salak kocasının ona yetmediğini anlayıp kollarımda teselli bulucak Toprağım.

Yüzüne inen ard arda darbeler ile Veli yere yığılmıştı. Polat son cümle ile kendini kaybetti.

Çevreden iştima için toplan askerler onları güçlükle ayırmıştı. Polatı zapt etmekte zorlanıyorlardı ki Toprak bağırarak giriş yaptı ortama.

Burda neler oluyor? Denetim günü kudurdunuz mu? Biriniz cevap versin derhal!

Veli: Birden üstüme saldırdı torpilli manyak.

Lan seni gebertirim yemin içtim öldürürüm seni. Tuvalette uygunsuz yakalandığını da anlatsana! Gel lan buraya.

Yeter üstteğmenlerim böyle mi örnek olucaksınız askerlere!

Ama bu şerefsiz ....

Kesin sesinizi! Komutanız konuşuyor  burda!

Veli: Emredersiniz TopraK! Komutanım.

Sondaki vurgu ile Polat yeniden hareketlendi.

Sikerler ama....

Bu kez dört kişi önünde set olmuştu Polatın. Adam dümdüz eşine yürüyor onunla ilgili iğrenç fantazileri başkalarına uyguluyordu.

ÜsteğmenPolat Kandemir derhal dur bu bir emirdir!

Polat durmadı... Durduramadı içinde öfke ve çok fazla birikmişlik vardı.

Sonra hiç istenilmeyen o olay oldu. Polatın yüzüne okkalı bir tokat indiğinde koskoca arazide çıt çıkmıyordu şimdi.

Sana bir emir verdim asker! Derhal toparlan odana geç ve beni bekle!

Sende Binbaşının odasında ol 10 dakika içinde emrini ikiletme Üstteğmenim!

Polat Ömründe ilk kez tokat yemiyordu üstlerinden. Çoğu tokatdada haksızdı,sesi çıkmamıştı.

Ama bu tokat başkaydı. Birincisi sevdiğinden yediği haksız bir tokattı. İkincisi emrindeki askerlerin önünde rencide olmuştu. Hemde o Veli itinin önünde.

Polat ömründe ilk kez doldurdu gözlerini hüzün ve hayal kırıklığı ile. Toprak çoktan pişmandı ama iş işten geçmişti.

Emredersiniz komutanım!

Selam verip arkasını dönüp koşar adımlarla odasına geçmişti.

Veli: Hak ettin it.

Bana bak rütbene bakmam alırım ayağımın altına lan yeter diyorum kışkırtıyorsun defol Binbaşının odasına o diğer askerde aynen !ben bulmadan orda ol!

Veli: Öyle bişi yok komutanım.

Asker: Orda olucam komutanım.

Çavuş nizamı sağla! Tümgeneral çoktan geldi mutlaka duydu bu rezaleti offf offff.

Çavuş: Emredersiniz komutanım.

Tüm askerlerinin gözünde şimdi ufaktan kendini belli eden bir kınama vardı. Polat sevilen bir subaydı ve hiç kimseye bilerek haksızlık yapmazdı.

Herkesin içinde üstelik karşı tarafın alenen kışkırtmasını yok sayıp bir subayı tokatlamış olmasını yakıştıramıyordu kimse Toprağa.

Toprak koşar adımlarla üst kata çıktı eşinin odasına girdiğinde gördüğü görüntü ile zorlukla yutkundu.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin