Ver yavrum masaya koyalım. Bebeğimiz için dediler hayırlı olsun diye amin dedim.
Heee sağolun, aşkım bir tepsi daha söyledim az az tadına bakarım kızma zaten kusuyorum.
Afiyet bal olsun bebeğim. Yakarım askerliğinizi sizin sıpalar gülmeyin lan! Hiç mi aşık komutan görmediniz? hahahaha....
Hep birlikte gülüyorlardı.
_______________________________________
İlk iş günü gibi heyecanlıyım.
Arabanın içinde Toprağın heyecanın dinmesini bekliyorlardı.
Stres yapmıyoruz dimi güzellik. Miniğimizi düşünüp pozitif bakıyoruz olaylara.
Öyle yapıcam söz sevgilim.
Aferin benim güzelime şimdi yolluk bir alt dudak ver inelim.
Niye yolluk? Hani gelecektin odama hep!kandırdın mı beni sevgilim.
Sus ve öp bu bir emirdir komutanım.
Toprak anında karşılık verdi dudaklarına atılan dudaklara. Onun canına minnetti, hiç ayrılmak istemiyordu ki.
Ohhh miss şimdi odana gidene kadar yolluk yaptım. Odada devam bitanem.
Üzgünüm Polat şakalaştım saysan olur mu, kırılma bana.
Kırılmadım bitanem, hem hak veriyorum ilk tökezlemede gitmek büyük hataydı. Sen hiç bunlara kafanı yorma bal dudaklım.
Elini tutsam çok olur dimi?
Hahahaha biri silahını düşürüp bizi bile vura bilir şoktan. Şimdilik minik adımlarla canım benim.
Yaa Polatım ne güzel seviyorsun, miniğimiz çok şanslı.
Asıl siz benim şansımsınız. İnip inmemesi yardım edicem atlama hemen. Zaten babama söyledim bu arabayı değiştirmek lazım.
İnip sevdiğininde inmesine yardım etti Polat. Tatlı tatlı bakıyordu yüzüne.
Öyle ölmem füze at çocuk. Offf öğlen bir tur şevişelim ben eve kadar dayanamam.
Hıhhh ne Polat gözler üstümüzde az uslu dursak aşkım.
Toprak bey sözleşmeyi sürekli önünüze getirmek istemem ama beni zorluyorsunuz.
Tamam aşkım ne dersen o.
Toprak kara kara düşünüyordu rezil olucaklardı. Bunları düşünürken Poların sarlışı ile kendine geldi.
Toprak güzelim benim, ben hiç seni bile isteye zora sokarmıyım?
Ama dedin ya bende isterim ama rezil olucaz Polatım.
Ölürüm sana adam. Lojman ayarladık bizim için. Hamilesin her daim oturamazsın diye Binbaşı düşünmüş sağolsun.
Polat niye kışlanın ortasında bana sarılı duruyorsun adam!
Dalmışım bebeğim sorun yok, aman boşver kocama sarıldım kime ne!
Toprak homurdana homurdana yürüdü önden. Polatta kıs kıs gülüyordu arkasından. Odalarına geçmeden bir alt dudak çalmıştı Polat. Neşe ile işlerinin başına döndüler.
Ohhh çok şükür azıcık kahve içerim burda bari. İçerim de nerde benim makinem?
Telefona sarılıp postasını aradı. Kapı çalınca gel komutu ile asker içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
Literatura FemininaParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...