Çok seviyorum seni Polatım.
Bende Toprak bende... Askeriyede olanların bizi evliliğimizi etkilemesine izin vermeyelim. Namın senden önce geliyor.
Polat bak...
Yavrum sorun değil asla bilerek beni ezmeye çalışıcağını düşünmedim. Olaki alınırız kırılırız bunu konuşarak çözelim. Önce bir birimeze güvenelim söz mü?
Söz aşkım söz.
Aşkın yiycek o dilleri ahhh ahhh.
_______________________________________
Günler hızla ilerlemiş ikili için bolca alış veriş yapılmış tüm eşyalar önümüzdeki hafta tutulan araçla Antalya ya gönderilmek için hazırdı.
İmam nikanı bugün kıyılmış. Polat Toprağı da alıp Ankara'daki evlerine yani artık evlerine eşyalarını toparlama bahanesi ile gelmişlerdi.
Toprak belli etmediğini düşünsede Polatın tırnak içinde bekar ona göre garsoniyerine gelmek hiç mi hiç hoşuna gitmemişti.
Güzelim geçsene niye el gibi duruyorsun?
Yooo öyle inceliyorum etrafı.
Beline dolanan kollarla biraz olsun gerginliği azalmıştı.
Benim güzeller güzeli eşim kıskanmış mı? Ama yanıldığı bişi var.
Neymiş yanıldığım sevgili kocacım? Dur tahmin ediyim, bu eve getirdiğin ilk aşık olduğun kişi benim dimi? Gurur duydum!
Hahaha yerim yerim o suratı tribini. Evet yine haklısın bu eve giren ilk aşık olduğum kişi sensin. Çünkü bebeğim bu ev benim mahremim sandığın gibi garsoniyer değil!
Gerçekten mi Polat?
Dudağına minik bir buse kondurdum. Nasıl dayanıcam ben bu çocuğa Allah'ım. Bir hafta oğlum yapa bilirsin.
Gerçekten yavrum sana dürüstlük konusunda söz verdim. Ömrümüzün ilk gününe yalanla başlarmıyım?
Yaaa belli etmek istemedim ama çok bozuldum sevgilim.
Fark ettim canımın içi. Geç çıkart şu ceketi keyfine bak. Birer kadeh bişi içer miyiz kutlama için.
İçeriz sevgilim yardım edeyim mi?
Yok aşkım tvden bir müzik aç koltukta uzan ve kocanı bekle.
Önlerinde buzlu viski bardakları Toprak Polatın bacaklarının arasında göğsüne uzanmış huzurla anın tadını çıkartıyorlardı.
Çok özliycem seni be yavrum.
Bir hafta aşkım ordaki evi bizim için hazırlamam lazım, sen tayin için burda olmalısın zorunlu yani.
Toprağım biraz konuşalım seninle toparlan bakalım böyle aklım başka yerlere gidiyor.
Gülme öyle adam zor durumdayım!
Hahahaha yine dışından dedin sevgilim.
Alış rezilliklerime sen.
Hiçte bile...
Toprak benden öncesi öncede kaldı sorgulamam senden ricam sende sorgulama. Senden aldığım elektrik bu güne kadar aktif taraf olduğun yönünde doğrumu?
Polat bunları konuşmak... Utanıyorum yapmasak.
Güzelim bu konuşma tamda ilerimiz için lütfen dürüstçe cevap ver.
Hiç altta olmadım yani o anlamda ilk kez seninle olucak.
Bu bir sorun mu? Bana yatağımızda itaat etmen? Teslim olman?
Değil asla değil hatta çok kez bunun hayalini bile kurdum.
Bunu duymak rahatlattı. O evde birileri oldu mu? Çünkü öyle bir duruma ne seni nede kendimi sokarım.
Hayır o ev de benim mahremim arkadaşlar dışında kimse gelmedi.
Uzanıp dudaklarını öptü sevgilisinin. Ellerini tuttu kaldırdı koltuktan yatak odasının kapısını açıp içeri girdiler. Sırını göğsüne yaslayıp ona, zaman tanıdı.
Şimdi mi?
Hayır bebeğim şimdi sana kocanı tanıtıcam. Sevişmiycez sadece sınırlarımızı ortadan kaldıralım istiyorum.
Yatak odası şevişmek istediğimiz her alan senin benim olduğun her yer kısaca benim hakimiyet alanım. Canını yakmıycak sertlikte ama ben ne dersen itaat etmen önemli benim için. Bu bir sorun mu?
Sex sırasında değil sevgilim.
Onun dışındaki tüm özel alanlarımızda bu adam senin kulun kölen yavrum hiç şüphesiz.
Şimdi sınırlar... Bana bir hafta dayanmak için anı gerekli yavrum. Soyun sadece baksırın kalsın.
Toprak anında üstündeki kazağı ve pantolunu çıkartıp katlayıp sandalyenin üzerine koydu. Polat sadece kazağını çıkartıp katladı.
❤️🔥 Cinsel gerilim
Yanıma gel güzelim tam önümde dur her ayrıntını hatırlamak istiyorum ve sakın utanma! Çok güzel ve benimsin.
Elini baksırın üstünden zaten sertleşmiş erkekliği nin üzerine getirip okşadı.
Sadece penisi ve taşaklarını sıkıştırıcak şekilde gözler önüne serdi herşeyi.
Arkası özel görürsem dura biliceğimi sanmıyorum sevgilim. Rahatmısın durmamı isyermisin?
De-vam devam et merak ediyorum.
Polatın yüzünde bir gülümseme olmuştu bu cümle ile. Sırtını çevirip kucağına ters oturmasını sağladı. Ayaklarını açıp kucağıba tersten oturup ayaklarını boşlukta sallanır pozisyona getirdi.
Karşıya bak bebeğim. Odamızda yatağımızın karşısında bir ayna olucak. Ben içini doldurduğumda...
Elini sertleşmiş erkekliğinden atıp hafifçe vurdu. Penisi ileri geri hareket etti boşlukta sallanıyordu.
Bu arkadaşın da bağımsız zıplayışını izliycez tıpkı senin yüzünün aldığı zevk'in tek bir anını kaçırmıycağım gibi onun da boşalışını izlemek istiyorum.
Nefesi boynunda dolaşıyor minik öpücükleri küçük küçük ısırıklar süslüyordu.
Bu bu çok güzel Polat. Altımda deliğim yanıyor offf. Lütfen beni rahatlat kocacım.
Şşşt deliğin olmaz yavrum ama boşalmanı sağlarım. Onun tadı için ölsem de şimdilik elimi kullanıcam.
Ahhh ımmm sen... Sende sertsin.
Benim karım( yatakta öyle hitap ediyor) varlığı ile beni boşalta bilir. Sen keyfini çıkart ve bu hafta hep bu anı hatırla.
Elini sert uzun sarıp ileri geri çekmeye başladı. Çoktan almaya başlayan zevk suyunu tüm uzun yedirdi. Toprağın sona ulaşması çok uzun sürmedi.
❤️🔥Bitti
Seni seviyorum...
Seni seviyorum kocacım...
Bölüm Sonu.....
Kitap farklı olucak demiştim🤭 bdsm filan beklemeyin öyle değil. Polat daha baskın hormon olayını net vere bilmek istedim.
Görünüş değil iç dünyalarında neden Toprak doğurgan anlaşılmıştır diye düşünüyorum.
Yeni bölümde görüşmek üzere ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...