Osman: Üstteğmen Polat Karahan Kahraman Yüzbaşı olarak bu rütbelerini bizzat baban olarak takıyor olmaktan duyduğum guru tarif edemem. Tebrikler oğlum...
Teşekkür ederim komutanım!
Sessizce... Seninle hep gurur duydum soyadın şerefimdir Babam!
Bu yaptığını neden yaptığını biliyor ve seninle gurur duyuyorum demekti Polatın dilinde.
Osman: Senin için...Seve seve canımı veririm asker!
______________________________________
Şimdi tüm sevdikleri ile terfisini kutluyordu Polat. İçindeki sıkıntı nispeten dinmiş keyifle iki babasıyla rakısını tokuşturup sohbet ediyorlardı.
Toprağın hafif yüzünü buruşturduğunu görünce rakısını uzaklaştırıp elini ağzına kapattı rahatsız etmemek için.
Gülüm mideni mi bulandırdı. Kaldırtalım düşünemedim affet.
Yok aşkım midem yandı. Bulanmıyor merak etme arabada mide ilacım vardı onu içsem iyi olur.
Elinin üstünü boynu öpüp ayaklandı Polat. Tüm gözler ondaydı.
Miniğim annesinin midesini ağrıtmış gidip ilacını alıcam arabadan.
Osman: Söyleriz getirirler oğlum yorulma.
Yorulmam ben sevdiğim için keyifle yapıyorum.
Vedat : Yerim ben oğluşumu nasıl güzel seviyor canım benim.
Polat gitmeden annesinin başını öptü babasının omuzunu sıktı çıkşa yöneldi.
Arabaya gitmeden bir sigara yakıp derin bir nefes çekti içine yavaş yavaş yürüdü arabasına. İçinde yeniden o bildiği izlenilme hissi ile adımlarını hızlandırdı. Bu kez torpido gözünden beylik tabancasını alıp pantolonun kemerine sıkıştırıp gömleği ile üstünü örtü.
Artık tetikte bekliyordu. Karşıdan babasının emir erlerinden bir askerin kenarda birisi ile gizli gizli konultuğunu fark etti.
Askeri tecrübe ile sessizce fark edilmeden yaklaştı ve silahının ucuna mermiyi sürdüğünde onu fark ettiler.
Er: Komutanım... Ben...
Kes sesini seninle sonra hesaplaşıcaz. Derhal üsse dön yada firari ol unutma her koşulda bulurum seni.
Er: Emderesiniz komutanım.
Diğer adam ona korku ile bakıyordu. Silahını ona karnından dayayıp kulağına yaklaştı.
Şimdi söyle o it patronuna peşime takılmaktan vazgeçsin! Ona dediki Polat Kahraman onun kim olduğunu biliyor!
Adam sessizce onaylayıp kayboldu hızlıca. Polatta üzerini düzeltip restorana doğru yürüdüğünde Gözleri nemli Toprakka karşılaştı.
Toprağım...
Kim o adam? Polatım bak ben deli gibi kıskanıyorum ben.
Şşşttt yavrum sen benim tek aşkımsın. Şimdi değil evimizde anlatıcam ama şimdi belli etmemeliyiz.
Eline telefon alıp Binbaşıyı aradı.
Alo komutanım... Babamın emir erlerinden..... İsimli şahıs yabancı biri ile temasta bulundu. Askeriyeye yolladım takibi için.... Teşekkürler komutanım.
Neler oluyor babam tehlikede mi?
Güzelim benim söz bak anlatıcam. Şimdi ilacını iç güzel güzel yiyelim yemeğimizi. Çok seviyorum seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
Chick-LitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...