B. 16

697 89 92
                                    

Osman: Toparlan bakalım ölen yoksa herşeyin telafisi vardır. Hadi bakalım bitirelim şu denetimi artık.

İkili Binbaşının odasına geldiklerinde adamın yüzden can sıkıcı bir şeylerin olduğu anlaşılıyordu.

Binbaşı: Komutanım nasıl diyeceğimi bilmiyorum. Yekten söylemek en iyisi sanırım. Polat Üsteteğmenim istifasını iletti.

Yapmış baba... Bizden vazgeçmiş....

Toprağın son sözleri bunlardı. Gözleri kararıp yere düşmeden Binbaşı yakalamıştı genç adamı.

_______________________________________

Burnuma dolan o tuhaf koku.. En son askeriyedeydim bayılmıştım. Polat... Gitmişti beni bırakmıştı. Oysa istifa ederim dedim tamiri mümkün değilmiydi artık?

Annemin sesi ağlama oğlum... Ağlıyormuyum? Onsuzum ağlamak neye yarar ki?

Hikmet: Ağlama güzel oğlum. Aç gözlerini çok korkuttun bizi Toprak.

Vedat: Bu ne hastaneden çıkamıyoruz! Toprağım su iç oğlum.

Ne oldu ki? En son şey.. Duyunca bayıldım galiba.

Ağlamaya başladım, ne çok ağlıyorum lan ben? Oysaki hiç ağlayamazdım şimdi o yok offff yine ağliyorum! Ağlama mal Toprak hepsi senin suçun.

Kapıdan o girdi. Bana aşkla bakıyor! Hah bir delirmediğim kalmıştı oda oldu.

Gülüm niye ağlıyorsun? Anne niye ağlattınız güzelimi? Toprak bebeğim şşttt canın mı acıyor?

Yok kesin hıçkk... Rüya bu rüya! Sen gittin ya mal ondan ağlıyorum ben. Hıçk.... Hiç mi sevmedin beni? Ben çok seviyorum oda mallık onada ağlıyorum. Ne çok ağlıyorum iğyyy...Rüya işte.

Vedat: Çocuk sonunda delirdi.

Hikmet: Oğlum kocan burda ya rüya değil.

Nasıl değil? Binbaşı dedi istifa etti dedi. Sabahta hıçk bak yine ağliyorum yeter uyan Toprak!

Annem siz az dışarı çıkın biz bir konuşalım sevgilimle.

Aha bak sevgilim dedi. Ben kocasıyım eheee ne sevgilisi evlendik biz evlendik. Yetmedi sen beni terk ettin. Belkide hamileyim karnımda bebeğimle kodun gittin.

Çok drama oldu dimi? Rüya için bile fazla duygusal.

Yavrum az abarttın sanki. Rüya değil kanlı canlı yanındayım. Muahhh.... Gidemedim insan şu bal dudakların esiri olmuşken gidemiyormuş.

Kesin rüya kesin!

Hahaha yavrum hala kırgınım, azcık kızgın ama babam hastanedeyiz dediği an hiç birşeyin önemi kalmadı, senden başka.

Şaşkın ördeğim benim çok korktum sana bişi oldu diye öldüm öldüm dirildim.

Ama istifa ettin sen niye ettin? Düşünücek konuşucaktık!

Etmedim gülüm etmedim. Hastanedeyken askerle yollamıştım ama seninle konuşunca fevri bir karar verdiğimi anladım. Kabul etmediler izin verdi komutan.

Ohhh çok şükür. Ben ederim istifa hem benimle kal diye değil ha, ben hak ettim bunu.

İstifa yok güzelim. Şurdan çıkalım sağ salim evimize herşey hallolur.

Polatımmmmm çok özür dilerim. Çok pişmanım ve seni çok seviyorum.

Bende seni çok seviyorum. Gidemedim be yavrum. Sensiz nefes bile alamadım. Şu tahlil temiz çıksın koynumdan ayırmıycam seni.

Toprak günler sonra gülümsüyordu. Eşinin kolları arasındaydı. Aşık olduğu kokusunu derin derin soluyordu.

Aşkım...

Saçlarına kondurulan öpücüklerle zaten mayışmıştı Toprak.

Aşkım! çabuk kalk kusucam!

Ne! Kalk sakin banyoya gidelim.

Banyoda kusarken endişe ile sırımı seven adam beni bırakmamıştı. Ve henüz kesin olmasada saatler önce yaptığım sitem sanırım gerçekti.

İyimisin? Doktor'u çağıralım önce gel yüzünü yıkayalım.

Banyoya seslenen annelerine kısaca iyiyiz demişlerdi. Toprak nazikçe yüzünü yıkamıştı.

Yaslan bana güzelim. Ağzıma edeyim ne hale sokmuşum seni.

Polatım dur bir dakika. Benim bir tahminim var galiba.

Dikilme böyle yavrum oda da dersin.

İlk sana diyim lütfen. Ahh Polat ağarım kaldırma!

Kucaklayıp lavabonun mermerine oturttu eşini peh ne ağırı der gibi, merakla gözlerine bakıyordu.

Ben galiba hamileyim.

Boş bakıyor, yüzü değişti kızdı mı? İstemez mi? Ama çok istiyordu. Okadar mı incittim.

Toprak... Sen az önce şey demiş olabilir misin? Ha-mi-le... Hamile olabilirmisin cidden?

Hı hı istemezmisin?

Ağlama güzel gözlüm. İstemez olurmuyum bayılıcam heyecandan ellerime bak titriyor. Nasıl emin olunur hemen emin olalım.

Sevinirsin dimi?

Olmazsa üzülmeyelim eve gider yaparız. Yok o öyle hemen fırına ekmek mi veriyorsun oğlum. Yaparız dimi olmamışsa olmuştur be. Olmuş olsun çok yakışır benim güzelime hamişlik.

Toprak aşkım lütfen hamile ol ya lütfen yerim.

İnşallah aşkım gidip sonuçlara bakalım olmazsa tahlil isteyelim.

Gel gülüm gel çok seviyorum adam seni çok.

Banyodan öpüş kokuş çıkan oğullarına tuhaf tuhaf bakıyordu anneleri.

Hikmet: Oğlum ne oldu iyi misin?

İyiyim kustum sadece.

Kustu kustu... Ama ne güzel kurmak keşke hep kussan dimi bebeğim.

Hihihiii inşallah hep kusarım aşkım.

Vedat: Hikmet bak bunlara yaşadıkları ağır geldi kardeşim. Doktor çağıralım valla delirdiler.

Kapıdan giren doktorla heyecanla ikili ona gülümseyerek bakıyordu. Doktorda durumu anlamış olmalı ki tebessümle konuşmaya başladı.

Doktor: Sanırım tahmin etmiştiniz. Yüzünüzden o anlaşılıyor.

Hikmet: Doktorda delirdi aaa neler oluyor ya tansiyonum oynadı!

Yinede siz söyleyin ölücem heyecandan.

Doktor: Tebrikler hamilesiniz Toprak bey. Doğum uzmanı arkadaşa yönlendiricem ondan gelişimi ile ilgili daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz.

Güzelliğim... Ağlıycam ya çok mutluyum çok.

Bizim bebeğimiz olucak. Polat harbi hamileyim ta ben...

Hikmet ve Vedat deli gibi gülüp bir birlerine sarılıyorlardı ki kapıda onlara korkarak bakan Osman ne yapacağını şaşırmıştı.

Vedat: Gel gel hayatım. Tebrikler dede oluyorsun dede!

Osman: Dede mi? Gencim ben dedoş desin bana Toprak oğlum, sen bu haytayı boşamazsın dimi artık.

Sağolasın babacım tebrik etme şeklin bile nevi şahsına münhasır.

Bir ömür benim o bırkmam baba.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin