Levent: Toprakçım toprak... Ailemiz buraya taşınıcakmış valla demin dediler.
Batı: Leventim bizimkilerde geçen hafta taşındı fırsat olmadı söylemeye. Aslı hanımdan!
Aşkım bu kızımızı kıskanıyor ha!
Fark ettim güzelim, fark ettim de haklı be benim kızım çok güzel be!
Hep birlikte gülüşerek Batı ve Leventin yüzüklerini takmışlardı.
______________________________________
3 yıl Sonra
Levent ve Batı evlenmiş bu süre içerisinde Tüm aile resmen Antalyalı olmuştu.
Bizim iki yakışıklı peş peşe terfi etmişti. Polat Albay rütbesindeyken Toprak Hamilik ile ara verdiği için Binbaşı olmuştu.
Osman emekliliğinin tadını torunu ve evlatları ile çıkartıyordu. Minik cadı şimdi üç yaşında sevimli mi sevimli bir güzelliğe dönüşmüştü.
"Babacım şu pembe olanı mı giysemmmm? Yok yok Levocum dayıcım uğur böcek lime bayılıyorum dedi onu giyeyim dimi babacım! "
Sen hangisini istersen prensesim benim. Dayında amcanda ne giyersen giy çok severler.
"En çoooookk beni seveyler dimi babacım? Kaydeşimi sonra seveyler dimi çünküm ilk ben doğdum. "
Levent 4 aylık hamileydi ve Bilin bakalım kim panik yapıyordu?
Aslı Levent te de Batıyada çok düşkündü ve her ne kadar kardeşi olucağı için sevinsede onu artık sevmemelerinden endişe duyuyordu.
Benim aşklarım hala hazırlanmamış ama. Aslıcım niye giyinmedin annecim?
"Giyiniyoz canım annişim ama çok çok güzel oymak zorundayım o yüzden biyazcıcık uzun sürüyor."
Hımm muahhh zaten en güzel sensin balım benim.
"Levom da beğeniy mi annişim? "
Çok beğenir bebeğim. Ama koşup kucağına atlamıyoruz canını acıtmamak için.
Asma babacım yüzünü. Bilerek olmadı biliyoruz. Hem dayında amcanda kızmadı hiç.
"Batıcım kibaylık etti. İçi gitti biliyorum ben kızgın bana diymiyelim babacım. "
Hiç kızgın olur mu bebeğim benim. Dünden beri arıyor en sevdiğin pastayı yaptırtmış senin için.
"Çikolatalı ve çikekli olan! Kocamanda süt süt vaymış hazıymış dimi? "
Evet annecim hadi giyinde çıkalım artık iki gündür görmedik diye ağlıyor seninkiler.
"Ben hazırlıyım anmişim babacım çok yavaş ondan. "
Ney küçük cadı seni sorarım gece kitap oku dediğinde!
"Annişim babacım beni kızdırıyor uyuma onunla tama mı?"
Annesine sarılıp birde dil çıkartıyordu arkasından. Bu kız çok yaban bişi olmuştu.
Uyumam annecim hadi.
Aşkım yavrum sen niye gaza geliyorsun onu hiç anlamıyorum?
Kızım ne derse o iyi geçin cadımla.
"İyi deçin benimle babacım. Ama baba çok iyi biyi annecim uyu tamam o sensiz uyuyamaz bende ayıcık bobo olmadan uyuyanamıyom. "
Canım kızım benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
Chick-LitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...