B. 25 ❤️‍🔥

659 78 102
                                    

Yok bal bu bal ımmmm şimdi o kaslar ne yenir ısıra ısıra. Salata bol bol... Ayran içer odamızda azcık uyurum canım nolucak?

Aferin benim güzel eşime. Duş alıp geliyoruz...

Kim kim?

Ben ve küçük Polat bebeğim oda çok özlemiş sabahki tür yetmemişte.

Toprak kıpkırmızı olsada eşinin onu bu denli istemesi gururunu okşuyordu.
_______________________________________

Duştan hızlı çıkan eşine bakmaktan yemek yiyemiyordu. Oysa bu aralar en sevdiği iki aktivite vardı.

Polatı yemek ve yemek yemek.

Yavrum yesene yemeğini kaçmıyorum bir yere söz.

Ya pışık biliyorum yine ararlar gotmom lozom Toprakçım....

Hahaha ney ney. Çocuk sınama beni ye yemeğini bende seni yiycem zor duruyorum.

Toprak yutkunup önündeki yemeğe gözleri patlatarak baktı.

Hepiniz benim bebeklerimsiniz canlarım hepinizi yiycem.
.
.
.

❤️‍🔥Smut

Immmm...

Rahat mısın yavrum hımmm?

Ahhh Polattttt....

Tersten kucağına oturtuğu bebeğinin içinde ağır ağır gidip gelirken. Sırtını göğsüne yaslatmış boynunu sömürüyor izlerini bırakıyordu.

Çokkkk iyi...

Hızlanalım mı söyle kocana, yada sen sür halin varsa.

Hayır ımmm devam et ve daha hızlı aşkım....

Dudaklarını ağzının içine adeta hapsederek  içindeki hareketlerini sayılamıycak şekilde hızlandırdı. Toprağın haz dolu çığlıkları ağzının içinde kayboluyordu.

Elini sertleşmiş penise atıp Toprağı iki yerden de delirtirken daha fazla dayanamamış ve eline gelmişti Toprak.

❤️‍🔥Bitti

Omzuna öpücük kondurup bir kaç dakika sonra içine gelmişti Polatta. Savah öğle akşam Eşinin aşerdiği tek şey kendisiyken ona hayır diyemiyordu.

Polat ben sapık oldum, senin sapığın çok kötü kıca oldum ben ayıp dimi?

Bebeğim benim halimden çok mutluyum. Sen mutlu değilmisin?

Çok güzel sevişmek seninle, hem sonra bebek gibi seviyorsun beni kocam.

O zaman sıkıntı yok kocam. Duş alıp sen uzanıyorsun bende mesaiye dönüyorum.

Tamam cabım kocam, biricik sevgilim.

Polatın kaşları istemsiz çatılmıştı. Belliki yine kahve içmek için yol yapıyordu sevdiği.

Yok yok bakma kötü kötü ya....

Toprak çabuk iste, hayır diyim bitsin.

Ankara'yı özledim iyice ağırlaşmadan bu hafta sonu gidelim mi diycektim sadece aşkım.

Olur kurban olduğum sevdiğim. Ama haber verelim sonra kaos oluyor. Sizinkilerde mi kalalım bu kez, yoksa kendi evimizde mi?

Yok Hikmet annem çok alınır, geçen kalmadım bişi demedi ama.

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin