Bu işin altında başka bişi var doğru mu? Ve nedense tamamen benim ile ilgili gibi hissediyorum.
Binbaşı: Terfini tekrar tebrik ederim Yüzbaşı. Yarın törenle yeni rütbeni bizzat Tümgeneral Osman Kahraman takıcaktır.
İkili selam verip odadan ayrıldı. Bu cümle konu kapanmıştır demektir çünkü.
_______________________________________
Tüm gün Polatın ağzını bıçak açmamıştı. Toprak ara sıra ona şirinlikler yaptığında tebessüm edebilmişti sadece.
Polatım oda için senin bütçen var ya şimdi birlikte seçelim mi eşyalarını uyumlu olsun.
Hı anlamadım aşkım ne dedin?
Eşyaları beraber seçelim mi?
Tabiki güzelim hatta sen karar ver.
Acıktım ben kebap yiyelim mi şu meşhur kebapçıda?
Toprağın başka çaresi kalmamıştı. Sevdiğinin aklını dağıtmak için miniğini birazcık kullanıcaktı.
İyi pişmiş olursa tabikide yeriz. Hadi çıkalım madem daha fazla aç kalmasın benim güzellerim.
Restaurana kadar hatta siparişler geldiğinde bile çok durgundu Polat.
Bakarmısınız, telefonlarımızın şarjı az rica etsem uygun yerde şarj eder misiniz?
Garson: Tabiki komutanım lafı bile olmaz.
Garson gittiğinde Polat anlamadığını belli eder şekilde bakıyordu. Şarjı vardı çünkü neden böyle bişi istemişti ki?
Dinlendiği için bitanem. Hadi atma içine konuş benimle.
Ne diyim Toprak? İçinde bilmediğim bir his boğuyor beni. Çok kötü şeyler öğrenicem ve ben istemiyorum.
Aşkım hormonları değişen benim ama. Bu ne iç karartan hız! Biz birlikte olduktan sonra her güçlüğü aşarız.
Polat elinin üstüne bir öpücük kondurup parmağı ile usulca okşadı orayı.
Hadi yemek ye gece enerji lazım. Bugün yalan oldu Yüzbaşım!
Terfi ettim lan sonunda vay be. Bir kadeh içsem olur o zaman.
Bende ayranımla eşlik ederim sevgilime.
Çok seviyorum seni...
Ben daha çok....
.
.
.
❤️🔥Smutİtaat vakti karıcım....
Her zaman kocam, bebeğimize dikkat.
Göbeğine konurduğu minicik öpücükle önceliğini Polatta göstermişti.
Miden nasıl bulanıyor mu? Ağzına..
Büyük bir zevkle alırım sevgilim. Immm iştah açıyor.
Şirine seni bu gece biraz uzun olabilir yavrum, yorulduğunda söyle hemen durucam.
Toprak üstü çıplak altında ise askeri pantolunu ile tapıladı duruyordu polatın önünde diz çökerken. Çenesini başparmağı ile okşadı ve emmesi için içeri yolladı.
Toprak hem parmağı iştahla emiyor, hemde eşini fazlalıklardan kurtarıyordu. Yüzüne çarpan sertliği nin başını ağzının içinde vakumladığında Polatın dizleri titredi hazdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...