Vedat: Gel gel hayatım. Tebrikler dede oluyorsun dede!
Osman: Dede mi? Gencim ben dedoş desin bana Toprak oğlum, sen bu haytayı boşamazsın dimi artık.
Sağolasın babacım tebrik etme şeklin bile nevi şahsına münhasır.
Bir ömür benim o bırkmam baba.
______________________________________
Hastaneden çıktıklarında Toprak ılık bir duş alıp direk uyumuştu. Polatsa Veranda da kendi kendine düşünüyordu.
Yanına gelip oturan kişi ile biraz toparlanıp yer açtı.
Hikmet: Polatım nite sessiz sessiz oturuyorsun burda iyi misin oğlum?
Bu ara bir birimize yönelttiğimiz en önemli soru bu oldu ha anne. İyiyim galiba kafam karışık, çok ama çok mutluyum.
Hikmet: Duygu karmaşası yaşıyorsun ve çok normal tuhaf arafta hissetmen.
Anne... Ben şimdi ne yapmalıyım. Baba olucam offf baba oluyorum sevdiğim adamdan delirmemek içten bile değil.
Hikmet: Koca bir ama var dimi.
İçimdeki kırgınlığı nasıl çözücem bilmiyorum. Artık sorumluluğum arttı fevri davranıp gurur yapamazmışım gibi geliyor.
Diğer yandan... Anne bunları seninle konuştuğum için nolur affet.
Hikmet: Polat, Toprak gibi sende benim oğlumsun dertleşecek akıl alıcaz gerekirse bir birimizden paylaşmazsan içinde büyür.
Annemi daha da üzmek istemiyorum. Moral önemli ve şimdi çok mutlu. Babam... Allah'ım engel olmasam o pisliği vuruyordu!
Hikmet: Ne! Osman komutan soğuk kanlıdır o bu noktaya geldiyse... O gün orada çok ağır şeyler yaşadınız demektir.
Çok zordu be anne çok. En ağırı...
Hikmet: Toprak sana deli gibi aşık hemde yıllardır. Sen onun imkansızıydın oğlum. İlk defa senin baskın olduğunu öğrendiğinde yıkıldı günlerce yemedi içmedi, uyumadı hayalet gibi dolaştı.
Neden Hikmet anne, yani Sonuç olarak Doğurganda çıka bilirdim.
Hikmet gülümsüyordu iç çekerek devam etti.
Hikmet: Gençlik oğlum gençlik. Toprak hel kalıplı güçlü bir çocuktu. Dolayısıyla hiç doğugan çıkmasına bizde ihtimal vermemiştik ama sonuç bak bebeğiniz olucak.
İyiki o anne...
Hikmet: Sende hastaneden çıktın hadi git bir duş al doğru yatağa dinlen. Akılda dinlenmeye ihtiyaç duyar.
Teşekkür ederim...
Polat bir süre daha orada oturup sakinliğin keyfini çıkarttı. Yukarı odalarına çıktığında Toprak uyuyordu. Sesiz olmaya çalışıp duşa girdi.
O sırada Toprak nemli gözlerini açtı. Odalarının balkonunda tüm konuşmauı dinlemişti. O bir tek Polatı biliyordu hayatı boyunca yalnızcs imkansızını sevmişti.
Onun içim mesleği ve Platoniği Polat vardı. Bocalaması... Herşeyi batırıp eline yüzüne bulaştırması bundandı.
Sessizce kalkıp alt kata mutfağa inip soğuk bir bardak süt doldurdu bardağına. Hava çok sıcaktı kafası karışık.
Elindeki bardakla havuzun kenarına oturup ayaklarını serin suya sarkıttı.
Polat duştan çıkınca yatakta Toprağı göremeyince endişelendi. Balkona adımladığında omuzları düşük kenarda oturan Toprağı görmesi ile içi acıdı. Hızlıca şohort ve aslılı bir tşört giyip alt kata yanına bitti.
Güzelim uyuyamadın mı?
Yanına oturup saçlarını öperken kolunun altına çekmişti sevdiği adamı.
Polat...içinde beni affetmek sana ağır geliyorsa lütfen ayrıl benden.
Toprak ne saçmalıyorsun?
Kızma bana dinle, çok iyi mükemmel bir baba olucağından hiç kuşkum yok. Kendini bana koca olmaya zorlama. Yaşadığın... Sana yalattığım şey kolay değil biliyorum.
Değil... Değildi hiç kolay değil. Yani değildi ilk anda. Sonra sensiz geçen bir kaç saatte sensiz ola biliceğini hayal ettiğim bir gelecekte boğuluyorum sandım. Toprak ben yapamam yavrum içime işlemişsin. Müsade et seni usul usul içimde affedeyim.
Bunu istiyor musun? Polat çok aşığım sana ben sadece seni sevmeyi biliyorum birde mesleğimi.
Biliyorum güzelim biliyorum.
Polat ben vazgeçerim... Sen vazgeçme mesleğinden ben bunu kaldıramam. Gurur yapma hatalı olan bendim.
Hayır güzelim sen bir komutan olarak asilik yapan askerini cezalandırdın. Sadece o asker bendim eşin yani. İkimizde bunu hazmedemedik henüz.
Edermiyiz peki inanıyormusun? Sen söylersen ne söylersen ben inanırım.
Bazı kurallar değişicek bebeğim. İnanıyorum inanmasaydım gitmiş olurdum. Evinizde senin dönmeni beklemezdim.
Sımsıkı sarıldı Sevdiğine bir daha hiç ayrılmak istemiyordu.
O hastane odasının önünde ölüyordum. Sağlıklı yalamak zorundasın stres yok babamız.
Oyy baba mı olcam ben! Çok güzel bir his bu Toprak.
Anne olmak onu henüz hissedemesemde çok güzel aşkım. Kurallar neler söz uyarım ben ikiletmem kocamı.
Hımm öncelikle kocan yer seni muahhh.
Kıkır kıkır gülüyordu Toprak Polatta onun bu haline gülümsüyordu.
Askerlik ikimiz içinde kutsal bırakmak yok. Tayinde yok gülüm!
Oflayıp omuzlarını düşürdü bıkkınlıkla Toprak. Eşide fırsatı kaçırmayıp sulu sulu öptüm dudaklarını.
Asma güzel yüzünü. Biraz tatil yapıcaz bir ay. Ortalık durulur senin doktor bakalım ne diyecek onlara bakıcaz. Babam konuştu binbaşı ile terfim onaylandı.
Çok sevindim aşkım. Niye öyle sorgulayıcı bakıyorsun valla çok mutlu oldum. Ben senden çok sevmiyorum apoletlerini mi!
Oyy koca bebeğim alınırmış kocasına. İnanmayı seçiyorum Toprak içim kırgun ama kalbim aşkınla kavruluyor. Beni üzme güzelim.
Üzmem söz aşkım. Polat... Midem çok bulandı öğğğ kusucam kaldır beni düşmek istemiyorum.
Şuraya kus bitanem ben temizlerim. Hadi Toprağım yetişemezsin içeri.
Toprak uslu uslu dinledi eşini. Sonrada içeri uzanıp Polatın ağacın altını yıkayıp temizlemesini bekledi.
Bölüm Sonu...
Bu kadar kaos yeter nazlı bir komutan ve askeriyeyi seferber eden bir Polat okumaya hazır olun❤
Yeni bölümden görüşmek üzere ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
Romanzi rosa / ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...