B. 30❤️‍🔥

575 71 58
                                    

Levent kızardı utançtan. Mutluydu ilk defa biri yani Polat ve Toprak dışında ona sevgi ve şefkat gösteriyordu.

Levent: Dediki... Benim niyetim ciddi döndüğünde uzun uzun konuşalım mı dedi?

Sen ne dedin?

Levent: Eyvah komutanıma yakalandım dedim kapattım.

Levom ya adam meraktan delirmiştir. Ara sessizce çabuk!

_______________________________________

Gece yatakta üstü çıplak altında ise ince kumaştan herşeyini gözler önüne seren bir alt giymiş, sırtını yatak başına dayamış içeri giren sevdiğini sürüyordu Polat.

Toprak zaten normalde de Polatı görünce libidosu yükselirken, hamilelikle birlikte sadece onu ister olmuştu.

Zorlukla yutkunum üzerindeki tşörtü çıkartıp kenara katlayıp koydu. Asker olmakta zordu gerçekten.

Yaptığınız numarayı yemedim Toprak bey! Görmezden gelmeyi uygun buldum.

Hıhı benim kocam çok zeki ki yemezdi biliyorum ben.

Polat baskın tonda kapıyı kilitle dedi. Toprak iki etmeden denileni yaptı.

Özledim mi kocanı bebeğim? İçinde olmamı ister misin?

Çok özledim kocamı. Çıkmasın niye çılıyor içinden?

Popopuna bir şaplak atıp güldü Polat. Bugün ceza almalıydı bebeği.

Benim güzel bebeğim cezalı bugün. Onu iyice azdırıp, istediğini çok geç vericem. Kabul mü yavrum?

Niye ama ahhhh.... Kabul kocacım.

Poposunu yediği şaplakla bunun bir soru olmadığını anlamıştı Toprak.

❤️‍🔥Smut

Çırıl çıplak soyun ve sırt üstü uzan önce miniğimi öpücem.

Denileni hemen yapmiş uzanmıştı bile Toprak .

Güzel kızım anne biraz çoşucak sen hareketlenme tamam mı babadının gülü. Çok seviyorum senide bu üçkağıtçı annenide. Dön ve dom al!

İki konuşma arasındaki ses tonundan bile sertleşmiş penisi sızdırmaya başlamıştı.

Arsız bebeğim....

Poposuna bir kaç ısırık bırakıp sonradındada şefkatle yalamıştı ısırdığı yerleri. Bebeğimin kollarının altına iki yastık koyup saçını da öpmeyi ihmal etmedi.

Altınıda çıkarttığında sert erkekliği göbeğine değiyordu. Eğilip deliğine sulu bir öpücük bıraktı. Kendininki kadar olmasada iri olan erkekliği geriye doğru çektiğinde Toprak hazla titremişti.

Önce ucunu öptü. Sanki Toprağın dudaklarını öpüyor gibi. Baştan sona dili ile dondurmadan akan sıvıyı yalar gibi iştahla yalamaya başkadı.

Toprak deliğinde hissettiği soğuk jelle irkildi. Alttan penisini kavrayan dudaklar içinde çok yavaş hareket eden parmaklarla delirmek üzereydi.

Yalvarırım kocammm yeter gir içime!

Daha yeni başladık sevgilim. Daha delirip sen üstümde çıkıcaksın!

Geriye çekilen penisi ile acı ile karışık hazla inliyordu. Polat dudaklarını vakumlayıp öyle bir yerde format atıyordu ki herşey yeniden yeniden yaşanıyordu.

Daha fazla dayanamayan Toprak sarhoş gibi boşaldı polat'ın ağzının içine. Parmaklarını çıkarttıp poposuna bir öpücük bıraktı sevdiği.

Tersten kucağıma oturup içine al beni bebeğim.

Ama ayna... Yok ki!

Bak tam karşıya.

Toprak boy aynadını yeni fark etmişti. Tamda yatağa dopru konumlanmış ayna ile yutkunup. Polatım yardımı ile yatağa çıktı.

Omuzuna konulan öpücükler ile demir gibi penisini alıp yavaş yavaş üzerine oturdu. İçine girdikçe kendi penisi yeniden dikleşiyordu.

Kafasını yan çevirip dudaklarına yapıştı eşinin. O arada Polat hafif bir tempoda gel git yapıyordu içinde.

Immm ahhhh hızlannnn....

Bak bebeğim aynaya bak. Şu sert biçimli penisinin zıplayışına deli oluyorum. Ohhhh zor duruyorum boşalmamak için.

Penisi her vuruşta dikleşip aşağı yukarı savrulurken Toprak hazdan ter içinde kalmıştı. Polat onu daha fazla zor durumda bırakmamam için içinden çıkmadan ters çevirip yüzünü kendine çevirdi.

Elini penisi ne atıp dudaklarını birleştirdi. Toprak kendini içindeki doluluğa ve penisini saran sıcacık parmaklara bıraktığında iki taraftanda boşaldı.

Peşine Polatta tüm menilerini içine akıttı. Şimdi içinden çıkmadan usul usul öpüyordu dudaklarını.

❤️‍🔥Bitti

Çık artık çok büyüdü miniğim ikinci tur zor aşkım.

İçinden çıkıp doğruca banyoya gitti kucağında koca adamla.

Zorlamam ben güzellerimi. Çok seviyorum seni yavrum.

Bizde babamızı çok seviyoruz.

Ohhh ölürüm şu tatlılığa ben!
.
.
.
Vedalar hep çok zordur. Aileleri ile vedalaşıp yola koyulduklarında bile ağlaması kesilmemişti Toprağın. İç çekerek arka koltukta uyuya kalmıştı.

Levent: İlk defa hissediyorum bu duyguyu çok zormuş abicim aileden ayrılmak. Gülmekten bişi itiraf ediyim mi?

Gülmem levom.

Levent: Garip ama üzüldüm diye mutluyum ha. Çünkü artık ailem var benim sayenizde.

Varız tabi ki aslanım. Levom ben gelen gün sert şey ettim ama. Benimle isteğin zaman konuşa bilirsin kardeşim.

Levent: Polat abi daha gerçekten bişi yok. Niyetim ciddi dedi pat diye insan önce seviyorum der öküz işte, Afedersin.

Hahahaha çok yaşa Levom ya. Erkek oğlum işte incelik yüklenmemiş. Benide Toprak abinin aşkı adam etti. Tam da olamadıkta olucaz.

Levent: Bende onu ederim o zaman hihihiii.

Dikkat et Batı pek öyle yumuş yumuş , yada karaktersiz yavşak adamlardan değil.

Levent: Değil karizması var Batının. Hihhh nerden bildin Toprak abımı dedi.

Demedi abin, Batı gelip izin istedi sana açılmak için. İzin verdim tehtitte ettim. Sen bizim kıymetlimizsin Levom kimse üzemez seni.

Levent gözleri dolu dolu yola döndü. Arka koltukta sessizce onları dinleyen Toprak kızının ne kadar şanslı olduğuna şükretti.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin