B. 36

456 68 36
                                    

Batı: Aslında sayın haklı hiç öyle olmadı. Ben kendi kendime acaba beni daha mı az sever diye düşüne düşüne kendimi üzdüm.

"Anladım Amcacık kendimi artık hiç üzmiycem çünkü ben kardeşimin ablasıyım ve onu çok seviyorum. "

Levent: Akıllı bıdığım benim. İlk göz ağrım.

Batı: Seni çok seviyoruz cadım.

_______________________________________

Polat odasında bilgisayardaki işlerini hallediyordu. Yorgundu eli telefona gitmiş postasınsan kahve istiycekti çocuk kapıyı çalmış ve içeri girmişti.

Gel oğlum bende seni çağırıcaktım koçum bir kahve söyle kendime geleyim.

Er: Emredersiniz komutanım! Konutanım bir malumatım olucaktı size.

Söyle önemli bişi mi?

Er: Efendim Tüm aile bireylerinin etrafında koruma olarak askerler var sivil tabi.

Polat'ın kaşları çatılmıştı duydukları ile devam etmesi için onay verdi.

Er: Kardeşiniz Levent bey uzaktanda takipteyiz sizin talebiniz doğrultusunda.

Sadede gel çocuk sorun ne?

Önüne konulan dosyayı incelerken er konuşmaya devam etti. Gördükleri ve duydukları ile yüzü kasılıyordu.

Er: bir haftadır gizli gizli takip ediyor kardeşinizi. Kimliği tespit edildi. Levent beyin biyolojik babası.

Sebep araştırdınız mı? Para pul örgüt bağlantısı ne istiyor kardeşimden?

Er: Maddi durumu iyi, her hangi bir suç geçmişi yada bağlantısı bulunamadı.

Tamam kahveler iki oldun Toprak komutanın odasına yolla acil!

Er: Emredersiniz komutanım!

Düşüncelerini de alıp Eşimin odasına gitti. Kapıyı çalmadığının bile farkında değildi.

Hösttt dingonun.... Aşkım bu ne hal birine bişi mi oldu?

Polat hiç uzatmadı dan diye konuya girdi.

Leventin babası çıkmış ortaya, gizli gizli takip ediyor oğlanı. Toprak öldürürüm ben o adamı levo mu üzecek biliyorum.

Önce bir sakin ol. İçtin mi kahveni sevgilim?

Tam o sırada kapı çalmış elinde kahve tepsisi ile Polatın postası girmişti.

Polat önündeki kahveden yudumlarken ağrıyan başını ovuyordu.

Benim merhametli sevgilim korkucak hiç bişi yok. Levom yalnız değil. Niyetini öğrenip  gereken neyse yapılır. Batı'ya söyle önce.

Yavrum bizim gibi dip dibeler. Levom hemen anlar bişi olduğunu hamile çocuk.

Akşam onlara gidelim. Ben  geleceğimizi söylemek için onu ararken sende Batı'yı ara aynı anda çıtlat boş bulunmasın.

Off offf... Tamamdır gülüm. Toprağım azcık seveyim mi seni sakinleşmem şart.

Birileri kokumu özlemiş.

Kucağında ki adamın boynunda kokusunu soğuyarak sakinleşmeye çalıştı.

Hiç ayrılasım yok, yüzleşmek istemiyorum. Toprak beni engelle kocam kendime hiç güvenmiyorum.

Şşşttt sen aile babasısın. Aile'nin sana güçlü ihtiyacı var. Hadi bakalım sevgilim ben hep yanındayım.

Akşam Aslı'yı Hikmet anneye bırakıp Leventlere geçmişlerdi. Kapıdaki askerden rapor alıp etrafa göz gezdirip içeri geçmişlerdi.

Levom.. Ne pişirdik bize çok açım ben.

Levent ve Toprak sarılmış sallanıyorlardı. Polat oğlana içi giderek bakmış Batı ile tokalaşmış sıra Levent'e geldiğinde Saçlarını koklaya koklaya öpmüştü başının üstünü.

Levent ondan ayrıldıktan sonra gözleri dolu dolu bakıyordu. Göz yaşları ondan bağımsız akmaya başladı.

Batı: Bak sevgilim ne oldu ağrın mı var?

Levom...

Levent...

Levent: Bişi bişi olmuş kötü beni mahfedecek bişi. Çabuk söyle abi ne oldu?

Oğlum sakın ne alakası var! Geç otur şöyle bebeği de düşünmüyor.

Levent: Polat abim beni içi giderek öptü. O yapmaz kızdırara kızdıra sever beni. Şefkat gösterdi canım acımışta onun acısını alıcak gibi. Bebek bebeğimizde mi bişi var?

Baban oğlum ortaya çıkmış. Sakın ol otur sende su getir aval aval bakıyor koş lan.

Levent: Bu kadar mı?  Nasıl bulmuş beni? Batı Batım..Bana bebeğimize zarar vericek dimi?

Batı: İç şu suyu sevgilim. Bak gözlerimin içine kimse şu dünya üzerinde kimse beni öldürmeden sana veya bebeğime zarar veremez!

Levom aslan parçası, can kardeşim güvenmiyormusun bana? Korkulucak hiç bişi yok. Bilgi veriyorum oğlum yapma böyle.

Biz hep yanındayız kardeşim benim. Şimdi gel yüzünü yıkayalım sonrada mis gibi yemeklerini yiyelim.

Levent: Hıhı yıkayalım abicim. Sarma bile sardım sana.

Niye yordun güzelim kendini? Offf çok güzel oluyor senin elinden yeriz yeriz.

İkili odadan çıkınca Batı öfkeden deliye dönmüş gözlerini Polat'a dikti.

Batı: Nereye kaldırdın o iti?

Şşşttt duyucak şimdi. Nezarette ağırlıyoruz şimdi sessiz ol ve yemeğini ye ben tatlı alalım dediğimde birlikte çıkıcaz.

Batı: Onu öldürürüm abi and olsun.

Batııııı sen benim kim olduğumu unuttun galiba! Hiç mi itimatın yok bana?

Batı: Şuan duruyorsam sana güvendiğim için abi. Yoksa levent bile engel olamazdı bana.

Akıllı ol uğraştırma beni.

Levent: Hadi beyler çok açız biz. Abi haftaya kontrol var. Aslımda gelicek bak söz verdin.

Tamam levom hep beraber geliriz. Biz kapıda bekleriz.

Leventin gözleri parlamıştı sevinçten.

Ne o istemiyor musun bizi paşam?

Levent Polat'a sımsıkı sarıldı. Eğilmesi için işaret ettiğinde Odadaki herkes şaşırmıştı bu duruma. Levent toprakla ne kadar temas etmeyi seviyorsa, Polatla hep daha resmiydi.

Levent: Sen benim sahip olduğum ilk babasın. Senin yerin tam burası ve oraya kimseyi almam baba diye!

Mesajı netti, o adamı görmek istemiyordu.

Elini tutup kalbinin üzerine koymuştu. Polat onun avuçlarının içini öpüp sarılışını yeniledi.

Aile olmak için kan bağına değil, gönül bağına ihtiyaç vardı.

Bölüm Sonu.....

Yeni bölümde görüşmek üzere👋

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin