Selam yine ben👋 yepyeni bence eğlenceli bir kurgu ile merhaba🤗
Kimse kitap yayınlamıyor 🤷♀️ bende okuyacak bişi bulamayan kendim gibi bi çareleri düşünerek okursanız diye saldım yeni kitabı
Hadi iyi eğlenceler❤
___Oy 100
Yorum 100✌
____________________________________Polat Kandemir
Kışın ortasında Ankaranın ayazında bu küçük kafede oturmuş müstakbel eşimi bekliyorum.
Komik değil mi? Malesef değil! Annem ve babamın baskı ve ısrarlarına daha fazla direnecek gücüm olmadığı için şimdi bu haldeyim.
Ne var canım halinde fena mı yaşın geldi de geçiyor evlilikte keramet vardır martavallarını bende kendime okuya okuya buraya gelmiş bulundum.
Önce kendimi tanıtarak başlamam gerekirdi kusura bakma. Askeri ketunluk diyor Vedat annem. Osman babamsa bizde askerlik bize bari sıkma diye dalga geçiyor.
Yine ortasından daldım galiba. Dur düzgün bir cv attırıyım şuraya.
İsmim Polat Karahan, 26 yaşındayım. Askerim tıpkı emekli Tuğgeneral babam ve Albay annem gibi.
Rütbem henüz Üstteğmen. Çünkü hormon testimde testesteron hormonum yüksek çıktı.
Bu ne mi demek?Günümüzde Erkeklerde ikiye ayrılıyor demek. Bir kısmı yani doğurganlık hormonları yüksek seviyede olanlar ki böyle izah ediyor. Doğru çiftleşme ile aktif hale gelip hamile kala biliyorlar.
Çoğul konuştum evet çünkü annem ve şimdi buluşmak için beklediğim kişi gibi milyonlarca insan var. Ve yine malesef ki cinsiyeti erkekte olsa erkek dünyasında onlardan daha çabuk terfi etmeleri engelleniyor sırf bu sebeple.
Bu yüzden burda onunla evlilk niyeti ile görüşmeyi kabul ettim. Çünkü terfi alabilmemin tek yolu iyi bir asker olmaktan çok birini iyice sikip hamile bırakarak soyunun devamlılığını ispat etmem ve bunu yapmamım tek yolu o kişi ile evlenmemden geçiyor.
Ve askerlerin sivil evlilikleri pek uzun ömürlü olmuyor ne yazık ki. Kendimden bahsedicektim konu yine feodal düzene kafa tutan tarafıma denk geldi.
Annem aşkı onun gibi bulucağıma inan aşırı Polyana bir insan. Herkes onun kadar şanslı değil maalesef. Benim ise Terim'in diğer arkadaşlarıma göre ilerde olmasının yegane sebebi babamın rütbesine duyulan güven.
Yani ismi üreme için garanti niteliğinde. Evet saçma dünyama hoşgeldin!
Oysa sex sevdiğim bir tür spor sayıla bilirken şimdi bir gereklilik olması alt taraflarımdan kanın çekilmesine neden oluyor.
Neyseki müstakbel eş adayım Toprak oldukça karizmatik yakışıklı ve kas yığını ile insanın ağzının suyunu akıtacak cinsten bir asker.
Eee Allah'tan belamı mı istediğimi düşünüyorsun? Sıkı dur her yiğitin bir kusuru vardır gençler.
Benimkinin kusuru Yüzbaşı oluşunda. Yaaaa kapiş... Şimdi taşlar sende oturdu da bende oturmuyor.
Adam üstüm ve altımda inlemek istiyor. Teorik olarak bebeklerimi doğurmaya gönüllü ne diyim?
İşte işler orda tuhaflaşıyor. Ahanda geldi oha çok iyi harbi aşırı iyi. Ne yapıcam şimdi rütmelim selam mk vericem mal gibi anne yaktın beni taktın!
Polat...
Polat Karahan emredin komutanım!
Siktir yaptım az önce kendi topuğuma sıktım. Bez getirin olmadı üstüme toprak atın çabuk. Gülüyor mu o harbi gülüyor.
Rahat asker! Yalnız burda asker olarak bulunmuyorum Polat o yüzden lütfen rahat ol.
Şey heyecandan ve askeriyenin dışında pek olmamaktan kaynaklı kusura bakma.
Toprak yani ismim Toprak Balcı.
Elini uzattı çok tatliş bişi bu.
Memnun oldum Polat Karahan bende. Yarışmacı arkadaşlara ki sen oluyorsun başarılar diliyorum.
Başını hafif yana yatırıp tatlı tatlı gülümsüyor.
Çok tatlı ve komik birisin tıpkı Vedat abinin anlattığı gibisin.
Annemle tanışıyorsun tabi ki bunu düşünmem gerekirdi.
Dudağını büzme oğlum sikerler yiycem tipe bak tavra bak offf.
Bu bir sorun mu?
Hiç değil, asla değil yani.
Sevindim eee cimri biri misin Polat?
Hayır kusura bakma ne içersin?
Sıcak bir sahlep iyi giderdi sanki.
Buralar yanıyor yiğidim!
Hahaha çok tatlısın gerçekten.
Siktir dışımdan demiş olamam ya hayır....!!!!!
Bölüm Sonu....
Yep yeni çok farklı bir kurgu ile merhaba ben bu Polat'a bayıldım favori karakterim😍
Yeni bölümde görüşmek üzere ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rütbelim
ChickLitParalel evren, eşçinsel bir kurgu. Eşçinsel evliliklerin olduğu kadın erkek cinsiyetinin yanında erkeklerin hormon testi ne göre doğurgan, yada baskın kabul edildiği. Yazarın en sevdiği erkeklerin doğuda bildiği, iki askerin evliliğin anlatıldığı...