Benim karım( yatakta öyle hitap ediyor) varlığı ile beni boşalta bilir. Sen keyfini çıkart ve bu hafta hep bu anı hatırla.
Elini sert uzun sarıp ileri geri çekmeye başladı. Çoktan almaya başlayan zevk suyunu tüm uzun yedirdi. Toprağın sona ulaşması çok uzun sürmedi.
❤️🔥Bitti
Seni seviyorum...
Seni seviyorum kocacım.
_______________________________________
Nikahtan üç gün sonra
Antalya'da birliğin kapısındayım. Kan daha kocama doyamadım! Sabah Allah'tan öptüm kokladımda offf.
Popom acıyor demeyeydi sabah bir turumuz garantiydi. Neyse akşam çıkartırım acısını.
Nizamiye kapısındayım yalnız başına birliğine teslime gelen gariban er gibiyim. Tek fark bende yeni görev yerime geldim kocamsız!
Tümgeneral babacığım dedikoduların can sıkıcı sohbetlerin önünü kesmek için kıdemlileeimiz haricinde bir birinizle evli olduğumuzu saklamamızın uygun olucağına karar verdi.
Götüm! Tabi götüm yiyip böyle diyemediğim için el mecbur kabul ettik.
Nöbetçi: Buyrun ne istemiştiniz.
Kolay gelsin asker, yeni atanan Üstteğmen Polat Karahan şuan en yetkili kim ise görev yazımın tebliğini iletmek için geldim.
Nöbetçi anında selam verip kapıyı açtıktan sonra,
Nöbetçi: Binbaşı Hakan Yılmaz ve Yüzbaşı Toprak Balcı görev yerlerindeler komutanım siz ana binanın oraya gidene kadar haber veririz bir asker size eşlik eder komutanım.
Teşekkürler rahat asker iyi nöbetler!
Nöbetçi: Sağolun komutanım!
Şimdi benim odam nerdeki? Bebeğime yakındır inşallah gider gelir sıkıştırırım. Önce Binbaşı sonra uçkur Polatçım.
Kapıyı çalıp gel komutu ile içeri girdiğinde Binbaşı tebessüm edip ayağa kalkıp karşıladı Polatı.
Üsteğmen Polat Karahan Ankara emredin komutanım.
Binbaşı: Rahat Üsteteğmenim rahat hoşgeldin, hayırlı olsun. Asker! Bize okkalı birer kahve komutanına sor nasıl içer?
Sade teşekkür ederim komutanım.
Binbaşı: Vedat annen...
Anamı ne karıştırıyor bu herif rütbesine bakmam.
Binbaşı: Hahaha sakın evlat Vedat benim devre arkadaşım. Aynı babana benziyorsun ha oda böyle kıskançtı. Toprağın işi zor.
Yanlış anlaşıldım komutanım.
Binbaşı: Sorun yok zaten durumlardan haberim var. Emir demiri keser Tümgeneralim doğru düşünmüş. Kahvelerimizi içelim postan sana nizamiyeyi gezdirsin.
Emredersiniz komutanım.
.
.
.
Asker bana odamı gösterdiğinde bir göbek atmadığım kalmıştı da zor tuttum kendimi.Bebeğimle karşılıklı odalardaydık. Allah ne fantazilerim var bir bilsen off.
Dışarda birini gırtlaklıyorlar sanki anam ne yırttı herif kıçını az sakin. O tarafa doğru yürüyorduk ki.
Kim bu asker ne oluyor orda?
Asker: Yüzbaşı Toprak komutanım! Sabahki eğitimde savsaklayanlar olmuşsa demekki.
Yok değildir bu ses benim çiçeğimden nasıl çıksın bu böğürüyor siktı attı kulağımı.
Hassiktir....
Burası ananızın kucağı değil asker! Bizim görevimiz size sevgi göstermek değil! Ölmeden gerekirse de ölerek bu vatanı canız pahasına korumanızı sağlamak! Anlaşıldı mı asker!
Anlaşıldı komutanım!
Duyamadım!
Anlaşıldı komutanım!
Çavuş 10 tur teçhizatlı koşu tüm KIŞLA!
Çavuş: Asker hizaya uygun adım marş!
10 tur ne Aq. Öldür az oldu.
Asker kıkırdıyor dışımdan yedim bu boku yine gülme siker bu bizi.
Asker: Aman komutanım duymasın komutanımızın rütbe ayrımı yoktur cezada.
Ahanda geliyor izbandut! Öhöm iki gözümün çiçeği.
Asker!
Üstteğmen Polat Karahan Ankara emredin komutanım!
Rahat Üstteğmenim, Yüzbaşı Toprak Balcı hoşgeldiniz birliğinize.
Hoşbuldum komutanım.
Oğlum çardağa iki demli çay getir.
Asker: Emredersiniz komutanım.
Çardağa oturunca derin bir nefes verdim dönüp ona baktığımda çok gergin bakıyordu.
Çok kötü geldim dimi gözüne? Soğudun mu benden? Aşkım valla ama.
Gelen askerle susmak zorunda kalmıştı. Askere gitmesini söyleyip yere çevirdi gözlerini.
Yavrum şu çardağa yatırıp yerim seni lan. Ne soğuması az bir tırstım yalan yok. Gülüm o ses senden mi çıkoyor la?
Yaaaa çok korktum sevgilim. Sana etrafı gezirdiler mi? Gezdiririm istersen ne dersin?
Toprak uygun olmaz koskoca Yüzbaşı! Nerde görüşmüş ...
Sevdiğininin yüzü düşmüştğ hemen toparladı cümleyi.
şşştt üzül diye demedim ki. Hem odalarımız karşılıklı ve ben kapı kapatmayı hiç sevmem.
Bende kapatmam tüm gün seni seyrederim rüya gibi.
Cehennem gibi burası yavrum kemiklerim ısındı diye sevinmiştim de.
Alışırsın canımın içi. Hem evimizde havuz var senin pek gözün görmedi henüz evi ama.
Daha can alıcı şeyler vardı ilgimi çeken. Ha bu arada senin üniforma niye böyle?
Nasıl ki nesi var?
Çok dar yok sevmedim millet kesin götüne bakıyordur. Değiş sen bunu az bol giy.
Aşkım evden çıkarken tokatlıyordun keyifle!
İşte aklım geç başıma geldi. Evde giy daha dar giy lan ne giyicen çıplak iyidir. Ben katil olurum giyme.
Kocam ne diyorsa o bizde çıkışta hallederiz madem.
Yavrum 10 tur ne 10 ?
Üstteğmenim emirlerimi beğenmiyorsan onlara eşlik ede bilirsiniz!
Emriniz bu yöndeyse derhal komutanım!
Aniden ayağa kalkıp selam verdiğimde şu surata bak ağlıycak bebeğim benim.
Aşkım şaka yaptım yemin ederim. Yalnızken asla asla emir vermem sana lütfen.
Biliyorum bebeğim odaya gidelim mi az öperim çok özledim.
Pislik bilerek yaptın dimi? Gidelim çok özledim bende. Polat emmek yok bak! Kızarıyor rezil olurum.
Yürü yürü önümden göte bak göte!
Bölüm Sonu....
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...