b. 3

1.3K 106 41
                                    

Şimdi ise sevdiğim adamla evlenmek maksadı ile bir görüşmede bulunmak için bu kafenin önündeyim.

Yapa bilirsin Toprak hadi sadece başını döndür ve onu bizim yap.

Kafeden içeri adım attığım anda bizim kaderimizin artık bir yazıldığını biliyordum. Ona doğru emin adımlarla yürüdüm.

Polat...

Polat Karahan emredin komutanım!

Şapşik ama benim şapşiğim.
_______________________________________

Hikmet bey oğluna ballandıra ballandıra anatmıştı Polatın ona görür görmez aşık oluşunu.

Toprak çocuklaşmıştı sevinçten. İlerde oda sever diye düşündüğü adam ona çoktan sevdalanmıştı.

Anne ben ne giyicem?

Hikmet: Bence çıplak git bebeğim. Hiç uğraştırmamış olursun müstakbel kocanı.

Anne bana uyarda toplum hazır değil buna. Ya hadi ne giysem hımm kazak, gömlek, takım?

Hikmet: Oğlum şık ama abartısız bir mekan seçmiş damadım. Siyah örgü boğazlı kazağınla, siyah dar kumaş pantolonunu giy. İlgiyi Polonya toplar aklını çelersin.

Demir: Hiç utanmada yok benim oğlumu nelere teşvik ediyorsun hayatım.

Çok arsız senin bu kocan babacım. Ama iyi fikir hadi yallah odanıza o bakışın bakış değil kulaklık takıyorum rahat olun.

Demir: Hahaha yürü bakım ilgimi nerde topluyorsun? Ben rahatım oğlum sen düşün.

Yok yok benim iki ebeveynin de azgın!

Mesaj sesi ile heyecanlandı Toprak hemen baktı ondandı mesaj.

Teksing

Toprak selam.

Selam Polatım.

Hımmm sanırım sana abayı yaktığımı öğrendiğin için bir sıfır öndesin.

Bana yandığını senin o tatlı ağzından henüz duyamasamda bende de durumlar farklı değil. Yani berabereyiz diyelim.

Toprağım bilmiyorum hiç böyle olmadım ben.

Nasıl?

Hava -5 derece ben yanıyorum. İçim dışım SEN.

Polat....

Nolur ne çabuk, bu ne hız deme bende bilmiyorum. Yarın seni görücem diye içim içime sığmıyor.

Benimde öyle hadi uyu yoksa yarın yanımda uyuklarsın.

Hemen sevgilim iyi geceler.

İyi geceler sevgilim.
................

Polat telefonu yatağa atıp önünde atan organı ile bakıştı. Bu iki etti iki acil evlenmemiz şart bizim. Bu ne ergenliğe geri döndüm.

Toprakta farklı değildi. İki yeni aşık heyecanla zar zor uykuya daldılar. Sabahtan beri Polat Vedat beyi darlıyordu.

Annem lütfen ben bugün teklif ederim. Yarın akşama gidelim işte isteyelim.

Vedat: Oğlum kudurdun mu? Dur bir hafta sonra isteriz. Zaten ikinizinde tayin işi var bir aya nikah yaparız dedik Hikmet'le de.

Kudurdum aşık oldum. Öliyim mi ben Topraksızlıktan ha öliyim mi?

Vedat:  Ağzından yel alsın deli. Yarın olmaz iki gün sonra ayıp oğlum aaaa.

İki bak söz verdin. Anne yüzük çok mu sade oldu? Gerçi benim güzelim ne isterse gider alırız.

Osman: Polat oğlum....

Efendim baba.

Osman: Evin yanıyor evin!

Yanan tek yer evim olsa baba. Neyse yine size yarar bu iş. Hızlıca tutup sevdiricem ben size bu gidişle.

Vedat: Osman bu iyice terbiyesiz bişi oldu. Defol git damadım yap gel oğlanı.

Emredersiniz komutanım.
.
.
.
Restoranda kabanını çıkarttığında Polat sertçe yutkundu. Bu nasıl popo ve neden herkes bu görüş erişimine sahip!

Yüzü sinirden kasılan Polat'a üzgün bakıyordu Toprak. Beğenmemiş miydi yani ama niye sinirli?

Sevgilim beğenmedin mi beni?

Yavrum ben beğendim çokkk hatta ama niye bu kadar dar millet bakıcak katil olucam daha kavuşamadan vuslata gerek yok.

Bak oturdum hemen, kalkarken de sen giydir kabanımı kimse görmez. Ben senin için giydim.

Evde giy, bana giy hatta ne gerek var benimle giyme soyun.

Polat çok ayıp ama.

Nazına ölürüm senin. Sen normal de yani askeriyede nasıl birisin?

Araştışmadın mı beni yani?  Biraz sert ve otoriterimdir.

Hımmm sert senin gibi tatlı bir bebek sert.

İyi ama sende biliyorsun otorite bizim işimizin bir gereği yoksa disiplin sağlanamaz.

Peki bana karşı tutumun nasıl olucak? Evde ve nizamiyede iki farklı Toprak mı olucak?

Dudağını dişliyordu biraz gerilmişti bu soru ile. Polat nazikçe elimin üstünü okşadı.

Henüz bir teklif almadım Polat Bey o yüzden sonra Ce-vap-la... Polatım...

Yavrum benimle evlenir misin?

Cebinden çıkarttığı yüzüğü ile önünde diz çökmüş bir Polat hayallerinin bile ötesindeydi. Gözlerinin dolmasına engel olamadan cevapladı.

Evet sevgilim seninle evlenirim.

Ayağa kalkıp elindeki yüzüğü parmağına takıp dudaklarına minicik bir buse kondurdu.

Tüm klişeleri tanamladığımıza göre sevgilim. Çok acıktım iki gündür ağzıma lokma atmıyorum heyecan stres öldüm.

Aşkım azdan çok çoktan a hödük olabilir misin?

Karım ne diyorsa oyum ben kapiş.

Azdan çok ama kıvamındasın aşkım.

Masanın ucunda bir öpücük yolladı sevgilisine. Kendi kendine gülüyordu Genç adam sonunda aşkı bulmuştu.

Bölüm Sonu.....

İçimden gelen tüm absürt klişeleri yazmak istedim yani dozunda olmuştur inşallah.

Çünkü ikilim ve aileleri bile hikaye normun da bile fazla eğlenceli ve uçuklar🙀

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin