Vedat: Şimdi bunların ne yeri ne zamanı. Polat ordan sağ sağlim çıktığında çözülmeyecek mesele yok.
Hikmet: Evet tek suçlu o pislik herif o kadar. Şimdi içerdeki oğlumuza odaklanıyoruz sadece anlaşıldı mı?
Osman da Toprakta onaylamıştı el mecbur. Toprak ne kadar onaylamış olsada için için biliyordu Polatın bu halinin tek suçlusu oydu.
______________________________________
Hastane odasında etrafında pervane olunması Polatı biraz sıkmıştı. Kimseyi kırmakta istemiyordu ama boğulucak gibi hisseddiyordu.
Annem yeter sigara içmem gerek lütfen!
Vedat: Ne sigarası o iş bitti Polat bey unut sigarayı yok sigara filan!
Annem haklı Polatım daha sağlıklı bir yaşam sürmeliyiz artık.
Daha sağlıklı! Ot içeyim o sağlıklı hem! Ya yeter daraldım baba ya kurtar yada ben çıkıyorum burdan.
Osman: Çocuk haklı biraz alan tanıyın. Gel oğlum sigara şimdilik olmaz ama çay alalım kantinden hava almış olursun.
İyi ya onada razıyım şimdilik.
Bende geliyim sizinle.
Yok... Yani biz baba oğul baş başa olalım.
Toprak bunu ne kadar beklerse beklesin yaşaması farklı hissettirmişti.
Tamam canım sen nasıl istersen.
Bahçede oturlarken bir asker çayları getirmiş, geçmiş olsun diyerek köşedeki yerine gitmişti.
Uzun süren sessizliği Babası bozmuştu.
Osman: Özür dilerim... Çok özür dilerim oğlum. Sana bişi olsaydı yaşıyamazdım.
Babam senin suçun yok ki. Kimsenin yok aslında olacağı vardı oldu sanırım.
Osman: Kırgınmısın... Eşine yani.
İnsan komutanına kırılmaz dimi baba. Bunu çok zorlu yollardan öğrendim.
Osman: Sorumun cevabı bu değildi aslanım.
Baba... Şimdi diyceklerim aramızda kalsın.
Osman: Söyle oğlum elbette öyle olucak.
Ben... Bırakıyorum askerliği.
Osman: Sen yapamazsın oğlum, mutsuz olursun biliyorum iyi düşün. Hem Toprak ne düşünür? tek başına alabileceğin bir karar değil bu.
Bence mutsuz olup beni bırakır. Belkide hiç benim olmadığını anlayıp ben... Bilmiyorum be baba. Toprak hirarşiye aşık sanırım aporetlerine ama bana o kadar değil ha.
Osman: Yanılıyorsun her insan hata yapar oğlum. Tek bir hatasında bı kadar acımasız olmamalısın.
Değilim merak etme. Orda komutan olarak doğru ve haklı bir karar verdi. Ama o karar artık benim bu mesleği sürdürmeme izin vermiyor baba.
Osman oğlunun düştüğü durumun ve açmazın farkındaydı. Askerlerinin önünde aşağılanan her komutan onun gibi düşünürdü.
Osman: Biraz izin yap. Baba tavsiyesi dinle beni. Ara ver kararından hala eminsen ben arkandayım.
Teşekkürler baba iyiki babamsın.
Ayağa kalktıklarında Osman durdup oğluna seslendi.
Osman: Polat sakın benden önce öliyim deme seni gebertirim!
Tamam ölmem baba...
.
.
.
Sabah taburcu olduklarında hep birlikte eve gelmişlerdi. Vedat ve Hikmet mutfağa girip yemek hazırlıklarına başlamışlardı.Osman ve Toprak denetimi tamamlamak için istemeyerek de olsa askeriye ye gitmek için hazırlanıyordu.
Odaya giren Polatla Toprak hızla yanına gitti.
İyi misin? Bişi mi istedin? Seslenseydin ben getirirdim.
İyiyim ben merak etme bu kadar geldi geçti.
Hakkımı kaybettim dimi artık, yüzüme bile bakmıyorsun haklısın.
Toprak şimdi sırası değil. Henüz herşey çok sıcak. Ama bilmem gereken bir karar verdim.
Toprak ödü koparak bakıyordu sevdiğine.
İstifa etmeye karar verdim. Lütfen dinle beni. Gururum ve şerefim iki paralık oldu. Malesef ki bu eşimin elinden olduğu için, benim elimden hiç bişi gelmiyor.
Özür dilerim... Seni çok seviyorum. Çok çok pişmanım. Ben bırakıtım yemin ederim istifa ederim. Tayin istersin, çocuk yaparız lütfen lütfen sevgilim.
Beni sevdiğini biliyorum. Senin bilmediğin şeyi ben sana söylemek isterim gülüm. Sen aporetlerine aşıksın bana değil. Seni bir gün bile incitmeyen bana karşı elinde sımsıkı tuttun onları. Şimdi istifa edip bir ömür bunu başıma kakman... İstemiyorum.
Öyle değil yemin ederim değil. Senden önemli değil hiç bişi hata yaptım anlık hata affet.
Toprak... Ben biraz ayrı kalmak ve düşünmek istiyorum. Zamana ihtiyacım var.
Zaman aslında ayrılığı ertelemek! Sen bizden benden vazgeçiyorsun!
Senin attığın tokadın açtığı yarayı sarmak için süre istiyorum. Aksi takdirde zaten konuşacak bişeyimiz yok.
Tek bir hata sendeki beni bitirdimi? Sevmiyormusun artık beni?
Çok seviyorum, çok aşığım ama cam kırıkları kalbimi acıtıyor Toprağım. Müsade et toparlanıp...
Dönmiyceksin.... Biliyorum affetmek yazmıyor senin kitabında. Tamam adına ne dersen kabul. Son bişi isteye bilir miyim?
Son deme güzelim, biten bişi yok.
Sarıl bana sımsıkı ilk günkü gibi.
Polat Sımsıkı sarıldı eşine. Sonra Hızlıca çıktı Toprak odadan hüzünle.
Osman: Ağlama oğlum düzelir merak etme.
Vazgeçti... Haklı ve benim suçum düzeltemiyorum, geri alamıyorum hiç bir şeyi baba.
Osman: Toparlan bakalım ölen yoksa herşeyin telafisi vardır. Hadi bakalım bitirelim şu denetimi artık.
İkili Binbaşının odasına geldiklerinde adamın yüzden can sıkıcı bir şeylerin olduğu anlaşılıyordu.
Binbaşı: Komutanım nasıl diyeceğimi bilmiyorum. Yekten söylemek en iyisi sanırım. Polat Üsteteğmenim istifasını iletti.
Yapmış baba... Bizden vazgeçmiş....
Toprağın son sözleri bunlardı. Gözleri kararıp yere düşmeden Binbaşı yakalamıştı genç adamı.
Bölüm Sonu....
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...