b. 11

770 83 66
                                    

Sevgilim... Ben bu kadar sorun yaşadığını bilmiyordum. Ama hiç merak etme, sana bulaşmasına katiyen izin vermem.

Hımmm koruyacak mı kocam beni?

Korurum tabi... Biricik kocamsın.

Öyleyim tabi has erkek!

İkili kahkayı patlattı sonunda biraz olsun gevşemişlerdi.

_______________________________________

Polat annesi ile konuştuğunda onun bir hafta önce geliceğini ve onlarda kalıcağını henüz hazmedememişti. Şimdi birde bu emri vakiyi eşine anlatmak vardı.

Hadi koçum yapa bilirsin. Senin içinde bu azim ve kararlılık yok a.q. yok! Anne yaktın beni yaktın!

Öhöm öhöm....

Yavrum komutanım yani aaaa komutanımmm....

Hızlıca kapıyı kapattı Toprak ve gerginlik bir şekilde eşine bakıyordu.

Üçe kadar sayıyorum artık gerilim kaldırmıyor bünyem tek nefeste söyle! Yine hangi felaket oldu da diyemiyorsun?

Adam haklı geçen gün düz koşuda birinin ayağı takılmıştı ve domino taşı gibi yokuş aşağıya 20 kişi yuvarlanmıştı. Toprak panik yapmasın diye saklamaya çalışmıştı ama çeviri  önünde yakalanmışlardı.

Yavrum o iş...

Ters ters bakış yiyince tek nefeste öttü.

Annem geliyor yarın bir hafta bizde kalıcakmış!

Gözlerimi yumup duaya başladım.

Eeee...

Eeee si bu işte emri vaki yaptı benimde yarım saat önce haberim oldu.

Polat askeriyede olmasak hüngür hüngür ağlardım. Uyuz... Ben niye kızayım buna ha o kadar mı kötü damadım ben küstüm sakın gelme arkamdan!

Neyyy Toprak ...sakın çıkma o kapıdan bak Toprak!

Ahanda çıktı eee gidiyor gelme dedi ama gelme mi demek istedi? Deliricem vallahi deliricem. Gel dedi bu galiba gitsem bir dert gitmesem bittim.

Kapıyı usulen çalıp yardırdım içeri.

Aşkım yemin ederim deliricem banada yazık günah değil mi? Beni sen anlamazsan kim anlasın? Yani babamların anlamadığı ortada.

Polat ama bende gerginim! Şu denetim bitsin sen beni balayına götür.

Vallaha mı?

Deli vallaha! Ayrıca ben Vedat annemi çok seviyorum kırıldım öyle düşünmene.

Aşkım benim beyin atta gitti. Yeni evliyiz ya ne işi var dedim sende dersen büyür diye korktum.

Korkma demem tuzak soru yoksa sen dermisin?

Asla Hikmet anneme zaafım var çok iyi çocuk doğuruyor mükemmel bir bileşim.

Öpücüğümü ver ve git işim çok çabuk çabuk.

Muah muah muah.... Çok tatlısınız komutanım.
.
.
.
Banyodan çıkar çıkmaz boynuna kondurlan öpücüklerle iyiden iyiye gevşemişti Toprak.

Belindeki havlu bir anda çeklince neler olucağını bildiği için tüm vücudu hazla titremişti.

❤️‍🔥Smut

Bebeğimi biraz seveyim mi? Çok gerildik rahatlatalım mı karıcım?

Hıhı... Immmm o ne ara kalktı kocacım?

Yavrum o hep emir ve görüşlerine hazır selam duruyor.

Kendine döndürdüğünde eşini hızlıca kucağına oturttu. O an Polatında çıplak olduğunu fark etmişti.

Dilini ver karıcım emmek istiyorum.

Tatlı pembe dilini yumuşacık dudaklarının arasından eşine sundu. Polat sıcacık dili ağzının içine çekecek emmeye başladı. Toprak çoktan kendini eşine sürtüyordu.

İçine değen soğuklukla geri çekilmek istese de eşi dudaklarına yapışarak buna izin vermedi.

Boynuna değen dudaklar içinde git gide çoğalıp hızlanan parmaklarla sadece inliyordu Toprak.

Poposuna yediği şaplakla içine düştüğü sarhoşluktan sıyrıldı.

Ters dönüp aynaya karşı yüzünü dönüp kucağıma otur dizlerin yatakta kıçın kucağımda!

Pozisyonu anlayınca kıpkırmızı olmuştu yüzü. Çoktan sertleşmiş penisine dolanan parmaklarla kasıldı.

Şşşt bu gün beni sürme şerefini veriyorum sana bebeğim. Bende seni tam karşımda izleyip boşaltma hazzına ermek istiyorum.

Polattt... Çok utanıyorum.

Kimden bebeğim? Ben seninim ve sen hakkın olanı alıyorsun beni!

Polat elini arkasına atıp sertleşmiş penisi baştan sona sıvazladı. Geriye baktıpında iki elini yatağa dayamış keyifle onu seyreden bir çift gözle heyecanı artmıştı.

Yavaşça içine almaya başladı. Başta canı acısa da boynunda hissettiği öpücükler ve belindeki hafif dokunuşlarla rahatlayıp tamamımını almayı başardı.

Soluklanıp rahatla yavrum tüm gece seninim, keyfini çıkart!

Elini sertleşmiş alete acıtmıycak şekilde vurduğunda penisi sallanmış Polat tatlı tatlı gülümsemişti.

Ben içinde gidip gelirken buda zıplıyor ya pozisyon ayıramıyorum, ağzımda mı karşımda hareket ederken mi daha güzelsin?

Immm Polat.... Ahhh çok derin.

Toprak belini sabitleyip içinde git gel yapmaya başladığında tatlı noktasına aldığı her sert darbe ile Polat'ın erkekliği kopucak gibi hareket ediyordu.

Polat gelicem... Dayanamıyorum çok fazla ımmmmm.

Keyfine bak bebeğim gece ve sen benimsin.

Aynaya doğru tüm sıvılarını attırdığında Polat henüz gelmeye yakın bile değildi. Kucağındaki koca adamı ters çevirip yeniden içine kökledi.

Deliği hazla kasılıp eşinin içine hapsetti ve Polat daha fazla tutamayıp içine tüm menileri yolladı.

Tam bittiğini düşündüğü anda Toprağı yatağa yatırıp göğüslerini emip ısırmaya başladı.

Dur... Ohhhh imza atma!

Sikimeydi benimsin söyle!

İçine okadar hızlı girmişti ki Toprağın gözleri kararmıştı.

Kocamın ahhhh kocamın karısıyım ona aidim.

Aferin bebeğim aynen oda sana yalnızca sana ait!

❤️‍🔥Bitti.

Toprak kaç kez boşaldı hiç bilmiyordu en son banyoda yeniden Polatın olduktan sonra şimdi giyinmiş yataklarında sevdiği adamın koynundaydı.

Kocam.... Çok acıycak ama yarın.

Uyu bebeğim sabah yeniden krem sürerim. Çok özür dilerim tutamadım kendimi.

Saçlarına konan öpücüklerle uykuya teslim oldu Toprak iliklerine kadar sevildiğini hissederek.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin