B. 38

437 65 81
                                    

Büzme o dudaklarını adam yiycem şimdi. Hem sen iste her türlü okursun canıma yavrum.

He ben huysuzum öyle mi Polat!

Yavrum ne alakası var şimdi! Sen dedin ya...

Toprak gülerek bakıyordu eşine.

Toprak bittin sen gel buraya!

Toprak yine gülerek kaçıyordu mutfağa doğru. Eşine naz yapması için hamile kalmasına hiç gerek yoktu. İstediği zaman yapardı o ona aitti!

_______________________________________

4 Yıl Sonra

Aslı miniğim ağlama artık. Doğu hadi gülümse ablaya ağlamasın.

-Doğu şok muytsuz güyemez! Apla bıyakıyo Doğu'yu...

" Ben bırakmıyorum ablacım bu zalimler bizi ayorıyor. "

Yavrum bu kız bize zalim mi dedi?

Aşkım çocuk o.

Batı: Prensesim ama okula başlıyorsun altı üstü, Kimse sizi ayırmıyor.

Levent: çıkışta en sevdiğin pastayı yapıcam sana miniğim benim, kıpkırmızı oldu gözlerin.

-Annişim... Hıçk Doğu da ditsin aplayla okula 2,5 yaşında oydum ya men kocamannn abiyim.

"Annem ben biliyorum okuma yazmayı. Sayılarda tamam yani seneye giderim okula lütfen! "

Polat duruma el koymazsa kaosa doğru sürüklenen ailesine bakıp rütbesini konuşturdu.

Aslı Kahraman! Okul yaşın geldi kimse seni kardeşinden ayırmıyor bunu biliyorsun. Madem çok iyi ablasın ki bundan bir an bile şüphe etmem. Örnek ol ve kardeşinle vedalaşıp okula yürü minik asker!

Aslı duydukları ile yüzünü elinin tersiyle silip burnunuda Levent dayısına temizletip Doğu'nun önünde diz çöktü.

"Yakışıklı kardeşim ben gelene kadar tüm pastalar sana emanet! Kimsenin bizim olanlara ellemesine izin verme! Anne, baba, dayı ve amcalar dahil! "

Doğu anında ciddileşmişti. Ablası onu göreve çağırmıştı. Canı pahasına sahip çıkardı oda emanetlere.

-Şokta geç geyme uyuyom ben bebekim daha tamam mı Aslıcım?

"Tamam bebekim çok seviyorum seni. Öp ablayı gidip geliyim"

İkilinin bu tatlı hallerine gülüp, ağlayarak bakıyorlardı. Olaya müdahale etmemek için dede ve babanneleri kenarda durmuştu.

Osman: İlk okul gününü tebrik ederim prensesim.

Demir: Bal suratım sen ne zaman büyüdün de okullu oldun?

"Ohooo dedoşlarım kocaman ablayım ben. "

Vedat: Akıllı kızım benim. Çok eğlenceli çok öğren bitanem.

Hikmet: Seni çok seviyoruz tekne kazıntımız.

"Bende sizi çok seviyorum canım ailem. Tutmayın beni okul beklemez"

Zevzek! Yürü düş önüme yavru Toprak seni!

"Annişime benzemektedir gurur duyarım komutancım"

Annen de gurur duyuyor meleğim. Başarılar, asker abin hep kapıda olucak biliyorsun.

"Gerekmedikçe onunla irtibata geçip sizi korkutmak yok"

Öpüşüp okula yolcu etmişlerdi kızlarını. Levent kapıdan ayrılamamıştı minik cadısı okullu olmuştu.

Pantolonunu çekiştiren minik parmaklara dönüp tebessüm etti.

- Hadi hadi pastalay yapçaz, men uyuycam oyun oynıycam şok işimiz vay annişim.

Batı: Bugün beraberiz yakışıklı şefim. İstikamet restaurant.

Levent: Siz askeriyeye mi abilerim?

Ben izinliyim ne olur ne olmaz diye. Polatım gidiyor Annemlerle sabah kahvesi içelim hep beraber öyle ne dersin aşkım, sonra geç nizamiyeye.

Olur çok güzel olur yavrum. Hadi arabalara geçelim. Doğum benimle gelicek ama.

-yuppi amcamın acaba Kocaman şok güzel!

Batı: Oğlum bizdeki aynısı aynı nesi Kocaman?

Kıskandı baban yine beni gördün mü?

Doğu dudaklarını büzdü ağladı ağlıycaktı. Babasını üzdüğünü düşüşünüyordu minik olan.

Batı: Oğlum şakalaşıyoruz abimle. Ben küsmedim küser miyim hiç?

Afedersin yakışıklım benim, baba benim canım şakalaştık sadece.

-Tayam gidiyorum komutan amcamla.

Levent: Git annecim konvoy yapalım.

-Yapayım!

Hep birlikte Batıların restaurantına gitmiş keyifle kahve içiyorlardı.

Osman: Birleşmiş Milletler daveti kapsamında hanginiz gidiyorsunuz Berlin'deki konferansa?

Aslı Babam gitsin dedi. Annesini yanında istiyormuş.

Vedat: Doğru demiş annelere dağa düşkün oluyor çocuklar.

Demir: Hiçte bile Toprak baba baba diye ağlardı hep.

Hikmet: Çünkü sen başka şehirdeydin özlüyordu çocuk.

Hahahaha annem haklı babacım.

Demir: Sende mi oğlum! Güvenmemek lazım evlat işte.

Hepsi gülüyordu bu keyifli sohbete. Polat saatine bakıp hareketlendi. Herkesle vedalaşıp Toprağı öptüğünde Toprak onunla hareketlendi.

Gülüm otur sen bak keyfine ben geçerim.

İçimden geldi sevgilimi yolcu edicem. Emekli mi olsam ben sevgilim?

Niye bıktın mı evde ben, işte ben? Oysa mutluyuz sanıyordum Toprağım.

Aşkım az sakin. Çok ama çok mutluyum seninle bir saniye olsun ayrılmasam. Öyle takıldım napıcam tüm gün evde Aslı okulda sen işte!

Mutlusun yani ohhh Toprak çok aşığım adam sana. Korktum bir an ne biliyim.

Korkma aşkım bir ömür yan yanayız. Hadi geç kalma dikkat et bitanem.

Tam çıkmıştı Polat geri geldi uzun uzun öptü aşık olduğu dudakları.

Gitmesen mi? Şimdiden hüzün çöktü içime Polatım.

Bir kaç saate dönerim yavrum. Hem kızımıza söz verdim okuldan annenle birlikte alıcaz diye.

Toprak iyice göğsüne sinmiş kokusunu depoluyordu ciğerlerine. İçinde anlam veremediği bir sıkıntı vardı.

Oooo koca bebeğim kızından ayrılınca iyice duygusal oldun.

Tamam haklısın bugün böyleyim idare ediceksiniz komutanım.

Komutanın akşam yiycek o dillerini haberin yok yavrum.

Yersin canım kocam.

Polat giderken Toprak araba ve eskort araç uzaklaşana kadar bekledi. İçindeki o sıkıntıyı bir türlü atamıyordu.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin