b. 9

856 91 44
                                    

Bak güzelim biz bunu konuştuk diye sorun yok dedik diye sen beni geniş sanıp eski eskordunun mekanına sokamazsın!

Düşünemedim inan hiç hiç aklıma gelmedi yemek güzel diye çok özür dilerim.

Ağlama Toprak lütfen tamam gidip gırtlağına basasım geliyor ağlama. Bu gece hiç yaşanmadı anlaştık mı?

Hı hı anlaştık kocam.

Öp kocanı doğru düzgün bir yere gidip yiyelim yemeğimizi.

_______________________________________

Poyraz'dan

Bugün kendimle gurur duydum. Böyle ciddi ciddi karşıma geçip aferin koç! demek sevince böyle insan gibi eşini düşünüp dövmeden medeni medeni olmayıda biliyormuşsun dedim.

Benim bebeğim anladık hızlıymış zamanında da. Oğlum yarın ak köyun kara köyun belli olucak. Askeriyede anlatıldığı kadar sert mi bu çocuk?

İçerde dudağını büze büze uyuyan adam ne kadar sert olabilir aq. Yarın ola hayrola kalk azcık sınrnaşırsan sabah seksi yapa bilirsin aslanın Polat göreyim seni.
.
.
.

Yahu adam asma suratını sabah sabah ne bu azgınlık? Penguen gibi mi yüreğim?

Kısacık dedimdi onu bile kabul etmedin be yavrum.

Aşkım gördük üç gündür kısanı! Hem tüm tümen üç gün önce evlendiğimi benim doğurgan olduğumu biliyor.

Paytak paytak gezersen akıllarına beni türlü pozis....

Höst yavaş getirsinler oha. Tamam Toprak uzatma aklında türlü türlü dayak pozisyonları geliyor.

Kucağına yerleştiği adama naz yapmaya başladı.

Benim biricik kocam akşam erkenden yatağımıza gideriz. Sen beni istediğin gibi seversin söz.

Dudaklarımı büzünce ben niye seksi olmuyorumda maymuna benziyorum? Söz dedin bak!

Söz namustur aşkım. Hadi kahvaltını yap ben önden çıkıyorum.

Üst üste öpücükler kondurduğu eşine aşkla bakıp çıktı Toprak.

Polat oğlum sen yanmışsın evladım. İki mırç mırç bitti gitti. Haydi bismillah...
.
.
.
İlk gün nispeten güzel geçiyordu. Elimde demli çayım manzaram da sevdiğim. Oha azdım lan..

Elime telefonu alıp attığım mesajdan sonra yüzünün alacağı şekli seyretmek paha biçilemezdi.

Lann o nasıl tatlı tatlı kızarmak öyle ölmem gülüm füze at. Aha kalktı geliyor valla defansı geçti, kaleci ile bakışıyoruz.

Mesajda ne mi yazdım öhöm..

Kocam: yavrum bu kalktı inmiyor, varsa helalimden bir küçük sakso istirham ediyoruz ben ve ufaklık.

Ne var bir askeriye fantezisi yapmıyak mı?

Koçum bize iki sade kahve kap gel. Birde dolanmayın kafa buda! bu ne er gazinasuna çevirdiniz lan burayı!

O sırada katta bulunan bir kaç er şakalaşıyordu.

Asker: Ben halledicem komutanım. Kahveler...

Kalsın odada yapar içeriz hale bak kaybol!

Arkamı dönüp kapıyı kapatıp kilidi çevirdiğimde sertçe yutkundu. Kızdı mı? Çok mu sertim ben acaba?

Yavrum ulan her haline kaldırıyorum. İyice ergen ettin beni. Çabuk gel al sorumluluğunu.

Polatım... Bak rezil oluruz.

Bişi olmaz kopsun mu pipim? Yazık değil mi ben seni düşündüğüm için diyorum.

Pipi ne aşkım ya!

Çüküm var yersen!

Hımm yerim... Hızlı olucaz oda savah yarım bıraktım diye vicdan yaptım.

Çömel masanın altına gel bebeğim.

Bu kadar uysal söz dinliyor oluşuna... İyi iyi her boka kaldırıyorum var mı itirazın? Eş benim çük benim ohhh kapak...

Polat oğlum iyice delirdin. Immmm siktir....

❤️‍🔥

Yumuşacık dudaklarını önce ucuna sürdü ve usul usul öptü. Sanki dudakları ile öpüşüyordu. Polat manzaraya bile boşalıcak haldeydi. Bebeği çok tatlıydı.

Anlık aklına gelen şeyle gerildi ilk olmadığını bilmek haksızlık yapıyor olsada kızdırmıştı onu.

Sonra o acemice dişlerini yanlışlıkla sürtünce, aptal bir sırıtma oldu yüzünde.

Bebeğim dişlerini değdirmemeye çaliş.

İşrahla işine konsantre olan Toprak lop sesi ile ağzından çıkardı penisi.

Üzgünüm aşkım ilk defa yapıyorum öğrenirim sen öğretirsin.

Ölürüm sana zor duruyorum masaya yatırıp nizamiyeyi inletmek vardı şimdi.

Toprak işin rengi değişmeden tekrardan ağzına alıp emmeye başladı. Kısa sürede ağzından çıkıp eline boşaldı Polat.

Yavrum her zerrene aşığım aşık! Sıra bende bebeğim.

Aşkım ben çoktan boşaldım. Bakma ya utanıyorum çok güzel inmiyorsun offf gidip değişiyim odamda yedek kıyafet var bak kapının orda kimse olmasın.

Üst üste öptü eşini çıkıp koridora baktı boştu. Toprak hızlıca odasına gidip tekrardan eşinin yanına elinde bir hediye kutusu ile geldi.

Gülüm o ne? Yani hediyede belkide ne için.

Sevgilimin hoş geldin hediyesi o. Bizde adettir yeni gelen kıdemliye odasına kahve makinası alınır.

Öylemi kızma da bebeğim ben antin kuntin kahveleri sevmiyorum sen seviyorsun ama sana yaparım geldikçe.

Toprak kıkırdadı çok seviyordu bu adamı.

Biliyorum bitanem sevmediğini. Hem benim odamda var o makineden. Bu Türk kahvesi için makine. Aşkımın en sevdiği yani.

Tam ağzını açıcaktı ki, insanın istemediği ot burnunun dibinde bitermiş. Jale Binbaşının şımarık kızı.

Jale: Yaaa bak suratına beğenmedi işte ben dedim latte yapan bişi almalıydın Toprak abi Polatçığıma.

Yok ben bunu döverim de hem kız yakışı kalmaz, hemde babası komutanım.

Polat abi Jale bırakalım da Polat abin karar versin!

Bayıldım konutanım, eşim mi söyledi en iyi o tanırda beni.

Jale: Ne sende mi evlisin? Olsun mahkemeler bunun için var boşanırsın hehehehe.

Jale!!!!!

Jale: Evde yokum....

Bölüm Sonu....

Bu arada kızmayın Jale 15 yaşında uçarı, şınarık bir kız çocuğu. 🤭

Yeni bölümde görüşmek üzere

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin