Levent: Ben çıkıyorum geç kalmam Toprakçım. Aslıyı öpsemiydim ya çok tatlı bal bal.
Ben bırakırım seni levom. Öpte uyanırsa hiç aytılamayız burdan.
Levent: Haklısın abim, Batıyı öp... Ne diyorum ya selam söyle öpme Batı mı!
Ne öpücem senin Batı'nı lan! Misss muahhh kocam varken.
Kovucam artık gidin ya. Polatım sık sık ara çok özlerim.
_______________________________________
Polat odasında Toprağın kucağında kızı ikiside ona aşık aşık baktığı fotoğrafı seyrediyordu. Levent habersiz çekmişti bu pozu.
Bir boğaz temizleme sesi ile kendine geldi.
Batı: Şey afedersiniz komutanım seslendim ama duymadınız.
Dalmışım Batı hayırdır?
Batı: imzalanıcak evraklar vardı. Birde yeni postanızı seçmeniz gerekiyor. Benim atarsa 10 komutanım.
Batı konuştun mu Leventle aileni, yeni durumu?
Batı: Burdaya taşındıklarını henüz söyliyemedim komutanım.
Polatın kaşları çatılmıştı. Niye gizliyordu ki Levent'ten bunu.
Batı: Aslı hanımdan başka bişi konuşamuyoruz ki beyefendi ile. Ondan çok Aslı'nın resmi var telefonumda.
Batının minicik bebeğini kıskanmasına kayıtsız kalamamış kahkaha artarak gülüyordu.
Lan sen benim kızımı mı kıskanıyorsun?
Batı: Bende çok seviyorum yeğenimi ama komutanım yeter ya birazda benimle ilgilensin. Sevmiyor mu beni askerlik bitince o kadarda cazip gelmedim mi ona! Offf çok aşığım komutanım deliricem.
Sakin ol aslanım. Levom ilk defa bir aileye sahip oluyor. Benim kızda yaman bişi ha amcası. Seninkini delirtelim mi azcık?
Batının gözleri parlamıştı. Nasıl olucaktı kıskanırmıydı, ya kıskanmazsa? Yüzü düşmüştü oğlanın.
Batı: Kıskanmazsa ben, kıskanırsa o çok üzülür komutanım. Üzmeyelim balımı.
Az hareket iyidir. İyice ev erkeği oldu elimi yıkamadan kızıma dokundurmuyor zilli. Lan dakka balışı el mi yıkanır?
Batı: Haklısınız komutanım, siz nasıl derseniz öyle yapalım.
Aferin şimdi şöyle yapıcaz.
.
.
.
Planından Polat'a bahsetmiş onunda desteğini almıştı. Yemekten sonra elinde telefon gezen Levent'e bakıp kıs kıs gülüyordu Polat.Levom Batı ile bir sorun mu var?
Levent sevdiğinin adını duyunca dikkat kesilmişti.
Levent: Yooo abicim ama akşamdan beri yazmıyor hiç,bişi mi oldu niye öyle dedin.
Şey levom bugün özel bir sebepten evci çıktı. Ailesi...
Aşkım doğru dürüst anlatsana şunu sende!
Uygun birini bulmuşlar tanıştırmak için ısrar ettiler dedi okadar biliyorum.
Levent ağlamakla öfke krizi arasında geziyordu. Tamam Aslı doğduğundan beri ihmal etmişti sevdiğini ama.
Telefonu alıp aradı Batı'yı. Bir kaç çalışta açıldı.
Levent: Batı! Sen sen biriyle mi görüşüceksin hemde evlilik için!
Batı: Levent yüz yüze konuşalım bunu. Şuan uygun değilim ailemle bir yerdeyiz.
Levent ağlıyordu ve Batı nerdeyse herşeyi açık edicekti. Kıyamıyordu sevdiğine.
Levent: Ama çok seviyorum ben seni. Hıçk hani sende çok seviyordun?
Batı: Kapatmam gerek o çok özel... Levent ben onsuz yapabiliceğimi sanmıyorum. Şimdi kapısındayım ailemle birlikte.
Levent: Hıçk... Çok mutlu ol Batım.
Aynı anda kapı çalınca gözyaşlarından önünü göremesede açtı kapıyı.
Beyni ona oyun mu oynuyordu. Elinde koca bir buket papatya ile takım elbisesi içinde Batısı dikiliyordu.
Levent: Batımmm ama çok korktum ben çok!
Batı: Bal sevdiğim komutanım bu iş çok uzadı dedi bende aldım anamı babamı geldim güzelim.
Vedat: Levom az şekilde annenle baban gitsinler içeri.
Melek: Oyy kıyamam oğlumu ağlattınız.
Tarık: Bizim suçumuz yok damat.
Levent: Hoş geldiniz.
Yanına gelen Toprak ve Polat'a kötü kötü baktığını sanıyordu şirin levo.
Levent: Polat abi sen niye sevmiyorsun beni?
İntikam levom intikam. Kızımı elletmiyorsun bana babasına lan. Kızdırma beni vermem kocaya.
Levent: Canım abim benim verirsin ya ver ya çok aşığım ben.
Toprak bu çok arsız bişi oldu utanmıyorda!
Hadi sevgilim geç ayıp misafirlerimize. Levom git üstünü giy söz takıcaz.
İçerden Aslının feryad eden sesi geliyordu. Levent gidicekti ki Toprak onu durdurdu.
Cadım acıkmış sen git giyin doyurup getiririm prensesini dayısı.
.
.
.
Mutfakta kahveler yapılıyorken levent biraz yüzü düşmüştü.Vedat: Canım oğlum ne oldu. Üzülme anlık şanlı düğün kurucam ben oğluşuma.
Levent: Yok ondan değil Hikmet annemle babamlar da olsaydı ya böyle eksik hissettim.
Biz yetmiyoruz yani paşama iyi öğrendiğim iyi oldu levom.
Levent: Toprak abim o nasıl laf. Ailemi istemek diğerini sevmemek mi?
Toprağın gözleri doldu ilk defa dolu dolu hissederek ailem demişti. Tam k sırada kapı çaldı.
Vedat: Git aç oğluşum siparişler gelmiştir.
Levent: Tamam annecim açtım ben.
Gelenleri gördüğünde levent hıçkırarak boyunlarına sarıldı.
Levent: Baba.. Babamlar geldi. Hikom annem çok üzüldüm yoksunuz diye ben.
Hikmet: Hiç oğlumuzu yalnız bırakırmıyız biz. Mis kokulu boncuk gözlüm benim.
Demir: Antalya'ya mı taşınsak biz artık?
Osman: Valla iyi fikir be Demirim. Çocuklara da hasret kalmayız.
Levent: Toprakçım toprak... Ailemiz buraya taşınıcakmış valla demin dediler.
Batı: Leventim bizimkilerde geçen hafta taşındı fırsat olmadı söylemeye. Aslı hanımdan!
Aşkım bu kızımızı kıskanıyor ha!
Fark ettim güzelim, fark ettim de haklı be benim kızım çok güzel be!
Hep birlikte gülüşerek Batı ve Leventin yüzüklerini takmışlardı.
Bölüm Sonu...
Yeni bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...