Birrrrr Levent kimsesiz değil!
İkiiii Levom ezik...Tüm tabur aynı anda cevapladı
Değil! Yalnız değil! Onun yüzlerce kardeşi var!
Duydun mu kardeşlerimizi!
Yere düşmeden son duyduğu sözler bunlar olmuştu. Levent nerde kim olduğunu umursamadan Polat'a koşmuştu.
Levommm aslan parçası be!
Levent: Abimmmm.
_______________________________________
Toprak neredeyse 8. Ayının ortalamıştı. Doğum iznine ayrıldığı için Tüm gün evde çok sıkılıyordu. Hikmet ve Vedat dönüşümlü gelip kalıyorlardı yanında bu yüzden.
Offf çok güzel bu sarmalar annem ellerine sağlık.
Vedat: Afiyet bal olsun yavrularıma. Uzak ayaklarını da şişmesi oğlum.
Çok yedim gene offf. Anne şişko bişi oldum ben beğenmiycek oğlun beni. Hihh şimdide beğenmiyorsa!
Günlük düşünüp ağlamalarının başkadığının habercisiydi bu sızlanmalar. Allah'tan tam o anda kapı çalmıştıda Vedat bey bu kirizi kazasız atlatmıştı.
Vedat: Ayyyy oğluşum gelmiş. Levent bu valiz ? Bitti mi çok şükür güzeller güzeli oğlum benim.
Levent: Abime süpriz yapıcaktım anne ya.
Biliyordum ki hatta ben ama yarın demişti Polat abin. Hoşgeldin abisinin canı hoşgeldin evine.
Levent: Batı orda kaldı ama.
Büzme şu dudakları cilveli kedi. Az kaldı bir ayı var onunda. Ahhh...
Vedat: Ne oldu oğlum sancın mı var?
Bilmem gelip geçti annem. Hadi kaldık kapı önünde geçelim içeri ahhhh...
Levent: Arıyorum Abimi!
Dur dur ahhh hhh ara vazgeçtim ara anne daha erken dedi doktor ahhh.
Vedat: Korkma oğlum gel kapıdayız geçin arabaya kimseyi beklemeye lüzum yok. Ara Polat abimi hastaneye gelsin.
O sırada Levent aramış hoperlörlere almıştı bile abisini.
Geliyorum korkma yavrum, korkma güzelim. Kapatmayın telefonu sakın.
Polattt daha ahhhh.... 15 gün vardı öyle konuştuk dün doktorla.
Güzel kızım dayanamamış annesini bir an önce görmek istiyormuş napalım.
Seni seviyorum....
Bende seni sevgilim.
Levent: Toprak... Toprak aç gözlerini anne hızlan nolur bayıldı abi bayıldı.
Vedat: Geldik sakin ol levo. Polat dikkatli gel oğlum.
.
.
.
Toprak tansiyon sebebi ile bayılmış, hastaneye girer girmez bu sebepten sezeryana alınmıştı.Polat onun yanında olamadığı için dışarda kendi kendini yemekle meşguldü. Bu arada Hikmetler ve Osman da çoktan uçakla gelmişlerdi.
Herkes Toprağın telaşındayken onlardan uzakta köşede yere çömelmiş küçük bir çocuk gibi oturuyordu Levent.
Polatın gözleri onu bulduğunda kendine küfürler etti. Hızlıca yerden kaldırıp yanındaki sandalye oturttu.
Levom neyin var abisinin canı. Neden kötü oldun? Toprak abinde kızımda sağ salim çıkıcaklar.
Levent: Annem...
Sustu konuşamadı ilk. Sonra onu yumuşak dokunuşladı ile teskin eden abisine dolu gözleri ile baktı.
Levent: Beni doğurken ölmüş. Babamda istememiş beni yurda bırakmış. Karımın katili demiş.
Levom Toprak iyi olucak oğlum. Allah'ım korusun benim canımı alsın onun ki yerine ama. Kızımı çok sevmeye devam ederim. Hemde artık iki kişilik severdim.
Levent boynuna sarılıp hıçkırarak ağladı.
Levent: Biliyordum iyiki benim ailemsiniz. Toprak abim çıkıcak ki hem. Ooo ne huysuzluklar yapıcak lohusayken bize.
Yapıcak yapsın Gülüm'ün hakkı kolaymı aylardır minik cadımızı taşımak?
Osman: Polatım kızın geldi.
Kalk levom gel kızıma bakalım.
Hemşire minicik güzelliği kollarına verdiğinde Polat mutluluktan ağlıyordu.
Çok güzelsin aynı Toprak gibi çok çok güzelsin. Eşim ne zaman çıkıcak?
Hemişire: Birazdan odaya alıcaz efendim. Şimdi prensesi kontrole götürmeliyiz.
Levent: Ben bırakmam yeğenemi bende gelicem.
Hemşire tebessüm ederek gelmesini söyledi. Birlikte uzaklaşırlarken Toprak çıkıyordu ameliyattan.
Yorgun ama hala çok güzel eline aşık aşık bakarak odaya kadar eşlik etti ona. Kısa süre sonra gözlerini açıp elleri panikle karnıns gittiğinde kimseyi duymuyordu Toprak.
Taki çırtlak bir bebek ağlaması duyana kadar.
Evet babacım acıktın dimi? Uyandı bak anne oda seni hissedemedi karnında diye korktu. Evet prensesim anneye merhaba diyelim mi?
Minik babasının sesi ile susmuş tıpkı annesi gibi boncuk gözleri ile ona bakıyordu.
Kızım hoş geldin bitanem.
Aslı hoşgeldin babacım, teşekkür ederim sevgilim.
.
.
.
Hastaneden çıkmış uykusuz gecelere merhaba demişlerdi hep birlikte. Neyseki anneleri ve Levent her daim onlara destek oluyordu.Polatın yüzü asık beşikte uyuyan kızını seyrediyordu. Beline dolanan kollarla aşık olduğu kokuyu içine çekti.
Çok özliycem ben sizi.
Bizde sevgilim, bizde çok özliycez ama artık çıkman gerekiyor.
Offf istemiyorum banane.
Eline sımsıkı sarılıp bol bol öptükten sonra ayrılmıştı.
Kapıda bir asker görevli bir ihtiyaç olursa ona söyleyin. Yorulma bol bol dinlen gülüm.
Seni seviyorum adam şimdi kaybol.
Alt kata inerken bebefonu da yanlarına almışlardı.
Annem bebeklerim size emanet.
Vedat: Onlar bizimde bebeklerimiz koca adam alıcam şimdi ayağımın altına git işine gücüne.
Hikmet: Hadi oğlum aklın kalmasın bizde.
Levent: Abi şu eğliyetin ne acelesi vardı. Şimdi evde bana ihtimali olur.
Levom asıl o eğliyet şart. Bebeklerimi doktora aliş verişe kim götürücek? Kime güvenicez senden başka.
Levent gururla dikleşti yerinde. Çok mutlu olmuştu yine.
Levent: Ben çıkıyorum geç kalmam Toprakçım. Aslıyı öpsemiydim ya çok tatlı bal bal.
Ben bırakırım seni levom. Öpte uyanırsa hiç aytılamayız burdan.
Levent: Haklısın abim, Batıyı öp... Ne diyorum ya selam söyle öpme Batı mı!
Ne öpücem senin Batı'nı lan! Misss muahhh kocam varken.
Kovucam artık gidin ya. Polatım sık sık ara çok özlerim.
Ararım aşkım.
Bölüm Sonu...
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...