B. 40

419 71 68
                                    

Olur canlarım benim. Siz öpün hemen geçer.

Adem: Topyak meni kimse öpmedi ondan mı geçmiyor?

Ben öperim Adem, hemencecik geçer.

"Adem bende öperim. Keşke benim kardeşim olsan. Annecim Adem benim kardeşim olamaz mı? "

Polat ve Toprak gözgöze geldiklerinde çoktan karar vermişlerdi. Bu kaza onlara bir mucize bir hediye vermişti.

_______________________________________

Çocuklar iyice yorulunca Toprak Levent'ten onları eve götürmelerini istedi. Tabi kıyamet koptu. En kötüsü de Adem'in iç çekerek ağlayışıydı.

Aslım baban ve Adem hasta görüyorsun. Sen yarın okula gidiceksin ve ben iki yerde birden olamam bebeğim.

-Bize delicek Aslı aplam. Ama Ademim gelemez mi Annişim?

"Adem de evimize gelsin anne lütfen? Annesi mi izin vermez yoksa? "

Adem'in minik kalbi acımıştı. Onun ailesi yoktu. Küçücük aklına zorla sokulanlarla panikledi.

Adem: Üzyme anneyi Aslı apla sakın. Allah baba kızay alır onları senden. Ben yayamaz oydum annişimi aydı benden ya.

Osman ve Polat bakışmıştı. O adamın canına okunucaktı. Minicik kimsesiz bir çocukta açtığı yaralar kolay kolay kapanmazdı. En iyi Levent biliyordu bunu.

Vedat: Ademim kim söyşemişse o kötü sözü halt etmiş. Asla sen yaramaz değilsin bal çocuk.

Hikmet: Allah'ım onları çok özlemiş erken çağırmış yanına sadece.

Adem: Yaaaa ondan mı yalnızım?

Sevgilim Adem'i yanıma getirir misin?

Ademi kucakladığında o kısacık bir anda olsa koynuna sokulmuştu minik.

Adem ben hani uyudum ya demişti Toprak amcan.

Adem: Kayhraman askey o bir kerem.

Hahaha tamam işte bende askerim. Rüyamda annen ve baban yanıma geldi.

Çocuk heyecanla kıpırdandı Polat'ın karnının üstünde.

Adem: Ne dediler Komutaynım?

Biz oğlumuzu çok özledik, burda iyiyiz eğer Adem de isterse o artık sizinle birlikte yaşasın. Sizinle olursa kimse onun canını yakamaz artık dediler.

Adem: Kimse ceza veymez mi aytık? Sonram yemek bol yer belki çikolata bile yerim. Dönmezsin dimi beni?

Polat ameliyatlı kolunu umursamadan sımsıkı sarıldı oğlana.

Çok çok severim seni Aslı gibi, Doğu gibi çok severim oğlum.

Adem: Tayam çok mutlu oldum ben. Onlarda mutlu oluylar hem.

Batı: Hadi bakalım kardeşinizde iyileşince gelicek evine. Şimdi gidiyoruz tatlı şeyler.

Aslı önce kardeşini sonra da babasını öptü dikkatli bir şekilde.

"Yarın gelebilirim dimi babacım, seni ve kardeşimi görmeye? "

Tabiki meleğim üzme amcanla dayını. Seni çok seviyorum.

"Bende çok çok seviyorum artık üçünüzü"

Hepsi gittikten sonra Ademi tuvalete götürüp yatağına yatırdı Toprak. Biraz keyifsiz olan çocuğa şefkatle sarılıp öptü yanaklarını.

Ademim neyin var söyle çekinme oğlum.

Adem: men gece çiş kaçıyıyom. Bezliyolay meni, şimdi yok bez kaçınca dövmezsin dimi?

Asla kara oğlum asla. Şimdi hemşire ablalar dan isteriz kaçsada sıkıntı olmaz. Yeni kıyafetler alıcaz oğlumuza biz.

Adem'in gözleri parlıyordu. Öptü çekinerek Toprağı. Sonra Toprak için bez isteyip güzelce bezledi miniğini. Öpüp koklayıp uyuyana kadar masal anlattı.

Polat hafif yana kayıp sağlam kolunu açtı eşinin gelmesi için. Toprak uslu bir çocuk gibi girdi sokuldu göğsüne.

Şimdi ağlaya bilirsin bitanem. Çok sesli ağlama minik oğlumuz uyanıp korkmasın.

Çok çok korkunç bir gündü. Polat ben seni kaybedicem sandım! Evet askeriz bununlarla yaşıyoruz ama .

Şşşşş bak sonunda bir bebeğimiz daha oldu güzelim. O adamı yaşadığına pişman edicem.

Minik ruhunda öyle yaralar açmışki pislik. Aşkım bizden almazlar Adem'i dimi? Yani hızlıca evlat edinebilirmiyiz?

Toprak sevgilim, biriciğim zor bir gündü canım acıyor uyuyalım söz veriyorum kimse onu bizden alamaz.

Özür dilerim aşkım affet. Uyuyalım ağrı kesici yapsınlar mı?

Polat Toprağın dudaklarından uzun bir öpücük çaldı.

Ohhh ben aldım ilacımı yavrum. Seni seviyorum.

İkili derin bir uykuya teslim oldular. Sabah minik bir bedenin ağlama sesi ile uyanmışlardı. Adem alçılı kolu acıdıık için ağlıyordu.

Gel bakalım yakışıklı kucağıma. Şimdi kahvaltımızı yapalım ilaç içiceksin hiç acın kalmıycak. Hem öpelim biraz acısı hafiflesin.

Alçının üzerini kolunu yüzünü her yerini öpünce minik beden kımırdamaya başladı. İlk defa sevgi gördüğü için şaşkındı.

Şşşşttt Polat amca uyanmasın.

Adem: Kızaym mı bize?

Günaydın canlarım kızmam bende yemek isterim sizi kolum acıyor zorlanırım.

Adem: Polat komutayn benimde acıyoydu. Anne öptü geçti öpeyim mi geçsin.

Toprak ve Polat şaşkındı. Adem onu anne olarak seçmişti bile.

Öp babacım öpte geçsin.

Adem: Öpeyim babammısın şimdi şen?

Sen istersen olurum aslan parçası.

Adem: Oy babam oy sen.
.
.
.
Demir: Evet gerekli şikayetler yapıldı. Avukat önceside var diyor. Yani uzun bir süre yatar çıkamaz.

Baba peki diğer mesele. Ben onu göndermem.

Osman: Oğlum süreç farklı. Şşşttt doldurma gözlerini hallettik. İlk olarak korucu aile olucaksınız. Sonrada evlat edinme işlemleri başlıycak.

Almıycak oğlumu kimse benden dimi?

Demir: Alamazlar korkma oğlum. Annenler torunuma süpriz oda hazırlıyor evde.

Yavrum hadi evimize gidelim üç gündür öldüm burda. Ara levomu getirsin oğlumuzu.

Oğlumuz dimi oğlumuz bizim.

Evet sevgilim.

Bölüm Sonu....

Üç günde ne çabuk benimsediler demeyin. Polat zaten hem kendinden hemde Leventen çok hassas. Toprakta çocuk özlemi duyuyordu. Bir taşla iki kuş oldu💕

Yeni bölümde görüşmek üzere👋

RütbelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin